poniedziałek, 16 listopada 2015

Nowy admin bloga ;-)

Witam wszystkich odwiedzających nasz blog!

Nazywam się Krystian Jastrzębski i jestem nowym administratorem. Teraz to ja w większości czynności będę zastępował Piotra, tak jak on kiedyś zastępował Marka.

Jaki jest mój plan?

Otóż mam zamiar w każdy poniedziałek coś Wam napisać. Generalnie (tu niespodzianka) będą to OPOWIADANIA, które od jakiegoś czasu piszę. Nie zabraknie również najnowszych newsów ze świata FiF i ciekawostek.

Co poza tym?

Będę kontynuował (a bynajmniej starał się kontynuować) to, co zrobił Piotr. Między innymi będą to sondy. Już w krótce pojawi się nowa.

Jeszcze coś?

Tak. Posiadam również parę innych stron. Wszystkie możecie sobie przejrzeć tu.

Kontakt?

Możecie zawsze mi coś podpowiedzieć! Na Wasze opinie itd. czekam pod adresem: ferb08@wp.pl

To na tyle! Do następnego postu!

/Ferb (to mój podpis ;-) )

6 komentarzy:

  1. Krystian?! Ty prowadzisz bloga?! o.O Super, gratuluję posady! :) Mam nadzieję, że dobrze poprowadzisz bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje Krystian! Będziesz znakomitym zastępstwem za Piotra. I chyba za mnie też bo w sumie po części będziesz robił to co ja kiedyś. ;) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Tak, staralem się tak dostowac materiały, żeby nie zabrakło tego, co najlepsze. Mam nadzieje, ze wszystkim się dpodoba. :)

      Usuń
  3. Cóż mogę powiedzieć.

    Jeszcze raz dziękuję za Wasze wsparcie w ciągu tego ponad roku, kiedy mogłem dla Was pisać. Jednak na każdego kiedyś przychodzi czas, i uważam, że pora, aby tym blogiem i "ogarnianiem" nowości z FiF zaczął zajmować się ktoś inny.

    Mam nadzieję, że "nominacja" Krystiana będzie dobrym wyborem :D. Życzę powodzenia i oczywiście służę nowemu Adminowi wszelkimi radami i pomocą.

    Może jeszcze kiedyś coś napisze, o ile Krystian wyrazi taką zgodę i o ile użytkownicy nadal będą chcieli to czytać :D.

    Dzięki wielkie raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zawsze będziesz mógł pisać. :)

      Mam nadzieje, że Cię niezawiode. :)

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.