środa, 18 listopada 2015

Wyniki sondy

Witajcie, dziś czas na wyniki ankiety, którą ostatnio dodał Piotr.

Wyniki prezentują się następująco:



Głosów jest co prawda mniej, niż ostatnimi razy, ale może to wina pytania.

Tym razem mam dla Was coś łatwiejszego...


TERAZ TROCHĘ O TEJ ANKIECIE:

Nasza większość (w tym ja, a razem 76 osób) uważa, że Ferb jest najlepszym partnerem dla Vanessy. Jak dla mnie to oczywiste, przecież oni strasznie do siebie pasują, a poza tym Monty gdzieś zniknął... Gdzie? No, podobno wyruszył w poszukiwaniu przygód...

23 osoby uznały na najlepszego partnera Monty'ego. To miałoby nawet zastosowanie w czasach, kiedy to Dundek nie jest już zły, ale... jak dla mnie oni do siebie nie pasują i koniec.

Reszta wariantów odpada. Dlaczego? No tak, przecież mało kto zna Johnego, a zresztą... Przecież ona z nim chyba zerwała... Singelką... no, chyba nie wypada...                    Mało osób było również niezdecydowanych.

OGŁOSZENIA PARAFIALNE:

-Pierwsze opowiadanie dodam w poniedziałek. Będzie to część specjalna, którą kiedyś napisałem dla Patryka.
-W czwartek za tydzień poznacie błąd, który zaszedł podczas produkcji serialu (i tak co tydzień)
-W niedziele postaram sie dodac jakiś obrazek (chcąc kontynuować 'Projekty & Fanarty')

I to tyle na dziś. Dzięki za uwagę i do następnego!

/Ferb

5 komentarzy:

  1. Coś ci nie poszło z tytułem posta, mi wychodzą jakieś białe pasy. :/ I dzięki za wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedno:
      1. Moja odpowiedź wygrała! :D
      2. Nie da się głosować w ankiecie :(

      Usuń
    2. Spokojnie, początki zawsze są trudne :).

      W sondzie pewnie ustawiłeś źle datę i dlatego wyświetla, że ankieta jest skończona. Co do pasków to zastosowałeś ten chwyt, który ja użyłem do maskowania wiadomości o Monty'm :D.

      Jeśli będziesz potrzebował pomocy z ogarnięciem tego, to pisz :).

      Usuń
    3. OK, pozwoliłem sobie zrobić te poprawki, mam nadzieję, że się nie gniewasz.

      W sondzie ustawiłeś datę jako 01-12-15 (1. grudnia 2015), więc pewnie miałeś na myśli ankietę do końca miesiąca. Powinno być więc: 15-11-31 (2015 rok, listopad, 31. dzień) i godzina 23:59, tak jak miałeś.

      Z tymi paskami miałeś ustawiony biały kolor tła tego fragmentu tekstu.

      I dodałem tytuł :). Po raz kolejny wyrażam nadzieję, że nie masz mi za złe :).

      Usuń
  2. Spoko, objecuje ze się poduczę i przepraszam za błędy.

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.