sobota, 18 lipca 2015

Czas wspomnień...


Na pożegnalnym ComicConie, który odbył się w San Diego, pokazane zostały nie tylko ekskluzywne materiały z odcinka "Z Akt O.B.F.S.", które zostały zamieszczone przez Was w komentarzach do poprzedniego newsa (OK, tych, którzy jeszcze ich nie widzieli, odsyłam tutaj oraz tu). Oprócz nagrań z jedynego pozostałego już odcinka, twórcy serialu zaserwowali nam filmik, będący 3-minutowym wspomnieniem najciekawszych momentów z serialu.


Myślę, że to, co najważniejsze, zostało zawarte, choć oczywiście są, moim skromnym zdaniem, pewne braki, jak np. pominięcie jakiejkolwiek sceny z 4. sezonu (który chyba jednak zasługiwał choć na odrobinę uwagi), chociażby ze świetnych odcinków specjalnych, a także całkowite opuszczenie chyba najbardziej rozpoznawalnej piosenki całego serialu, jaką jest oczywiście jednostrzałowiec "Gitchee Gitchee goo".

A czego zabrakło Waszym zdaniem? A może znacie (lub sami tworzycie?) jakieś lepsze "pożegnalne" kompilacje z FiF? Wszystkie tego typu nagrania będą bardzo mile widziane w tym dość sentymentalnym dla mnie, i pewnie dla innych także, okresie, kiedy to o "Fineaszu i Ferbie" można w zasadzie mówić już tylko w czasie przeszłym. Zapraszam do wyrażania opinii i zamieszczania materiałów, które najbardziej będziecie wspominać. Pozdrawiam,

Piotr

P. S. Jeszcze coś! Dwie wielkie ciekawostki z ComicConu (zwłaszcza numer 2, po którym jestem w wybornym nastroju)!

1. Alyson Stoner przyznała, że bardzo chciałaby zobaczyć dalsze losy Fineasza i Izabeli po zakończeniu odcinka "Czas dojrzeć". Czy Wy również?

2.  Jeden z fanów zapytał Dana Povenmire'a, co się stało z Monty'm Monogramem, skoro Vanessa ostatecznie wybrała Ferba. Twórca serialu odpowiedział, że Monty postanowił podróżować po świecie w poszukiwaniu niebezpiecznych przygód. (krzyżyk na drogę)

32 komentarze:

  1. Zabrakło sceny, jak Finek dał dorosłej Izce buzi w AYA :P

    4. sezon najsłabszy, ale i tak bardzo fajny, i rzeczywiście mogli coś z niego dać. Najlepszy odcinek 4. sezonu (i w ogóle jeden z lepszych) to "Noc Żywych Aptekarzy".

    Ja nie tworzę takich kompilacji, ale za to wynajduję piosenki z FiF w innych językach niż polski i angielski, i walę je na Youtube'a xD Kocham języki! :D
    Ale nwm, czy kogoś to szczególnie obchodzi :P W razie czego, to na YT się tak samo nazywam i mam takiego samego avka xD

    Możliwe, że Ekka zrobi kompilację, jak będzie chciała. Ona chyba lubi takie rzeczy xD No ale to jak tam będzie chciała xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, tak szczerze, to mam jakieś dwa randomy na koncie, a propos robienia przeróbek z FiF, wwalone na yt, ale na poważnie to ja robić rzeczy nie umiem. :P

      No i wszelkie tego typu kompilacje zawsze będą mocno obiektywne i nastawione na "naj" dla danej osoby. Tutaj też, twórcy musieli wybrać co chcą pokazać na Comic Conie. Jak dla mnie to nawet fajnie wybrali, chociaż wiadomo, że w stu procentach się to nie pokrywa z tym, co ja bym chciała i jak widać - każdy ma swoje zdanie. I dobrze. :D

      Usuń
    2. Właśnie, różnorodność opinii to bardzo ważna rzecz ^^

      P.S. Pozdrowienia z Portugalii! :P Nie tylko dla Ekki :P

      Usuń
    3. Pozdrowienia spod Poznania. :D

      Usuń
    4. Dzięki - rozumiem, że Ty również dla wszystkich :P

      Usuń
    5. @Chłopak ze wsi - to my w sumie nie aż tak daleko od siebie mieszkamy ;).

      Pozdrowienia z Bydgoszczy :D.

      Usuń
    6. Przykro mi, że nie jedziesz na wakacje :/ W końcu mieszkasz w Bydgoszczy :/

      Usuń
    7. @Piotr tak konkretnie to spod Środy Wlkp., ale do Poznania do szkoły jeżdżę. :)

      Usuń
    8. @The Father of the Bird - nie martw się, to tylko kwestia znalezienia stałej pracy i zarobienia trochę pieniędzy ;). Wszystko przede mną.

      @Chłopak ze wsi - i tak mamy do siebie blisko ;).

      Usuń
  2. Buford ma w oryginale okropny głos. :D

    Co do filmu (dzie Irwing?) - czy mi się zdaje, czy poprawili grafikę wydarzeń z poprzednich odcinków?

    Szkoda, że nie umiem into kompilacje, bo bym zrobił jakąś. Pozostanie jedynie smutek, że zakończyła się pewna epoka. :(

    Monty - jak dla mnie, równie dobrze mogłoby go nie być. :D

    Dość chaotyczny komentarz, wiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. News edytowany. A tymczasem jeszcze podana na CC krótka fabuła "Z akt O.B.F.S.":

    "Doktor Dundersztyc przechodzi na stronę dobra i zostaje agentem O.B.F.S.-u, dzięki temu, że został wychowany przez oceloty. Razem z Agentem P i innymi zwierzęcymi agentami pracuje nad nową tajną misją. Pracujący z Majorem Monogramem Carl Stażysta zazdrości Dundersztycowi".

    Odcinek jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, Rosjanie mają już nieoficjalne logo odcinka xD

    http://cs621929.vk.me/v621929684/36717/dHc7UVTp4c8.jpg

    "OBKA Fajły" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie by było zobaczyć dalsze losy Fineasza i Izabeli - na pewno mieliby słodki romans xD

    To w końcu po nawróceniu Dundersztyc został nauczycielem w szkole Vanessy czy agentem? xD

    I dziwne, bo już raz Dundersztyc był w OBFS'ie i również wtedy była mowa o wychowaniu przez oceloty, które umożliwiło mu podjęcie tej pracy. Tyle, że Monogram chyba nie chciał go ponownie przyjmować, gdyż narobił więcej szkód niż jak był zły xD

    Ciekawe, czy wątek Monty'ego zostanie pokazany w tym ostatnim odcinku. I ciekawe, czemu go tak bardzo nie lubisz, Piotrze :P Kiedyś o to pytałem, ale mówiłeś coś w stylu, że "nie, bo nie" xD

    A w ogóle to piszesz atramentem sympatycznym? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy Dundersztyc był w Agencji w odcinki "Agent Dun", miał wówczas inną motywację, gdyż twierdził, że nie jest wystarczająco dobry w byciu złym. W "Duśku 101" Dundersztyc nie był jeszcze w Agencji, a dołączył do niej po "Ostatnim dniu lata", gdy w ostatniej scenie Vanessa przekonuje go, że nie musi być zły. Wtedy Dusiek mówi: "wychowały mnie oceloty", co daje do zrozumienia, że i on dołączy do O.B.F.S.-u.

      Zastanawia mnie tylko, dlaczego w "ODL" Dudnersztyc budował zły inator, skoro w "Duśku" już zrezygnował ze zła. Chyba "Dusiek" jest w chronologii przed "ODL"? A więc we wszystkich odcinkach po "D101" Dundersztyc nie powinien już być zły.

      Monty po prostu nie przypadł mi do gustu jako partner dla Vanessy.

      A to na końcu newsa to nie atrament sympatyczny, tylko zatuszowanie mojej w 100% osobistej opinii, która nie nadawała się do bezpośredniej publikacji :D.

      (Ale po cichu liczyłem, że ktoś ją znajdzie)

      Usuń
    2. Ja znalazłem. :D

      W ogóle chronologia jest dziwna, a nawet jej nie ma (np. Dzień Ojca, Nowy rok są przed wakacjami), i jedynym wytłumaczeniem byłoby to, że akcja dzieje się na przestrzeni dwóch lat.

      A na Duśka 101 spuśćmy zasłonę milczenia, bo to odcinek dodany na siłę i serial by nie stracił, gdyby go nie było. ;)

      Usuń
    3. A mnie się podobał "Dusiek 101". I robaki też :P

      Usuń
    4. To znaczy w "Duśku" jest dość ważna rzecz, jaką jest porzucenie zła przez Dundersztyca.

      I jest też dość zbędna rzecz, czyli robale :P.

      Usuń
    5. Ej, "Dusiek 101" był nawet w porządku. Po prostu wypadać może słabo, bo jest wiele innych, lepszych odc. xD Chociaż fakt faktem, robi zamieszanie i nieco utrudnia poukładanie teraz wszystkiego w logiczną całość. Ale chyba nie o to chodzi w tej bajce. :D

      Usuń
    6. Wg mnie Dundersztyc od poniedziałku do piątku jest nauczycielem, a w soboty, niedziele, wolne dni i po lekcjach jest tajnym agentem :D

      Usuń
    7. "Dusiek 101" robi zamieszanie w chronologii, ale nie tylko on - zresztą w tej bajce nic nie ma sensu - weźmy choćby to łamanie 4. ściany na każdym kroku czy zmienianie ubrań i miejsca pobytu w ciągu kilku sekund podczas piosenek :D

      Moim zdaniem "Dusiek 101" był bardzo fajny, ale super by było, gdyby również był odcinek o szkole Fineasza i Ferba, i ich przyjaciół ^^

      Usuń
  6. Nie wiem, czy będzie ta czeska wersja piosenki "Jak mogło być?" :/ Ostatnio wiele odcinków, w tym 4. sezonu, można było odnaleźć na pewnej stronie w sieci i taki jeden Youtube'owiec - canalcaritasonriente - trochę ich wwalał na Youtube'a. Ale AYA po czesku akurat nie wstawili na tę stronę :/

    Za to mam niespodziankę! xD Otóż podobno tylko sezony 1 i 3 zdubbingowano na ukraiński, ale okazało się, że jednak przynajmniej coś z 4. sezonu też zdubbingowali! ^^ A mianowicie... AYA xD
    I ktoś wstawił "Jak mogło być?" po ukraińsku ^^ Piotrze, i Ty, i ja, mamy pewne skojarzenia z tym językiem :P , choć w moim wypadku to już przeszłość, a w Twoim teraźniejszość i może przyszłość :P W każdym razie, ukraiński jest bardzo melodyjny :)

    No i wreszcie link :D

    https://www.youtube.com/watch?v=u1jFr1ucjPY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to niespodzianka! Okazuje się, że jednak jest zdubbingowany 2. i 4. sezon, o czym napisał Ci uploader filmiku w komentarzach.

      Cóż, oczywiście język piękny, ale tłumaczenie tak sobie mi się podobało (przynajmniej sądząc po tych fragmentach, które udało mi się zrozumieć - dlatego poprosiłem uploadera o tekst piosenki).

      Co do skojarzeń z ukraińskim językiem, a także z jego użytkowniczkami, to masz rację :D.

      Przyszłości nikt nie zna xD.

      Dobra, starczy rozmów na prywatne tematy :D.

      Usuń
    2. Tak, jak najbardziej, starczy - więcej na privie :P
      Ale oni tego chyba i tak nie zrozumieją, bo nie są wtajemiczeni xD

      Jak będziesz miał tekst, to mi podrzuć, proszę :)

      Usuń
  7. Ludzie, dzisiaj jest 3. rocznica poznania przeze mnie FiF! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to oglądam albo od samego początku, albo od 2008, bo oglądałem wtedy wszystkie odcinki pierwszej serii. :D

    Ale rocznica zacna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratulacje :D. Szkoda że ja nie pamiętam, kiedy dokładnie polubiłem FiF.

      Dziwne, że ten ukraiński uploader skasował komentarze...

      Usuń
    2. Ja tego nie znałem przed 2012 r. W 2008 r. miałem 13 lat i moi rówieśnicy z gimbazy nie oglądali tego i nie miałem od kogo się dowiedzieć o istnieniu tego. Dopiero w 2012 r., gdy już miałem 17 lat, przypadkiem to poznałem :D Nie żałuję :D

      Usunął? :/ Dziwne o.O Tak się zastanawiam - kiedyś miałem taką dziwną sytuację, że komentarze do jakiegoś filmiku (ja tam też komentowałem) zniknęły i był tylko napis "Brak komentarzy do wyświetlenia", ale dodawanie nowych komentarzy nie było zablokowane. Nic nie dodałem, a za jakiś czas wróciłem, i wszystkie komenty wróciły! :D Musiał być jakiś bardzo dziwny błąd xD Może tu też tak jest...?

      Usuń
    3. Tak, komenty wróciły. Musiało nastąpić to, o czym pisałeś.

      W takim razie czekamy na zamieszczenie tekstu.

      (The Father, wejdź na Skype :P)

      Usuń
  9. Hej, pamięta ktoś kadr z rozrośniętym drzewem?

    https://pbs.twimg.com/media/B-y2ML2UMAAdwfE.jpg

    Być może mi to umknęło, ale chyba nie było tego kadru w żadnym dotychczasowym odcinku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie w "Z akt OBFS"? Bo też jest taka inna animacja xD

      Usuń
    2. To jedyne logiczne wytłumaczenie.

      Jeszcze dziś oczekujcie nowego "P&F".

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.