niedziela, 24 sierpnia 2014

Opowiadanie i Zapowiedź




Opowiadanie bardzo smutne, choć trochę zmienione. Lawrence i Ferb w drodze do dziadków Flynn mają wypadek samochodowy i giną w nim. Osamotniony Fineasz zrywa kontakty z przyjaciółmi (oprócz Isabelli, bo jej nie zna),zdusza w sobie wszystkie uczucia stając się chuliganem gorszym nawet niż Buford, a matka i siostra nie mogą nad nim zapanować. Trwa to przez parę lat. Później w liceum zostaje mu przydzielony anioł stróż o imieniu Isabella, która ma za zadanie zmienic jego charakter. Po kilku miesiącach w wyniku późniejszych wydarzeń następuje ponowne spotkanie braci.
Naprawdę polecam. To wzruszające opowiadanie Isabelli42 o Phinbelli. :) 







No więc chciałabym zapowiedzieć mój fanfik napisany dla AudiDodge Fana, z okazji rozmów na temat ,,Nocy żywych farmaceutów". Będzie o apokalipsie zombie, oczywiście w temacie FiFa, jak można przeczytać w komentarzach w poprzednich publikacjach Piotra. :) Dokładniejsze informacje tylko na wasze pytania. :D
Acha, i jeszcze jedno: czy mam publikować fanfik tutaj, czy na innej stronie? Wszystko zależy od was. ;)

29 komentarzy:

  1. Publikuj tutaj ;) Twój fanfik bedzie pierwszym jaki poznam :3 Swoja droga jeżeli ktoś zna jakies inne, dobrze napisane i ciekawe fanfiki to może mi polecić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie bylo, wlasnie takie fanfiki publikuje juz od paru miesiecy. :) Najpierw sama je czytam, a dopiero pozniej je polecam, o ile mi sie spodobaja. ;)
      A pierwsza zombie-notka pojawi sie jeszcze w tym tygodniu. :D

      Usuń
  2. SPOILERY NA TEMAT OPOWIADANIA Preczytalem polecone opowiadanie i... mam mieszane uczucia. Jednak wole bardziej racjonalne i możliwe klimaty, zakończenie przewidziałem po odejściu Izabeli. Mimo to, musze przyznać, ze dziewczyna ma wielki talent mimo młodego wieku (wnioskuje z pewnych okreslen) i jedyne do czego mogę się przyczepić to pare bledow ortograficznych i to, iż prawdziwy samobojca nie trafia do nieba i czysca, a jedynie do piekla. Mimo tego nie spodziewałem się, ze tworczosc fanowska może być tak profesjonalna. Skoncentrowanie na opisach i uczuciach bohaterow nadawalo niesmowitego klimatu dzielu. Do tego wszystkiego w tle miałem puszczone spokojniejsze piosenki zespoly Korn potegujace odczucia postaci niczym w książce Metro 2033 (Dmitryj Glukhovsky polecal w niej piosenki do puszczenia w tle czytania poszczególnych rozdzialow). Polecam, 9/10. Marta, mimo ze będziesz pisala w innych klimatach, to masz wysoko postawiona poprzeczke! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, wiem. Juz i tak prowadze jeden fanfik, ktory spotyka sie ze spora aprobata, wiec mam nadzieje ze ten rowniez bedzie rownie dobry a nawet lepszy. :)

      Usuń
    2. Może dasz link? ;) Swoja droga skad tak male zainteresowanie tworczoscia fanow? Produkt oficjalny jest az tak dobry? :(

      Usuń
  3. No wiesz, planowalam podac link dopiero w nastepnej takiej notce. ;)
    Mam dopiero 4 rozdzialy na 10 planowanych. :)
    A takie male zainteresowanie tworczoscia fanow troche mnie martwi. Zwykle wyswietlenia moich notek nie przekraczaja 40, nie mowiac juz o 0 komentarzach. ;(
    I robi mi sie troche glupio jak patrze na wyswietlenia piotra ( najwyzsze 502 ). No ale widocznie produkt oficjalny jest ciekawszy niz tworczosc fanow. Chociaz wedlug mnie sa tak samo ciekawe. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie szala przechyla się raczej w strone fanowskiej sztuki. To jest zawsze cos nowego,oryginalnego,ciekawego,a czasem również beznadziejnego, słowem różnorodne, a tworcy ,,prawdziwej bajki" musza to wszystko kreować z politpoprawnoscia i przystosowaniem do dzieci dlatego nie zawsze mogą przekazac wyzsza wartość (bo nie kazde dziecko zrozumie) ani czegos ukazac dobitnie (bo nie wszystko jest dla dzieci,wiadomo). Fan bez problemu mzoe wykorzystać jakas muzyke bez praw do niej, przykładowo watpie abym w oryginalnej wersji uslyszal AC/DC lub Linkin Park. Dlatego tysiac razy chętniej ogladalbym serial stworzony przez najwybitniejszych fanow niż ten produkt wykreowany przez Swamy`ego i Danego, sorry! :D

      Usuń
    2. Masz bardzo ciekawe poglady. :)
      I wiesz, tak z jednej strony sie z nimi zgadzam. Taki np fanfik Kicsterash, tej co rysowala postacie do AYA, jest wprost niesamowity! Z checia obejrzalabym film. Nazywa sie The Seer. Czytales moze?
      Ja tak. I tak bardzo mi sie spodobalo, ze postanowilam cale przetlumaczyc. :) Podam ci link;
      the-seer-by-ginger.blog.onet.pl
      Sa 3 ksiegi, wiec moglyby byc 3 czesci tego filmu! Wg mnie Disney powinien wykupic prawa do tego opowiadania, nie sadzisz? ;)

      Usuń
    3. Stworzyc serie i pod redakcja tej mistrzyni stworzyć zupełnie nowa. Podstawowa wersja serialu umiera, może warto dac mu szanse na odrodzienie w innych realiach? W każdym razie cos co zmieni oblicze i da trochę swiezosci, najlepiej wersja dla starszych widzow,tych którzy powoli wyrastają z FiF, no bo czemu nie? :) Bajka może być również sztuka dla starszych, a nie jedynie rozrywka dla małoletnich ;)

      Usuń
    4. A ja nie znoszę fan fiction i konsekwentnie się trzymam tej opinii. Z reguły nie lubię zmyślonych historii, a uważam za jedyną "prawdziwą" wersję stworzoną przez twórców serialu. Wiem, że są ludzie których to kręci, ale na mnie to nie robi żadnego wrażenia. Niemniej cieszę się Marto, że dzięki Tobie ten blog może także dać trochę rozrywki fanom fan-fiction ;)

      Usuń
    5. Nie ma za co. :) Dla mnie to sama przyjemnosc.

      Usuń
  4. To bylby bardzo dobry pomysl z FiFem dla starszych. :) Mogliby zrobic zupelnie nowe odcinki! Mysle, ze bylyby super jakby zostawili ich w takim wieku jak w AYA. Albo po prostu ciag dalszy tego odcinka wplatajac przygody odkupione od fanow! To byloby super, co nie? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie taka jest moja wizja + Piotrka na reżysera i wyjdzie swietnie ;)

      Usuń
    2. A może by zrobić własną "bajkę" w takim stylu? Bo przecież z tego nic nie będzie, bo nie dostaniecie praw autorskich :( A gdybyście zrobili podobny serial, ale z innymi bohaterami i w ogóle trochę inny (żeby nikt się nie zorientował, że bazujecie na FiF), to może by się udało :) W Polsce mało jest seriali animowanych, więc jakbyście zrobili jakiś fajny, to może byłby popularny :) Można zrobić podobny wątek jak z Izą i Fineaszem, przecież nie jest to chyba jakoś upiornie oryginalne, że jakaś dziewczyna jest w chłopaku na zabój zakochana, a ten jej nie dostrzega :D To tylko taka opinia, nie miałem nic złego na myśli, jakby co ;) Ale życzę wam sukcesu w każdym razie :)

      Usuń
    3. To nawet fajny pomysl. :)
      Troche nie bardzo mi lezy zamiana imion, ja bym przy nich zostala, ale na przyklad zmienilabym calkowicie ich wyglad. I pododawala te nowe przygody. Tylko potrzebowalabym wspoltworcy. :D

      Usuń
    4. Nie szkodzi. Najpierw trzeba by bylo stworzyc, a dopiero potem sprzedac lub zaproponowac naszemu Disneyowi. ;) Tworzenie raczej nic nie kosztuje prawda? ;)

      Usuń
    5. @AudiDodge Fan - dziękuję za nominację :D.

      Ale uważam, że kontynuowanie FiF na własną rękę jest bez sensu, lepiej stworzyć coś własnego, tak jak proponuje Paweł. Ja myślałem o serialu animowanym dla starszych widzów, bazującym też na realiach bardziej zbliżonych do rzeczywistości, ukazującym problemy ludzi nieco starszych, konkretnie w wieku studenckim. Oczywiście bez żadnych hardkorowych scen, myślę już od niedawna o takim jednym projekcie, który byłby zarówno wzruszający, pouczający, zabawny itp. Ale na razie to tylko marzenia, ale kto wie, może za kilka lat?

      W ogóle chciałbym, by akcja serialu działa się w Polsce, żeby to był nasz serial, z którego Polska byłaby dumna. Nie chcę pokazywać kolejnych ogłupiaczy, jakich wiele w amerykańskiej telewizji.

      Kurcze, muszę kiedyś nauczyć się rysować, bo jestem noga :D.

      Usuń
    6. Moja siostra i kuzynka bardzo ładnie rysują i podobno to dlatego, że ćwiczą od wielu lat; talent to tylko 1%, a reszta to ćwiczenia :) Pamiętaj, co mówił Fineasz: "Jeśli w coś mocno wierzysz, to ci się uda" (czy jakoś tak). Trzeba po prostu dobrze się zorganizować i się starać, a także zebrać więcej ludzi - ale widzisz, już teraz Marta i AudiDodge Fan są chętni współpracy :) Powodzenia ;)

      Usuń
    7. Dzięki, ale na razie nie jest to dla mnie jakiś priorytet w życiu :D. Może po studiach się za to wezmę, a w międzyczasie spróbuję podszkolić rysunek.

      Usuń
  5. Przydaloby się forum dla uzytkownikow bloga, mimo ze nas mało zdarza się offtop pod artykułami. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno forum FiF już niedawno było, ale umarło, choć nie było tam nikogo z bloga, może przez brak reklamy...

      Jeśli ktoś czuje się na siłach, by zrobić dobre forum o FiF - proszę bardzo :). Jeśli powstanie, chętnie je będę promował na blogu. Tylko to musi być profesjonalna robota od samego początku, z zaprojektowanymi działami, logo itp.

      Usuń
    2. To moze ty je stworzysz? Wtedy od razu ktoros z nas wstawiloby tutaj reklame tego forum. ;)

      Usuń
    3. Hej no, z całym szacunkiem, ale nie mogę mieć do wszystkiego głowy :D.

      Usuń
    4. To tylko taka luzna propozycja... ;)
      Tak na powaznie, to serio by sie przydalo takie forum. Tylko, ze nie jestem pewna czy ktos sie na to odwazy... ;D

      Usuń
    5. Obawiam się ze utrzymywanie forum byłoby trudny zadaniem, potrzebny jest ktoś majacy dużo wolnego czasu i gwarantowany dostep do internetu. Swoja droga z 2 strony chyba jednak nie jest konieczne przy zalozeniu, ze będzie tam mniej niż 40 osob.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko przeczytałam jak na razie 4 części i się popłakałam. To jest tskie wzruszające a jednocześnie wciągające. I jsk tu powstrzymać łzy.?

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.