poniedziałek, 22 września 2014

FiF -New world- rozdzial 10

Jedna z bestii wpatrywała się w nas przez kilka sekund po czym zaczęła warczeć do innych, jej pysk poruszał się bardzo szybko i za każdym razem kapały z niego ogromne ilości brudno-szarej śliny; urządziły sobie cholera pogawędkę, którego z nas pierwszego zeżreć.
-Formować szyk.- powiedziałam.
Ustawiliśmy się tak jak to ćwiczyliśmy setki razy. Zauważyłam, że Fineasz chwycił Izabelę za rękę... Zaraz, a gdzie jest ten idiota Ariel? Rozejrzałam się i nie wierzyłam własnym oczom: Ariel jak gdyby nigdy nic, wyszedł sobie elegancko na środek, po czym wyjął ze swojego płaszcza jakieś opasłe tomisko i zaczął czytać. Zauważyły go; jeden z nich rykną ogłuszająco. Ariel spojrzał na niego uważnie, po czym przewrócił kilka kartek i powiedział:
-Veniunt in tempore moriamini. Erat autem hora mortis.- podniósł wzrok znad książki, po czym wykonał taki gest jakby chciał podrzucić stronnice do góry, i zobaczyłam wszystko w zwolnionym tempie, jak z książki wyleciało osiem kawałków metalu, wykutych na kształt zaostrzonych plusów albo krzyży, w każdym razie otworzyły się uwalniając ostrza, a Ariel jednym szybkim ruchem odrzucił w bok księgę, po czym chwycił dwa, które były najbliżej i cisnął w stwora, który właśnie leciał w powietrzu wprost na chłopaka; pociski trafiły prosto w oba oczodoły, mutant padł na ziemię w przedśmiertnych drgawkach, po chwili drugi też już leżał martwy, ale trzeci nie był już tak głupi, rzucił się na Ariela od tyłu powalając go na ziemię. Obaj przetoczyli się wzbijając tumany kurzu, potwór ryczał ogłuszająco, a my cały czas patrzyliśmy na tę scenę z szeroko otwartymi oczyma. Nagle rozlegl sie pisk, a mutant zataczył się z nożem w piersi; kątem oka zobaczyłam jak czwarty biegnie ku mnie, a z jego paszczy kapie ślina, wiec wycelowałam i nacisnęłam spust, ale bestia odskoczyła w bok, chybiłam, a ona była coraz bliżej, ogarnęła mnie panika, próbowałam strzelić drugi raz, lecz broń się zacięła, a przez głowę przeleciało mi wspomnienie wściekle zielonych oczu Ariela... więc to tak zginę? Najwyraźniej. 
Mutant skoczył, próbowałam się bronić, trzymać jego pysk jak najdalej od mojej szyi, stwor rył pazurami ziemię, i wtedy poczułam jak moje lewe ramie przeszywa ból, nie miałam już siły, lecz nagle czyjeś ręce objęły łeb potwora i jednym szybkim ruchem skręciły mu kark.
-Skup się! - warknął Ariel, pomagając mi wstać. Patrzyłam na niego oniemiała. Został jeszcze piąty, ktory właśnie zaczął się wycofywać, a chłopak uniósł pistolet i strzelił, i mutant padł na ziemię martwy.

*************************

Troche krotki co? ;/
A tu obiecany portrecik Alice:


17 komentarzy:

  1. Anime+Jill Valentine=Alice Blackburn! :) Fajnie jest :D Czekam na kolejne części! :P Wlasnie! Ile Planujesz? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam juz 18, a napisze... bo ja wiem? Okolo 25 chyba... Moze byc? ;)

      Usuń
    2. Nic na sile :) Pisz tyle na ile uważasz ze produkt dobry! A wlasnie, jaki masz na to popyt :) Mowilas ze wcześniej było 40 wyswietlen i 0 komentarzy :) Jak jest teraz? :) +zauwazylas, ze paru anonimow się ujawnilo? ;)

      Usuń
    3. Tak zauwazylam i bardzo sie ciesze. ;)
      Teraz co trzecia notke mam okolo 50 komentarzy i Ponad 260 wyswietlen! Czyli to byl dobry pomysl zaczynac opo tutaj. :D

      Usuń
  2. Nono nie wiedziałem, że umiesz rysować Mangą :D Ja rysuję Mangę od jakichś 5-6 lat a zaczęło się od 1 czasopisma... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to ja tez nie. ;p
      To moj pierwszy raz. Widac ogladanie anime i mangi uczy ja rysowac. xd
      A jakie to czasopismo?

      Usuń
    2. Eee chyba "Kurs rysowania MANGA" czy coś takiego xD Zauważyłem reklamę, kupiłem, spróbowałem i się zakochałem :)

      Usuń
    3. Kogo rysujesz następnego? :D

      Usuń
    4. Jeżeli się wezmie za Buforda to licze na postac narysowana zupełnie od nowa :) Nigdy nie byłem fanem jego aktualnego wizerunku :P

      Usuń
    5. Ciezko powiedzieć :D Pewnie z tego samego powodu dla którego nie lubie niemcow,ruskich, czy osob o poglądach lewicowych. Po prostu uprzedzenie związane z jakims wydarzeniem :)

      Usuń
    6. Czemu nie? Buford tez jest dobry. Wolicie w wersji disneyowskiej czy Manga? Mnie to naprawde wszystko jedno. ;)

      Usuń
    7. Rysuj tak, żeby Ci było wygodnie :)

      Usuń
  3. W wersji alternatywnej :) Sporbuj sama wykombinować jakiegoś osilka :)

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.