piątek, 11 grudnia 2015

Projekty&obrazki




Kiedy pada pierwszy śnieg. :)


,,...To Ferb zrobił!!!!"







Z Mikołajem w windzie. ;)




                                                             
                              Całus z winy kostiumu. ;)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hejka wszystkim!
 Dzisiaj to ja dodałam ten wpis ponieważ Ferb jest nieobecny i tek pozostanie do poniedziałku więc kolejny najbliższy wpis także będzie mojego autorstwa. ;)
A po niedzieli zobaczymy co dalej.

Marta

6 komentarzy:

  1. No, widzę, że mój pomysł na dział przechodzi na inne osoby :). Oczywiście obrazki fajne, brawo Marta :).

    Ta ostatnia scena jakoś mi umknęła, gdy oglądałem odcinek :D. I ta mina Fineasza xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten gif z Pepe i Mikołajem to z jakiego odcinka jest? Nie mogę sobie przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jest z odcinka ,,Ja, Brobot". To jedyny odcinek w którym występuje św. Mikołaj poza odcinkiem świątecznym.

      Usuń
    2. Tak to ten odcinek, dzięki.

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.