sobota, 5 grudnia 2015

Błędy w serialu #1 / Wyniki sondy

Witajcie!

Z opóźnieniem, ale jest! Ogłoszenie wyników sondy! (powodem opóźnień była masa sprawdzianów -_-)

Oto screen z bloga:


Jak dla mnie to... wynik był oczywisty - 88% (czyli 54 z 61 osób) głosowało za kontynuacją FiF'a.

Dalej może 2. miejsce, czyli... koniec serialu? Dlaczego niektórzy tak myślą? Nie wiem...

I w końcu miejsce 3., czyli 'Wszystko mi jedno'...

Ja byłem za wariantem 2, jak coś ;-)

_________________________________
Tu przedstawiam 1. błąd, który widać w serialu, a mianowicie...


Taaak, czemu ten płot ma inne kolory? Jakieś pomysły?

_________________________________
OGŁOSZENIA:

-W poniedziałek 3. część mojego opowiadania
-W następny piątek (wczoraj się nie wyrobiłem, miałem imprę urodzinową :-D ) kolejne błędy w serialu

Co do opowiadanie Marty, to dowiecie się w poniedziałek :-)

/Ferb ;-)

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Gdyby to był FB to bym polajkował Twój komentarz, ale tak to muszę odpowiedzieć :)

      Usuń
    2. Patryk FiF supcio filmy na YT, wrzucaj więcej!

      Usuń
    3. Dziękuję :D Oczywiście, że jeszcze prześlę ;)

      Usuń
  2. Choć uwielbiam serial, zagłosowałem na pierwszą opcję, bo jednak jest przesyt, a nowe odcinki były IMO gorsze od poprzednich. :(

    No i czemu jedna ciekawostka? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to też masz racje.

      Czemu jedna? Bo tych błędów jest naprawdę mało, a ja chcę, żeby starczyło na jak najdłużej :)

      Usuń
  3. Ja wiem! na pierwszym obrazku płot jest w cieniu bo np. chmurka przysłoniła słońce, na drugim obrazku słońce pada na płot a na trzecim jest noc i wgl ciemno to płot też ciemny. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnim nie może być noc, bo niebo jest jasne :)

      Próbuj dalej ;)

      Usuń
    2. Zdjęcie jest rozjaśnione więc to musi być noc ;)

      Usuń
    3. To nie może być noc, bo to odcinek "Wystarczy jeden porządny strach", który dział się w dzień.

      Usuń
    4. Myslcie dalej, bo ja nie mam zadnego pomyslu...

      Usuń
  4. Ja byłam jedną z tych osób które głosowały za zakończeniem serialu. Najnowsze odcinki nie prezentują już takiego poziomu jak te starsze, a uważam, że lepiej iść na jakość niż na ilość

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie głosowałam wcale, bo zabrakło mi właściwej odpowiedzi. do wyboru było "za dużo", "za mało" albo "wszystko jedno". Zabrakło mi odpowiedzi "w sam raz"...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłem za "wszystko mi jedno". Serial już mnie tak nie cieszy, ale jakby był, to pewnie bym zerkał na nowe odcinki.

    Odnośnie płotu wersja wydarzeń jest oczywista: Pewnego pięknego dnia, gdy Fineasz i Ferb siedzieli sobie pod drzewem, Fineasz doszedł do wniosku, że ich płot ma wciąż ten sam nudny, brązowawy kolor. "Gdyby nasz płot zmieniał kolory, działałoby to pozytywnie na naszą wyobraźnię i mielibyśmy więcej czadowych pomysłów. Ferb, już wiem, co będziemy dzisiaj robić!". Oczywiście płot zmienia kolory tylko, gdy rodziców nie ma, a jak Fretka chce to pokazać rodzicom, to wtedy w płot trafia promień nanudnobrązowawopomalujtoinatora, za pomocą którego Dundersztyc chciał, by wszystko stało się jednokolorowe, podczas gdy on jako jedyny pozostałby wyraźny i wielokolorowy, przez co wybrano by go przywódcą Okręgu Trzech Stanów.

    Tak to mniej więcej było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotr, jesteś genialny! Rozwiązałeś zagadkę!

      Usuń
    2. Tak, jak najbardziej. I czekam na kolejne.

      Usuń
  7. Dlaczego nie było dalszej części opowiadania w poniedziałek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem trochę zabiegany. Ale już załatwiłem swoje sprawy i jutro będzie. A dziś na osłodę opowiadanie od Marty ;)

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.