niedziela, 28 września 2014

"Noc żywych farmaceutów" - zapowiedź wideo

Ja tylko na moment oderwę Was od fanfika Marty :). Znalazłem w Internecie 15-sekundowy zwiastun halloweenowego odcinka "Noc żywych famaceutów", który już niedługo ma być dostępny do obejrzenia po angielsku. W filmiku widzimy, jak powstają kolejne klony Dundersztyca. Po montażu nagrania wnioskuję, że było ono zapowiedzią całej ramówki Disney XD, jednak zostało ono ograniczone do wyciętych fragmentów z FiF. Oto wspomniany trailer:


Po raz kolejny pragnę zaznaczyć, że wraz z Fineaszem i resztą ekipy nie ma Izabeli. Wygląda więc na to, że spotkał ją ten sam los, co innych mieszkańców Danville...

To by było na tyle :). Dziękuję za uwagę, choć mam jej coraz mniej na tym blogu :D. Obiecuję skończyć już z ironią pod adresem świetnego fanfika "New world". Pozdrawiam wszystkich czytelników!

Piotr

EDIT: W komentarzach jest już link do dłuższej zapowiedzi odcinka, tym razem czytelnicy bloga mnie ubiegli :). Świetna robota!

23 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać tego odcinka :D Może wreszcie im się uda zrobić porządny special... (poza "Lato to wrażeń moc" żaden im się nie udał wg mnie - Mission Marvel było do wytrzymania ale Star Wars było po prostu nudne).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie tez się SW nie podobalo? YEAH! Nie jestem jedyny :D

      Usuń
  2. Co do SW to się nawet zgodzę, było spoko, ale brakowało tego czegoś. Ale z Misją Marvel to przegiąłeś - to był genialny odcinek! Jak dla mnie najgorszy specjał to "FiF ratują lato". A w Marvelu było wszystko - i napięcie, i przygoda, i świetny humor, nawet kłótnia była, a p.w. Finbella :D.

    Na "Noc..." też czekam, żeby zobaczyć, jak Fineasz ratuje Izabelę :D. I ciekaw jestem o co kaman z tą "współpracą" Fina i ekipy z OWCĄ... Ale pod tym kątem to bardziej liczę na odcinek specjalny o agentach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe xd A kiedy ma być ta lista odcinków? xD

      Usuń
    2. I jeśli chodzi o specjale to wg mnie:
      1. Lato to wrażeń moc (<3)
      2. Mission Marvel (No może trochę racji miałeś, było spoko ;p)
      3. Star Wars (._,)
      4 FiF Ratują Lato (geez jakie to było nudne...)

      Usuń
    3. Zgadzam sie w zupelnosci z twoja lista specjalow. ;)

      Usuń
    4. Ja prawie się zgadzam, ale MM i SW traktowałbym ex aequo na 2. miejscu. Zresztą oba były spk, choć nie dorównują "Lato to wrażeń moc". "Ratują lato" rzeczywiście był jakby bardziej drętwy :/

      Usuń
  3. Baljeet też będzie zmieniony w Zombie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu dłuższe promo: https://www.youtube.com/watch?v=pGqsEBgXHVI

      Usuń
    2. Ta dłuższa zapowiedź jest genialna!!!! Koniecznie obejrzyjcie!!!!

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Sorry za potrójny komentarz. Blogspot zaliczył jakąś zwiechę i nie było widać mojego komentarza, więc dodałem go ponownie. Znów pojawił się błąd i znowu ponownie dodałem. Potem odświeżyłem stronę i patrzę, że jednak te poprzednie komentarze dodały się :P.

      Usuń
    7. Na początku napisałem, że filmu nie ma, bo taki komunikat był. Ale jednak już działa hehe :P

      Usuń
    8. I dzięki za linka Patryk :). Kurcze, przydałaby się tutaj edycja komentarzy, właśnie w przypadku kiedy zdublują się i/lub chcemy się poprawić.

      Usuń
    9. Nic się nie stało, hej Filip nic się nie stało :D.

      Usuń
  4. No no no... ciekawie... Czyli to jednak Baljeet stanie się zombie? A ja chciałem, żeby Iza!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, byloby fajniej i ciekawiej. ;)
      Przeciez wiadomo ze Baljeet to ciamajda.

      Usuń
    2. Hahaha xD Może Iza też się stanie, ale na filmiku pokazali tylko części zanim została przemieniona ;p

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Iza jako zombie? Ale byłoby super! Wiecie, śmiesznie by było, jakby nie wyglądała jak Doof, tylko jak taka zombie girl :P Swoją drogą, to ciekawie by było, gdyby moja 11-letnia kuzynka (jest pewnie w podobnym wieku do Izuni) zamieniła się w zombie dziewczynkę (ale tylko na Halloween) i mnie nastraszyła ^_^
      P.S. W tym poprzednim komentarzu cośtam źle napisałem, dlatego usunąłem i dałem nowy xD

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.