poniedziałek, 15 września 2014

Robert Hughes daje do zrozumienia - to koniec!


Właśnie tak reżyser FiF odpowiedział jednemu z fanów na sugestię, że serial zasługuje na 5. sezon, oraz na nadzieję jego powstania właśnie z Hughesem na pokładzie ekipy. Robert nie daje złudzeń - co Fineasz i Ferb mieliby zrobić w nowych odcinkach? Dokąd mieliby pójść? Tak więc to już raczej końcówka tej wspaniałej kreskówki...

Hughes opowiedział też o wyciętej scenie z "Misji Marvel", gdzie Spiderman miał powiedzieć do Fineasza i Ferba: "104 dni lata? Kiedy wy wrócicie do szkoły?", co może potwierdzać przypuszczenie Andrew Acuny i innych fanów Finbelli, że początkowo zaplanowaną rolę Izabeli ostatecznie dość znacznie w odcinku ograniczono, gdyż ponoć w ten sposób utracono też nieco wątku z naszą ulubioną (mam nadzieję :D) parą.

Przedstawiciele The Animation Guild jeszcze w lutym wyjawili, że Disney już zaproponował Danowi Povenmire'owi i Jeffowi Marshowi daty zakończenia "Fineasza i Ferba". Coraz więcej wskazuje więc na to, że serial zakończy się wraz z końcem 4. sezonu.

Piotr.

9 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie czy powstanie kolejne uniwersum... Kasa jest dla nich wazna, a FiF to kura znoszaca zlote jajka niczym Call of Duty wśród gier. Nie oplaca im się zbytnio ja zarzynać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie, a z pewnych zrodel wiem, ze inne seriale (moze procz marvel universe) sa znacznie mniej ogladane niz nasz FIF. Wiec to im sie z pewnoscia nie oplaca. ;)

      Usuń
    2. Jakoś mnie to nie dziwi :P

      Usuń
    3. Heheh Call of Duty od 2007 nie wydało żadnej dobrej gry a ludzie i tak to kupują. Ciekawe czy z FiF będzie podobnie xD

      Usuń
    4. Dokladnie, chociaż fajnie gralo mi się w Black Opsa z kolegami :P

      Usuń
    5. Ja dopóki nie odkryłem Bf3 twierdziłem, że CoD jest pro... xD

      Usuń
    6. Mam CoD 2,4 MW,MW2,MW3 ale żadne nie jest nawet w połowie tak dobre jak Bf ;p

      Usuń
  2. Nie chciałbym, żeby FiF się kończyło, ale te "zwyczajne" odcinki mi się już nudzą. Może faktycznie mogliby zrobić "szkolną" wersję FiF lub coś takiego. Ciekaw jestem jak by to wyglądało, chociaż podejrzewam, że nie skończyło by to się dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  3. " co Fineasz i Ferb mieliby zrobić w nowych odcinkach?"
    No to w 5 sezonie nie skupić się głównie na nich, tylko również na innych wątkach.
    Jak to było, że Ferb i Vanessa są razem a nie ona z Montym? Czy Stefa dochowa tajemnicy o Pepe, czy dzieci dowiedzą się o życiu Pepe? Czy poznają Dundersztyca? Niech opowiadają co było w szkole zanim zaczęły się wakacje. Czy Izabela odkryje, że jej piesek również jest tajnym agentem? Czy Fertka przyłapie braci, czy rodzice Fineasza i Ferba dowiedzą się o ich wynalazkach w końcu (głównie to Mama, bo Tata już nie jedno widział)? Czy Major dowie się, że Monty spędza czas z Vanessą? Jak Baljeet i Ginger zostali parą?
    I jeszcze przedstawić niektóre sytuacje z Act Your Age, czyli np. jak Major Monogram odchodził na emeryturę i Carl przejmował wszystko? Jak namówili Dundersztyca aby przestał być zły (tzn. wiemy jak, ale żeby to przedstawili)?

    Może i jeszcze się coś znajdzie, jednakże nie chce mi się już dalej myśleć :P. Ale jak widzicie, doskonale jest czym zająć serial i nie musiałby się on kończyć na 4 sezonie!

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.