sobota, 25 lipca 2015

Projekty & Fanarty #7

Tak jak obiecałem, przed Wami siódma odsłona humorystyczno-fanowskiego cyklu "Projekty & Fanarty", gdzie zamieszczam wszelaką grafikę związaną z naszym ulubionym, choć dogorywającym już serialem. Tym razem cały "odcinek" poświęcam Izabeli/Finbelli (niepotrzebne skreślić), więc nic oryginalnego z mojej strony dziś nie będzie ;).

(A nie, czekajcie! Przecież jest Irving!)

Może zacznę częściej korzystać z czatu na Gmailu...
 

A ja myślałem, że ten film już nie może być piękniejszy...

Niepublikowane kadry z czołówki spin-offu o Ognikach:

Konkurencja nie śpi.

Jako miłośnik XVIII-wiecznej literatury rosyjskiej i tego typu klimatów, nie mogłem TEGO nie zamieścić...

Pozdrawiam z deszczowo-słonecznej (na przemian) Bydgoszczy.
(Monty Monogram pozdrawia z drugiego końca świata)

15 komentarzy:

  1. U mnie jest taka sama pogoda, jak u ciebie. :P Jeśli chodzi o ostatnie zdjęcie to myślałem, że nie mogłeś tego zamieścić, ale niestety nie zauważyłem drugiego "nie". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całej Polsce chyba tak jest.

      A ostatnie zdjęcie jest cudne <3.

      Usuń
    2. A w Portugalii jest codziennie bezchmurne niebo, słonecznie i straszny upał :D Ale 3 sierpnia wracam do naszej kapryśnej pogody :P

      Usuń
  2. ,,Monty Monodram pozdrawia z drugiego końca świata'' :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, znowu alfabet sympatyczny xD

      Usuń
    2. Nie mogłem się powstrzymać.

      Ale Monty mówił mi, że ogarnia temat. Oglądał stado dzikich bizonów w Afryce. Nawet kilka zwerbował do O.B.F.S.-u. Ma pełne ręce roboty, a jeszcze tyle świata do objechania. Nieprędko wróci. Ale on i Vanessa rozstali się w zgodzie ;). Nawet chłopak ma czasem kontakt z nią i Ferbem. Przysyła Dundersztycom i Flynnom pocztówki.

      Poniosło mnie znowu.

      Usuń
  3. Bardzo fajne fanarty, jak zwykle ^^
    Znasz "WALL·E"? :)
    Szkoda może, że nie zrobili tego spin-off'u - ciekawe w sumie, czy by tam był wątek Pinky'ego i Poofenplotz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "WALL-E" byłem swego czasu w kinie z siostrą. Konkretny film. Co do spina z Ognikami, to nie wiem, czy chciałbym oglądać w każdym odcinku Pinky'ego i Poofenplotz. Tych dwoje nawet się nie może równać z Pepe i Heinzem. Wątek Chihuahuy to tylko taka ciekawostka-odskocznia. Ale jeśli by powstał spin o Ognikach, to zapewne musiałaby być i fabuła B. Ogólnie nie mogę patrzeć na tą Poofenplotz :D.

      Ale o czym my mówimy, takiego spin-offu nie będzie raczej.

      Usuń
    2. Ja tam lubie Poofenplotz. :D

      A fanarty fajne, zwłaszcza z Irwingiem. :D

      Usuń
    3. Ale jak zapewne niektórzy tutaj zauważyli, ja jestem wybrednym widzem :D.

      Usuń
    4. Tak, jak najbardziej :P

      Usuń
  4. Dzisiaj Disney XD znowu puściło "Ostatni dzień lata" po Tursku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj jest 1 rocznica odkąd poznałem użytkownika The Father of the Bird :)

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.