czwartek, 24 grudnia 2015

Błędy w serialu #4 [AKTUALIZACJA: poprawienie błędów!!!] / Wszystkiego najlepszego!

Witajcie!

Dziś Wigilia. Dzień pojednania, przemyśleń, ale też radości i w pewnym sensie zabawy. Dziś życzę Wam bogatego Mikołaja, miłych i życzliwych ludzi wokół Was, wesołego Sylwestra, szczęśliwego Nowego Roku i w ogóle... Do życzeń przyłącza się Marta :)

A ponownie zobaczymy się już 3.01.2016 r. !


To moja choinka :)
_______________
Do tego czasu macie zagadkę:

Posłuchajcie sobie piosenki "Najlepsza przyjaciółka nie powinna robić tak", (zwróćcie uwagę na Buforda) a następnie przypomnijcie sobie, jak nazywał się Beef w odcinku, kiedy zaginął. No, właśnie! Nazywał się Bysio! Dlaczego tak, a jak wcześniej (czy później) ? Czekamy do 2.01!

Chciałbym jeszcze przypomnieć o ostatnich urodzinach bloga. Ale o tym już niedługo!

To, cześć! /ostatni raz w tym roku Ferb ;-)

22 komentarze:

  1. Z tego, co pamiętam, to w "Wyprawie do głębi Buforda" rybka miała na imię Bysio, co Buford tłumaczy, jako imię pochodzące od imienia jego matki (w oryginale matka ma na imię Biffany). W "Lemoniadzie" już rybka ma oryginalne, angielskie imię. To jedna z wielu wpadek polskich tłumaczy (Stefa-Stacha, Pupu-Piotruś, kaczuszka-kaczorek Momo, Miłosie-Milusie itp.).

    Fajna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, małe przejęzyczenie. Już zmieniam.

      Co do konkursu księgujemy Twoją odpowiedź.

      No i dzięki za pochwałę :)

      Usuń
    2. Milusie? Kiedy powiedzieli "Milusie"?

      /Agent P

      Usuń
    3. "Tadeusz i Thor", Dundersztyc wtedy mówił: "Milusie w moich wspomnieniach"

      Usuń
  2. Co do polskich tłumaczy to nie zapomnę im filmu "Lato to wrażeń moc" i tych rozkmin Fretki czy nazwać Jeremiasza słowem na ch..(chłopak).
    No i szczęśliwego Nowego Roku! (Wesołych Świąt już życzyłem) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze zapomniałem o byciu anonimkiem ;-;

      Usuń
    2. Więc to nasz anonim! Witamy! No i dzięki za życzenia :)

      Usuń
  3. Życzę wam szczęśliwego 2016 roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko już jasne! Doszły mnie słuchy, że Fineasz i Ferb mają w 4 sezonie 10 lat i, że Fineasz jest starszy od Ferba o 2 miesiące. Ja już sam nie wiem co mam o tym myśleć. Według mnie oni mają 11 lub 12 lat. A wy jak myślicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati, moim zdaniem oni mają po 10, bo na 12 się nie zachowują XD

      /Agent P

      Usuń
    2. A ja sądziłem że to Ferb jest starszy bo w piosence "MŁodsi bracia" to Ferb jest wyższy :P

      Usuń
    3. Jaki Seba? O.o

      /Agent P

      Usuń
    4. A nic. Chyba jednak się pomyliłem.

      Usuń
    5. Nie taki, żarcik :D Wiem o jakiego Sebę ci chodzi, ale to ja Mati XD

      /Agent P

      Usuń
    6. Jak dla mnie to, że mają po 10 lat jest bardzo możliwe, ale teraz zostaje pytanie: Ile lat ma Fredka?

      Usuń
    7. Fretka ma 15 lat (przed odcinkiem "Fretka traci głowę" miała 14) ;) A poza tym... nie pisze się Fredka, tylko Fretka xD

      /Agent P

      Usuń
    8. Oj, tak. Racja. Już zapomniałem o tym odcinku ;)
      A co do tej pisowni to jedno słowo: Autokorekta :(

      Usuń
    9. Ale zauważmy jak Fretka , Stefa i wgl jej koleżanki wyglądają , a teraz spójrzmy na Vanessę i jej koleżanki. A różni je jedynie rok

      Usuń
    10. @PL Raczej nikt nigdy niczego dokładnie nie zrobił ;)

      Usuń
  5. SŁUCHAJCIE! W CAŁYM PLANIE JEST BŁĄD I WRACAMY 4.01!

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.