sobota, 4 lipca 2015

Projekty & Fanarty #6 [AKTUALIZACJA: SNEAK PEAK Z "Z AKT O.B.F.S." W KOMENTARZACH!!!]

Już zaczęło się lato, a z latem wakacje... Cóż, tych słów już nie usłyszymy, chyba że w powtórkach. Lato Fineasza i Ferba dobiegło końca, za to nasze dopiero się rozkręca. W tej sytuacji nie pozostaje nic innego, jak kontynuowanie satyryczno-humorystycznej sekcji "Projekty & Fanarty", gdzie z przymrużeniem oka mówimy o naszym ulubionym, choć zakończonym już, serialu. Zapraszam na szóstą już odsłonę "P&F":

Fineasz: "Romanse? Nie, nie słyszałem o tym"

Chyba najbardziej epickie podsumowanie całego serialu

A co jeśli tak naprawdę... :-O

Serio?! No dobra, macie rację...

W tej wersji "Pora na Przygodę" byłaby nawet do przyjęcia...

Dzięki za uwagę ;)
<"/   c"|

45 komentarzy:

  1. A ja mam dla was opowiadanie: http://pl.fiffan.wikia.com/wiki/To_nie_tak
    Zapraszam do komentowania 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, świetne :D. Już pierwsze zdanie rozwaliło: "Historia opowiada o dwóch przyrodnich braciach Dundersztycu i Pepe..."

      Usuń
  2. Fajne :) Ferb rozwala :D
    A co do pocałunku Fretki i Jeremiasza, to aż chciałoby się dodać "So true..." :P

    OdpowiedzUsuń
  3. I nauczycielka pyta się "o czym tak myślicie?". Fineasz normalnie odpowiada a wszyscy pozostali yyyy nieważne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie tylko brzmi: gdzie w wyobrażeniu Fineasza jest Ferb...

      Usuń
  4. 12 lipca ostatni raz na ComicConnie https://twitter.com/TVGuideMagazine/status/614176390049591296

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze, Ferb najlepszy! :D

    Chociaż ta przeróbka do "Pory na przygodę" nieco mnie przeraża. Wygląda mimo wszystko niepokojąco... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweet, że się zarejestrowałaś, Ekka ^^ Admin na pewno się ucieszy, bo on chyba nie lubi komentów z anonima, prawda, Piotrze? xD

      No tak, po tym ostatnim obrazku można by mieć koszmary xD

      Usuń
    2. Udało mi się ogarnąć rejestrację, no i jestem :'D

      Zdecydowanie. I te ich miny. Czuję się troszkę tak, jakby chcieli zjeść mi duszę. xD

      Usuń
    3. Tak, jak najbardziej się cieszę. I faktycznie nie lubię komentów z anonima, więc dziękuję Ci, Ekko, za rejestrację.

      Co do ostatniego obrazka, to witajcie w psychodelicznym świecie "Pory na Przygodę". I żeby była jasność - nie lubię tego serialu.

      Usuń
    4. Aczkolwiek trzeba im parę rzeczy oddać: fabularnie jest to ciekawe i fajne są lokalizacje i postaci. Ale nie do strawienia żenujący humor, głupie zachowania bohaterów i sceny godne ocenzurowania.

      Usuń
    5. Nie znam "Pory na przygodę", więc nie będę się wypowiadał - ale wiem, że fandom tego jest duży xD

      Usuń
    6. Pora na przygodę ssie, ale te nowe, filozoficzne odcinki są w miarę do oglądania.

      Usuń
    7. Też nie znam Pory na przygodę i w sumie nie wiem, czy chcę poznać.. xD


      A tak poza tym, podzielę się linkiem, o.
      https://www.youtube.com/watch?v=ROHuFgEpuow
      Widział już ktoś? :D (mam nadzieję, że mogę to tu zostawić^^)

      Usuń
    8. Eeeeeee... Co to za hiena, papuga i kot? I co tam robi Dundersztyc? Ciężko mi się nawet wysłowić. :D

      PS Zatrzymajcie w 0.29 i spójrzcie na kota. :D

      Usuń
    9. Chyba inna animacja jest w tym odcinku xD
      Na pewno wyjaśnią, co robi Dundersztyc - przydałoby się :P

      Usuń
    10. W ostatnim odcinku Fif Dusiek decyduje się zostać dobrym, Vanessa mówi mu, że w OBFS szukają nowych zwierzęcych agentów, a on na to "wychowały mnie oceloty" - więc pewnie został agentem :)

      Usuń
    11. https://www.youtube.com/watch?v=uHclmObqBzA - sneak peak

      Usuń
    12. Fajne nawet te filmiki ^^ Ale serio, jakaś inna jest ta animacja i robi wrażenie xD

      @ Anonimowy z 14.07 20:07 - Masz jakieś oficjalne informacje czy to tylko przypuszczenia? :)

      Usuń
    13. Istotnie, animacja jest trochę inna. Jednak oryginalna jest IMO nie do przebicia. :D

      @UP W sumie to bardzo możliwe.

      Usuń
    14. To, co opisał Anonimowy, miało miejsce w "Ostatnim dniu lata".

      (Anonimie, zarejestruj się, proszę!)

      Co do zwiastuna, jest on naprawdę świetny! I wiecie co? Ta animacja jest lepsza, niż ta oryginalna z FiF, przynajmniej IMO.

      Kot przy 0:29 faktycznie rozwala :D. Bardziej niż Dundersztyc rozplaskany na ekranie :D.

      Ale nie wiem, po co ta hiena, ten kot i ptak. Nie mogli dać Pupu Pana Pandy? Albo Siergieja Ślimaka? A już na pewno, skoro jest tam Dundek, to mogła być w teamie też Vanessa.

      Hej no, ale faktycznie świetny ten zwiastun. I ta piosenka! Od tej chwili czekam na odcinek, wcześniej był mi obojętny :D.

      Usuń
    15. Aha, i jeszcze coś. Skoro Vanessy nie ma w teamie, to pewnie pracuje gdzieś w sztabie i będzie razem z Monty'm

      -_-'

      Usuń
    16. Swoją drogą, jestem ciekaw, czy pojawią się Lyla i Poofenplotz. Byłoby fajnie, bo zasługują na więcej. :D

      Usuń
    17. Hmm, w sumie to oni wszyscy, poza Pepe, mają inny kolor paska na fedorze. Może to jak pas w sztukach walki? xD I ten żółty to taki żółtodziób i mieli mieć szkolenie/zacząć pracę pod okiem Pepe? Nie wiem, tak tylko się zastanawiam i snuję dzikie przypuszczenia, bo tylko dziobak ma inny pasek, a na pewno jest doświadczonym, dobrym agentem :D

      Usuń
    18. Też chcę Lylę i Poofenplotz! :D

      Usuń
    19. Właśnie! A Pinky gdzie?

      Teoria Ekki zaczyna mi się podobać. Skąd nagle jakaś hiena i ptak w ekipie z Pepe? Np. w "Podróży w 2. wymiarze" tam na pierwszym planie byli inni agenci - był np. taki pies (inny niż Pinky), żaba itp. Pamiętam też agenta wieloryba z jakiegoś odcinka.

      Usuń
    20. I był też agent żółw i agent rekin. :D

      Teoria Ekki jest bardzo logiczna, nie zdziwiłbym się, gdyby tak było.

      Usuń
    21. Brawo, Ekka za spostrzegawczość ^^
      Ja to nawet nie zwróciłem uwagi na te paski xD
      Ale na inne zwierzęta zwróciłem :P

      Usuń
    22. Jak będzie to się okaże, gdy już dadzą odcinek. :D
      A teraz tak tylko sobie piszę, co mi się wydaje i co widzę. Zwierzaki nowe, paski w innym kolorze i do tego w sneak peaku wydają się nieco... nieporadne, ale może to tylko moje wrażenie. ^^

      Usuń
    23. Nieporadny to jest Dundersztyc :D

      Usuń
    24. Ale to akurat nic nowego. On tam pewnie wniesie dużo humoru do odcinka. No i dialogów, bo zapewne jako jedyny ze "zwierzęcych" agentów będzie mówił :D.

      A teraz moja teoria (marzenie?): W odcinku musi być przecież jakiś czarny charakter! I wymyśliłem, że w OBFS-ie będzie wewnętrzny szpieg i wszyscy będą podejrzewać Dundersztyca. A potem okaże się, że to był... Monty!!! I dlatego Vanessa będzie z Ferbem.

      Dziękuję za uwagę.

      Usuń
    25. No, wiadomo że on tak :D
      Ale na przykład ta hiena co to jest też mi się wydaje takim lekkim nieogarem. xD

      Oo, to byłoby fajne, taki ktoś rozwalający struktury od wewnątrz. Na pewno byłoby większe zamieszanie i byłoby ciekawiej. :D

      Usuń
    26. W sumie byłoby śmiesznie, gdyby ta teoria się sprawdziła xD

      Myślę, że Zuzia Johnson mogłaby być czarnym charakterem, gdyż to taka wiedźma! Chyba nie ma bardziej negatywnej postaci.

      Usuń
    27. Dokładnie, to największy czarny charakter serialu. Ona jest jako jedyna zła w 100%. Ani Dundersztyc, ani nikt z BABECZKI tego nie mieli, co ona.

      Usuń
    28. A może by tak...

      WALKA HIKA Z ZUZIĄ JOHNSON!!!! :D

      Musiałem to napisać. Szkoda, że nie będzie to wykorzystane. :/

      Usuń
    29. Zuzię w ogóle pominęli w 4. sezonie. Może z jeden raz była (chyba w tej piosence "Tańczę sobie w słońcu").

      Usuń
    30. Ech, dobrze, że jej nie było, bo trzeba by tłumić nienawiść do niej xD

      Nie jestem przekonany, czy chciałbym mieć kiedyś dzieci :P

      Usuń
  6. Co wy na grupę fanów fif "na zawsze"? Jak będzie poparcie to ja zrobię bo kochałem fineasza i ferba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my to nie jesteśmy na zawsze :D?

      Jeśli ktoś tu nie jest na zawsze, to Ty, bo użyłeś czasu przeszłego "kochałem" :D.

      Bez spiny :D.

      Usuń
    2. Ale mu pojechałeś, LOL xD

      Usuń
    3. Tylko żartowałem :). Chyba się nie obraził :D.

      Usuń
  7. Nie udało się znaleźć niemieckiej wersji "Jak mogło być?", ale za to mam węgierską - dziś wstawiona! :D Dziś rano była premiera AYA w Czechach i na Węgrzech - możliwe, że niebawem uda się znaleźć również czeską wersję ^^

    https://www.youtube.com/watch?v=FgOcs4n0eXU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabela ma w tej wersji spaniały głos. :)

      Usuń
    2. To podkłada Kántor Kitty.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Kitty_K%C3%A1ntor (po polsku nie ma)

      Moim zdaniem również jest piękny ten głos ^^

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.