poniedziałek, 29 września 2014

FiF -New world- rozdział 18

Staliśmy tak przez chwilę, a ja nie wiedziałam co się dzieje, więc po prostu gapiłam się w zamknięte oczy Silentio; może naszprycowali mnie za dużą ilością psychotropów i mam jakieś halucynacje? Po co czytać informacje na ulotce...Usłyszałam trzaśnięcie drzwiami, chłopak powoli się ode mnie odsunął, delikatnie dotknął kciukiem moich ust i uśmiechnął się.
-Nie przeszkadzam?-zapytał Ariel, który z obojętną miną szedł szybkim krokiem w naszą stronę, nasze spojrzenia na kilka sekund się spotkały.
-Prawdę mówiąc, przeszkadzasz.-odparł, patrząc na niego chłodnym wzrokiem, chłopcy stali naprzeciw siebie mierząc się groźnie wzrokiem. Stałam obok nich zdezorientowana, kręciło mi się w głowie i przed oczyma co jakiś czas pojawiały się ciemnie plamy.
-Z kilka minut musimy się stawić do Beera.-oznajmił Ariel wciąż nie zrywając kontaktu wzrokowego z Silentio.- Przyjdę po ciebie i pozostałych, Alice.-
-Lepiej ja to zrobię.- wszedł mu w słowo blondyn, a zielonooki zacisnął pięści, po czym odwrócił się na pięcie i ruszył korytarzem, przeciąg rozdymał mu poły płaszcza, sprawiając, że wyglądał, jakby płyną w powietrzu.
-Przyjdę po ciebie i resztę za jakieś 20 minut.- powtórzył Silentio patrząc na mnie badawczo.-Tęskniłem za tobą, Alice.-musnął mój policzek dłonią odzianą w czarną, skórzaną, bez placową rękawiczkę, dłoń miał niezwykle ciepłą. Odszedł tą samą drogą, co Ariel, zostawiając mnie na środku korytarza. Nie za bardzo zrozumiałam co się wydarzyło w ciągu tych 10 minut. Na ustach cały czas czułam jego dotyk, otarłam je wierzchem dłoni i sztywno stawiając kroki ruszyłam w drogę powrotną. Pchnęłam drzwi do naszego pokoju, po głowie chodziła mi jedna myśl. Dlaczego? W jednej chwili jesteśmy więzieni, przypalani prądem, a w drugiej trafiamy do pomieszczenia ze wszystkimi wygodami, a ci co nas pojmali zachowują się jak gdyby nic się nie stało. Do tego jeszcze Silentio. Byłam tak zajęta swoimi myślami, że nie zauważyłam dwóch całujących się postaci, dziewczyna, której długie, kruczoczarne włosy zasłaniały twarz, pochylała się nad rudym chłopakiem, leżącym w łóżku na wznak i obejmującym ją w talii, co jakiś czas przerywali dla zaczerpnięcia oddechu, ręce szatynki błądziły po klatce piersiowej Flynna, a ten w tym czasie składał delikatne pocałunki na ustach dziewczyny, a jej włosy muskały mu policzki. Fineasz odgarnął Izabeli włosy na jedną stronę i chciał się podnieść do siadu, ale ta go powstrzymała go, kładąc rękę na piersi.
-Nie ma mowy. Jeszcze mi tu zemdlejesz, a i tak ledwo żyjesz.-powiedziała.
-Z miłości do ciebie, moje ty czarnowłose słońce.-uśmiechnął się. Ich usta znów się złączył w jeszcze namiętniejszym pocałunku. Gapiłam się na to wszystko z szeroko otwartymi oczyma, i powoli zamknęłam drzwi, koniec z lekami. Definitywny koniec.
-Widzę Alice, że twoja ciekawość nie zna granic.-usłyszałam tuż przy swoim uchu, zagotowało się we mnie nie dość, że zdradził to ma czelność jeszcze za mną łazić?! Odwinęłam się, żeby uderzyć Ariela prosto, w ten jego pusty łeb. Cios został zablokowany.
-Powtórka z rozrywki?-zapytał, na jego ustach znów pojawił się tak znany mi uśmiech, zacisnęłam pieści ze złości.
-Odpierdziel się ode mnie, nie chcę cię widzieć.-wycedziłam przez zaciśnięte zęby.
-Jesteś taka piękna, jak się złościsz.-jego uśmiech stał się jeszcze szerszy.
-Dobra sam się prosiłeś.-powiedziałam spokojnie, po czym rzuciłam się na niego. Pierwszych kilka ciosów zablokował z wyraźną łatwością. Byłam co raz bardziej sfrustrowana, a on co raz bardziej rozbawiony, w końcu przyparł mnie do ściany.
-Z bliska jesteś jeszcze piękniejsza.- patrzył na mnie wściekle zielonymi oczyma, jego spojrzenie było hipnotyzujące. Powoli zaczął się do mnie zbliżać, nasze ust dzieliło kilka centymetrów.
-Dzięki.-kopnęłam go kolanem w krocze, minę miał dość dziwną, połączenie zdziwienia i niewyobrażalnego bólu, pochyliłam się w jego stronę.-To za to, że mnie zdradziłeś.-wyszeptałam wprost do jego ucha.-A to-powtórzyłam kopnięcie-Za to, że cię poznałam.-zobaczyłam jak korytarzem idzie Silentio.
-A jemu co?-zapytał, widząc klęczącego Ariela.
-Nie wiem.-odpowiedziała z mina niewiniątka.
-Czas na odprawę, Ariel wstań z łaski swojej.-powiedział patrząc na krzywiącego się chłopaka.
 *****************************
Mam nadzieję, że podoba wam się taka Finbella? :D

28 komentarzy:

  1. Silentio vs. Ariel - FIGHT!!! And the winner by knockout is SILENTIO!!! YAAY :D Phinbella power! Jest moc, jeden z najlepszych rozdziałów wg mnie, wiadomo dlaczego ;p Mimo tego co zrobił to współczuję Arielowi po koniec... Nawet nie masz pojęcia jak lekkie uderzenie tam boli a co dopiero taki kopniak x2...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszalem, ze wielu facetow po takim kopniaku musiało pogadać pare razy z psychologiem. Osobiscie nigdy nie oberwałem na tyle mocno aby zaatakowalo mi psychikę :) Na temat finbelli... Faktycznie mogla mieć halucynacje. Bardzo nienaturalna scena... Reszta ok, czkeam na kolejne części :)

      Usuń
    2. Super, ciesze sie. ;)
      Kj, dlaczego stawiasz ze wygra Silentio???

      Usuń
    3. Ehmm... reakcja Alice...? A wracając do Finbelli to zgadzam się z Audi - taka scena w wieku 16 lat? xD I mi także nie zdarzyło się oberwać aż TAK mocno, ale jestem bramkarzem i zdarzyło się raz czy dwa, że piłką dostałem bezpośrednio w to miejsce. Odczucia? Wyobraźcie sobie, że w spodniach eksplodowało wam słońce :)

      Usuń
    4. Oni maja CONAJMNIEJ 16 lat. ;)
      A co tego odczucia ktore opisales... musi byc bardzo bolesne... ;)

      Usuń
    5. JEST CHOLERNIE bolesne. Jak mocno dostaniesz to ból promieniuje ci na brzuch xD

      Usuń
    6. Ale to boli inaczej niż wszystko inne, trudno to opisać xD

      Usuń
    7. Najgorsze jest zaraz gdy dostaniesz... Na początku nic nie czujesz tylko myślisz sobie *Kur*a, ale będzie boleć...* 1 sekunda... 2 sekunda... 3 sekunda... 4 sekunda... i nagle *ŁOSZ KURRR...!!!!* xD

      Usuń
    8. Ale dobra, nieważne, nie wiem po co to pisałem... Ale skoro mają CONAJMNIEJ 16 lat to się wkońcu zdecydujesz ile mają dokładnie? xD

      Usuń
    9. Nie wiem czemu pisales to w 4 komentach, ale ok :D Marta unkinela wypowiedzi nt. fantazji o finbelli.. serio, przesadzone, nienaturalne :D

      Usuń
    10. No właśnie - żeby tak od razu? A pisałem to w 4 komentach ponieważ zauważyłem, że mogłem to dopisać w poprzednim komentarzu i tak kilka razy xD

      Usuń
  2. Z miłości do ciebie, moje ty czarnowłose słońce.-uśmiechnął się. Ich usta znów się złączył w jeszcze namiętniejszym pocałunku. Niet, nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie pasuje, to przyjmijcie ze to halucynacja. xd
      Sa w wieku 16-19 lat. A na ile wygladaja na obrazkach???

      Usuń
    2. Bez tego "moje ty czarnowłose słońce" mogło by być xD A wiek trudno ocenić po rysunku z kreskówki xD

      Usuń
    3. Ale dlaczego nie powiesz ile mają lat tylko "około"? xD

      Usuń
    4. No wlasnie. :)
      Niech maja tyle lat ile chcecie. Oczywiscie w tym przedziale wiekowym jaki podalam.

      Usuń
    5. ... ._, W takim razie ja chcę, żeby mieli tyle lat ile ty powiesz - o! :D Jak dla mnie jest zupełnie inny klimat gdy ja sobie wymyślę ile mają lat a gdy ty powiesz xD

      Usuń
    6. No dobra, niech ci bedzie. Maja dokladnie po 18 lat.

      Usuń
    7. Nooo i o to mi chodziło, dzięki :D Czyli na taką scenkę mogli sobie pozwolić... ;p

      Usuń
    8. Ale i tak nie potrafię sobie wyobrazić Fineasza mówiącego "moje ty czarnowłose słońce" xD

      Usuń
    9. Jak dobrze pojdzie to zobaczysz podobna scene. xd

      Usuń
    10. Podobną... bardziej czy mniej... namiętną? xD

      Usuń
    11. Hej hej nie rozpedzaj sie tak. ;)
      Mowilam o tej prawdopodobnej produkcji tego chlopaka z Rosji. ;)

      Usuń
    12. Czekaj, CO?! On chce zrobić taką scenę...? No nie, to by była przesada...

      Usuń
    13. Nie ufac ruskim, nie ufac! Obstawiam, ze pomysl chłopaka skończy się klapa.

      Usuń
    14. Pewnie, że się skończy klapą, gdzie 16-latek znajdzie sponsora gotowego zapłacić miliony dolarów...

      Usuń
    15. Wiesz KJ, myslisz nie w tę stronę co trzeba. :)
      Wiktor nie chce zrobić takiej strony tylko mówię że ta wersja FiFa byłaby bardziej dojrzała i Finbella wyglądałaby inaczej niż w AYA. W końcu tam mają po 20 lat!

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.