piątek, 20 listopada 2015

Z akt OBFS już jutro!

Witajcie!

Zapewne zauważyliście, że na naszym blogu zmienił się szablon. Uznałem, że ten będzie lepiej pasował ;-)

A Propos naszej ankiety/sondy: Przepraszam, że termin głosowania jest tak krótki, ale będzie mieć to plusy, ponieważ nowa ankieta będzie się zaczynać na początku miesiąca.

Jeszcze jedno: Mam dla Was wiadomość od Marty! Okazuje się, że była w szpitalu i nie miła czasu na bloga. Teraz chce wrócić, o ile Wy będziecie chcieli, więc wyraźcie opinię w komentarzach.

____________________________
teraz przejdźmy do dzisiejszego tematu numer 1, czyli faktu, że ostatni odcinek FiF'a już jutro! Oto krótki przegląd bohaterów: (zdjęcia udostępnił Patryk, dzięki :) )








Na ostatnim zdjęciu są wszyscy razem ;-)

OGŁOSZENIA PARAFIALNE:

- W poniedziałek 1 część opowiadania!
- W czwartek nowe obrazki do sekcji 'Projekty&Fanarty'  (jeśli źle napisałem drugi wyraz to przepraszam). Ta sekcja będzie teraz nosić nazwę 'Projekty&Rysunki FiF'

W planie jest zmiana. Tak, mam jeszcze inne strony na głowie i nie zdążę ogarnąć wszystkiego :)

Cześć, Ferb

10 komentarzy:

  1. No, fajnie, że ogarniasz bloga "po swojemu" :). Wierzę, że nadal będzie często odwiedzany :). Co do dyskusji z poprzedniego newsa, to oczywiście rozumiem(y), że nauczenie się panelu i wszystkich gadżetów wymaga czasu i wszystko przyjdzie stopniowo. Pozdrawiam i życzę sukcesów!

    I oczywiście ja nadal czekam z niecierpliwością na powrót Marty :). Mam nadzieję, że ze zdrowiem już lepiej. Odezwij się :).

    I chyba trzeba będzie w końcu obejrzeć ten odcinek, pomimo, iż już w zasadzie nie śledzę newsów z serialu. Można powiedzieć, że jestem na FiFowej emeryturze :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję .i przekarze Marcie. Pisala, ze jak będą chcieli jej słuchać to wróci.

    Podoba mi się to określenie 'na FiFowej emeryturze'. :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałem "Z akt OBFS-u" i niestety - zawiodłem się. Ten odcinek był bardzo słaby, chyba tylko "Dusiek 101" jest gorszy. Oglądałem z coraz bardziej rosnącym znużeniem. :( No i te robaki... :P Jedyne, co mnie zaskoczyło, to tożsamość Parentezjusza - i nic więcej. Jednak mimo to FiF to najlepsza kreskówka, jaką oglądałem. A co oglądać po FiFie? Star Butterfly, bo serial ma potencjał i może godnie zastąpić kreskówkę Swampy'ego i spółki. Pozdrawiam.

    No i gratki dla nowego admina. Piotr, trzymaj się. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie jestem w stanie ani potwierdzić ani zaprzeczyć tego, co powiedziałeś, bo z przyczyn osobistych nie moglem odcinka obejrzeć, lecz gdy to zrobię z pewnością przedstawie swoje wrażenia.

      No i dzięki. :)

      Jeszcze mam do ciebie pytanie: czy chcialbys, aby adminka Marta wróciła?

      Usuń
    2. Sęk w tym, że nie znam tej osoby, a przynajmniej nie pamiętam. :(

      Usuń
    3. No dobra, trudno...

      Ona kiedyś pisała tu opowiadania i teraz chcę wrócić, jeśli 'będą jej jeszcze chcieli słuchać'

      Usuń
    4. @Chłopak ze wsi - dzięki, również pozdrawiam :D.

      Chyba trzeba będzie w końcu zabrać się za ten odcinek. Tak na pożegnanie z serialem i pewną epoką w życiu :D.

      Usuń
  4. O ja z miłą checią czekam na powrót Marty c:
    A i witam nowego admina

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja z miłą checią czekam na powrót Marty c:
    A i witam nowego admina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta wróci lada chwila :)
      Przekaże jej, że Ty też jesteś 'za'

      Odpisuję późno, ale późno zobaczyłem powiadomienie o kometarzu, więc przepraszam :)

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.