sobota, 25 października 2014

"Dużo mnie..."












I jak wrażenia po polskiej premierze "Nocy żywych aptekarzy"? Bo ja jestem pozytywnie zaskoczony wysokim poziomem tłumaczenia. No i fajnie wreszcie było zobaczyć tak świetny odcinek w naszym języku.

Obrazek powyżej to kolejne kadry z "Ostatniego dnia lata", gdzie, jak widzimy, Fineasz i Izabela będą śpiewać razem piosenkę. Dziwi trochę czarne tło tych kadrów, ale zdjęcia dają choć cień nadziei na powrót zespołu "Fineasz i kawał Ferba" w tym finałowym odcinku 4. sezonu.

Na dzisiaj tylko taki krótki news. Zapraszam do komentowania polskiej wersji "NŻA" oraz innych nowości ze świata FiF. Pozdrawiam,

Piotr

57 komentarzy:

  1. Jeszcze link dla tych, którzy nie widzieli:

    http://www.baje.pl/movie/83388/Fineasz+i+Ferb/Fineasz+i+Ferb%3A+Noc+%C5%BCywych+aptekarzy

    Osobiście dodam jeszcze, że końcowa piosenka zniszczyła moją psychikę :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, ale na tych zdjęciach jest kod 464, a nie 461 o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest to odcinek czterosegmentowy, zajmujący numery 461-464. Na każde 11 minut przypada jeden numer.

      Usuń
  3. Odcinek był świetny i pozytywnie mnie zaskoczył (nie oglądałam go wcześniej po angielsku) :D Było bardzo wiele śmiesznych sytuacji, m.in. panika Fineasza na wieść że Iza jest wciąż na zewnątrz :D
    Końcowa piosenka genialna, a test "dużo mnie...." nie opuszcza mojej głowy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się dziś obudziłem prawie o 11 i byłem strasznie wkurzony, że przegapiłem premierę. Na szczęście powtórka była o 12:35 :) Wrażenia? Rzygam tęczą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhm... Rzygałem TĘCZĄ... Czyli, delikatnie mówiąc, było zajebiście xd

      Usuń
  5. Odcinek był świetny i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył (nie oglądałam wcześniej po angielsku) :DD Było wiele śmiesznych i genialnych momentów, m.in. panika Fineasza po tym jak dowiedział się, że Izy nie ma z nimi :D
    A piosenka końcowa super, tekst "dużo mnie..." wciąż nie opuszcza mojej głowy xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ogromne zaległości z serialem (tak 2 lata), ale widziałem wszystkie specjalne i wiele innych odcinków i szczerze mogę powiedzieć - najlepszy odcinek od musicalowej "Kolejki górskiej", już myślałem patrząc na np. "Misją Marvel", ze poziom FiF spada, a tu się okazało, że nadal jest naprawdę wysoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy na blogu i zapraszamy do komentowania!

      Ale... co Ty chcesz od Misji Marvel o_O?

      Usuń
    2. "Misja Marvel" jest niezła, ale czułem spory niedosyt.

      Usuń
    3. Jak dla mnie właśnie MM ożywiło wówczas drętwy 4. sezon.

      Usuń
  7. Ok, może jednak jeszcze cos z tego serialu będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisalo mi jako Anonim? O.o no trudno. Dodam od siebie jeszcze, ze według mnie te piosenki były slabe :/ Ponadto, kręcenie phinbelii stracilo sens od odcinka AYA.

      Usuń
    2. Piosenki były OK, przynajmniej dla mnie. Bywało wieeeeele gorszych. Np. większość tych śpiewanych przez zakadrowe głosy :D.

      Usuń
    3. Moim zdaniem piosenki były średnie :) Nie te najlepsze, ale też nie bardzo złe. Dla przykładu podobał mi się rap Dundersztyca przy napisach xD

      Usuń
  8. Te Zombie-Dundersztyc miały chyba jakąś nadludzką siłę. Wnioskuję po tym, że potrafiły gołymi rękami przebić drzwi, oraz rozrywały te ciuchy ochronne dzieci, które były chyba z dość mocnej gumy/materiału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kit ci w oko, logiko!" - Dundersztyc

      Usuń
    2. Nie zapominajmy jeszcze o ich umiejętności wspinania się na filary podtrzymujące wieżę oraz o możliwości zbiorowego przechodzenia po linie.

      Usuń
    3. Aha, i jeszcze po oberwaniu helikopterem nasze zombie potrafiły się podnieść. Ale już po przypadkowym uderzeniu przez Stefę - nie.

      Usuń
    4. Takie nawiązanie do World War Z (to o linach) ;) wg. mnie bardzo fajne, swoja droga dużo było tam takich ukrytych smaczków :)

      Usuń
  9. Właśnie oglądnąłem noc żywych aptekarzy i zbieram szczękę z podłogi to jest jeden z najlepszych odcinków jeśli nie najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej, a na tym zdjęciu ze stosem papieru do O.B.F.S. to tam jest kod 466 - akt 2. Co może odznaczać, że odcinek ma kod 465-468

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze na temat piosenek, to chyba najlepszą z odcinka była "Dużo mnie", na drugim miejscu "Triangulacja", potem "Przejdź do sedna", a najsłabsza to wg mnie "Ta armia to ja".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się że "Ta armia to ja" wypadła najgorzej. Mi najbardziej przypadły do gustu piosenki "Triangulacja" i "Przejdź do sedna".

      Usuń
    2. Macie racje obaj. A piosenki były dla mnie slabe, po prostu slabe. Nie oczekiwałem tu Iron Maiden czy Motorheada, ale moglo być lepiej. :/ To wlasnie te songi psuja odcinek :)

      Usuń
  12. Ktos wie kiedy Marta udostepni trochę swojej roboty?

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie mogę obejrzeć "Act your age" nawet w tej wersji rosyjskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://vk.com/video39460684_169783459 :)

      Usuń
    2. wideo zostało usunięte :(

      Usuń
    3. Tu masz do pobrania:

      AYA: https://mega.co.nz/#!qwBxwQrZ!8q8Y1uiPHgDbe43tno1EsjQIh3iyCTKZldwNHZPTS94

      Napisy PL: https://mega.co.nz/#!K8gzWTQQ!9LXu6zFnKa7sftvqyJDSMw3DFBJD9TJGDuNVidHovsI

      Usuń
    4. dziękuję bardzo!

      mam jeszcze jedno pytanie, ile odcinków zostało do końca? :(

      Usuń
    5. Jeśli się nie mylę to 3 (AYA, Doof 101, finał). Piotrek, popraw mnie jeśli się mylę xD

      Usuń
    6. Pominąłeś bonus O.B.F.S. i Opowieści z drugiego wymiaru ;)

      Usuń
    7. Jeśli chodzi o w ogóle nigdzie nie pokazane jeszcze odcinki, to są tylko 2 - finał i OBFS. A jeśli chodzi Ci o premiery tylko w USA to tak jak mówią przedmówcy :).

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. O kurcze, rzeczywiście na to wygląda. Mam nadzieję, że Marek wpadnie tutaj na bloga wyjaśnić sytuację. Liczę również, iż to tylko jakieś przypadkowe działanie i być może Ask powróci.

      Usuń
    2. Gorzej, Marta usunela konto na blogu. Do tego wczoraj zmarl Wayne Static, zbyt dużo zla na pare dni...

      Usuń
    3. Ask zamknięty i raczej nie uda mi się go przejąć :(.

      Usuń
    4. No jak rozmawiałem z Markiem, to zamknął aska i nie widzi potrzeby, żeby go przywracać. A aska zamkniętego już chyba nie da się odzyskać, aby ktoś inny go przejął? Nie wiem, ale chyba nie.
      Szkoda, że Marek od razu zamknął, zamiast przekazać go komuś innemu np. Tobie Piotr właśnie.

      To pozostaje chyba tylko to wyjście --> Piotr, załóż nowego Aska Fineasz i Ferb :). Zrobisz to?

      Usuń
    5. Byłoby super, gdybyś założył nowego aska FiF , Piotr! :)

      Usuń
    6. Marek proponował mi, że wróci na bloga, bo ponoć Marta sobie poszła, i w ten sposób zastąpiłoby to poniekąd brak aska. Ale problem polega na tym, że ja nie mogę dać mu admina, bo ja od Marty dostałem chyba tylko możliwość pisania, a administratorką jest teraz chyba tylko ona. Już do niej pisałem w tej sprawie.

      Jeśli nic to nie da, to chyba założę tego aska, tylko ja nie mam kontaktów z Twórcami serialu, tak jak Marek.

      Usuń
    7. Audi napisał, że Marta usunęła konto na blogu. Jeśli to prawda, to nie ma w tej chwili żadnej osoby, która mogłaby dodać nowych pisarzy do bloga. Ale po prawej stronie, we "Współtwórcach", Marta nadal jest. Liczę, że się odezwie i wyjaśni, co dalej.

      Usuń
  16. Cos dziwnego musiało się stać u Marty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale skąd właściwie wiesz, że skasowała konto? I czy w ogóle?

      Usuń
    2. Obczailem konto jest, tylko tak jakby, nie związane z blogiem. Nie ma z nia za bardzo kontaktu, a sama nie daje oznak zycia. Może darowala sobie bloga?

      Usuń
    3. A skończyła chociaż umieszczać swojego fanfika? Przyznam, że przestałem go czytać w pewnym momencie.

      Usuń
    4. Może coś smutnego jej się przydarzyło? :(

      Usuń
    5. Miejmy nadzieje, ze nie.

      Usuń
    6. Ale ostatnio przeczytałem gdzieś indziej na blogu, że podobno po prostu nie ma czasu. Oby to było przyczyną, a nie coś poważniejszego :/

      Usuń
  17. Chce mi się płakać. Wczoraj było ostatnie Rockin' Rollin' Dance Party. Chodziło mi to pytanie po głowie, ale teraz zadaję je sobie jeszcze bardziej --> Mianowicie, czy zbliża się definitywny koniec Fineasza i Ferba, czy na wielkie szczęście nie i po wyemitowaniu tych ostatnich odcinków, które zostały, to potem będzie po prostu jakaś dłuższa przerwa?

    Bo jeśli dobrze pamiętam, to twórcy nie potwierdzili, że to będzie koniec. I oby tego potwierdzenia nie było. Boję się.

    A jakie Twoje zdanie Piotr w tej sprawie? Czy wiesz coś więcej o przyszłości serialu? A może z okazji ostatniego Rockin' Rollin' Dance Party, napiszesz news na blogu łącznie z wyjaśnieniem co dalej, no itd...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie tylko Piotr, ale też inni użytkownicy niech się wypowiadają na ten temat. Co wiecie i również co sądzicie ;)

      Usuń
    2. Nie ma nadal oficjalnego potwierdzenia, że to koniec, choć jest sporo przesłanek co do tego - o nich już pisałem. Jednak z tego co pamiętam, to twórcy wręcz oburzali się na tych, którzy wieszczyli już koniec po 4. sezonie. Kto wie, może 5. sezon będzie, i jest on po prostu niespodzianką. Ale najprawdopodobniej jednak to koniec, bo ekipa rozjeżdża się po innych produkcjach, oraz ze względu na inne, omawiane już na blogu, powody.

      Tego Dance Party nie śledzę w ogóle, więc na tej podstawie nic nie napiszę, bo po prostu nie jestem w temacie.

      I jak już (chyba) mówiłem - z jednej strony będzie szkoda końca FiF, a z drugiej chyba lepiej będzie to zakończyć, bo 5. sezon mógłby być jeszcze słabszy.

      Usuń
    3. Wątpię, żeby był kolejny sezon, ale kto wie...? :)

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.