środa, 1 lipca 2015

Wyniki sondy


Ostatni odcinek FiF już za nami, jednak nie oznaczało to w minionym miesiącu braku aktywności na blogu z Waszej strony. Kolejny bowiem raz nasza sonda przyciągnęła ponad setkę głosujących, którzy tym razem decydowali, która wersja dubbingowa (polska czy angielska) serialu bardziej im się podoba. Osobiście skłamałbym, gdybym napisał, że nie cieszy mnie wynik ankiety: 61% głosujących preferuje oglądanie "Fineasza i Ferba" w wersji z polskim dubbingiem! I faktycznie, polskie głosy (przynajmniej moim zdaniem) wypadają w serialu o wiele lepiej. Nieco gorzej z tłumaczeniem dialogów i piosenek, ale to już przemilczymy.

Która wersja dubbingowa serialu (polska czy oryginalna angielska) jest lepsza?

Tylko i wyłącznie oryginalny dubbing! 9 (9%)
Zdecydowanie polskie głosy brzmią lepiej! 63 (61%)
To zależy. Niekiedy lepiej wypada oryginał, a niekiedy nasz dubbing. 12 (12%)
Oba są tak samo dobre. 14 (13%)
Oba są tak samo słabe. 0 (0%)
Nie oglądałem nigdy żadnej z tych wersji // Wolę oglądać w jeszcze innym języku. 1 (1%)
Ciężko powiedzieć. 4 (4%)

Oddano 103 głosy.

Oczywiście ruszyła już również lipcowa sonda, w której pytanie brzmi: Czy "Ostatni dzień lata" usatysfakcjonował Cię jako finał serialu? Zapraszam do głosowania!

Piotr

10 komentarzy:

  1. Moja odpowiedź wygrała! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I moja. Ale w lipcowej zaznaczyłem, że ciężko mi się wypowiedzieć, gdyż wahałem się między opcjami 1 i 2. Z jednej strony odcinek był naprawdę dobry, ale z drugiej zabrakło kilku bohaterów.

      Usuń
    2. Tym razem moja nie wygrała wyjątkowo :P Głosowałem na "To zależy.". Chociaż zgodzę się z tym, że zdecydowana większość głosów lepiej brzmi w polskiej wersji, ale jednak kilka z nich mi się bardziej podoba w angielskiej, dlatego tak zagłosowałem ;)

      Mam uwagę - czemu napisałeś, że 63% głosujących preferuje oglądanie FiF w polskiej wersji, skoro na liście widać, że 63 OSÓB głosowało na tę opcję i to stanowi 61 PROCENT ogólnej liczby głosujących? :P

      I czemu przy opcji "Nie oglądałem nigdy żadnej z tych wersji // Wolę oglądać w jeszcze innym języku." jest podane, że 1 osoba głosowała i jest to 0% o.O 0 osób to by było w każdym przypadku 0%, a 1 osoba, w przypadku, gdy głosowało 103, stanowi prawie 1% (ok. 0,97%).

      I widzę, że znowu dokładnie o północy żeś wstawił wyniki ankiety :P

      Usuń
    3. Teraz głosuję na drugą od góry opcję, bo odc., choć bardzo fajny, nie dorównał odcinkom "Lato to wrażeń moc" i "Noc Żywych Aptekarzy", które były, moim zdaniem, nalepsze z najlepszych ^^ Jeszcze równie świetny był film, ale on się inaczej liczy, bo to film ^^

      Usuń
    4. Teraz jest policzone prawidłowo :).

      Usuń
  2. W poprzedniej sondzie już bodaj po trzech dniach było wiadomo, która opcja wygra. Tutaj chyba zapowiada się ostra rywalizacja :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W momencie, w którym piszę ten komentarz, 2 pierwsze opcje mają po równo głosów, a pozostałe prawie wcale xD

      Usuń
    2. W dalszym ciągu remis. A moja opcja nadal ma tylko jeden (mój) głos :D.

      Usuń
    3. Przynajmniej jest dreszczyk emocji :P

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.