piątek, 18 lipca 2014

Opowiadanie :)




Chyba poznajecie jakie opowiadanie chce przedstawic? Tak, chodzi o ,,Fineasz i Ferb: The Seer". Wiekszosc z was zapewne wie o czym jest. :) Ale jakby ktos nie wiedzial, oto fabula:
Fineasz, Ferb i ich przyjaciele maja po 16 lat i chodza do liceum. Nagle ich swiat staje na glowie, gdy przenosza sie do magicznego swiata, ktory znaja tylko z gry wideo. Zdradze jeszcze, ze wszyscy przyjmuja role swoich bohaterow z gry, z wyjatkiem Fineasza. Grozi mu tez smiertelne niebezpieczenstwo ze strony zlego Czarnoksieznika, ktory chce zabic jego i Bractwo... Serdecznie zapraszam na mojego bloga z tlumaczeniem tego opka. :)
(aha, wystepuje w nim subtelna Finbella i wspomniana Ferbnessa). :D

Oto link:


Ps. Nowy rozdzial co tydzien! ;)

2 komentarze:

  1. Wracam tu po wieeelu latach - właśnie szukałam twojego bloga z tłumaczeniem "the seer", kiedyś wyczekiwałam na każdy kolejny rozdział, a w pewnym momencie... kompletnie od tego wszystkiego odeszłam i zapomniałam. Teraz dowiedziałam się, że onet zlikwidował swój blogowy serwis, a co za tym idzie twój blog też przepadł. Stąd moje pytanie - masz to gdzieś jeszcze opublikowane? Mam tak ogromną ochotę przeczytać wszystko jeszcze raz i to do samego końca... tęsknię za Fineaszem i Ferbem, a taka praca (pamiętam, że przetłumaczyłaś/eś? znacznie więcej niż inni) nie może się zmarnować! Wprawdzie już umiem angielski na tyle, żeby przeczytać oryginał, ale i tak! Wolę twoja wersję ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę zapytać, to czy czytałaś już może oryginalną angielską wersję? Bardzo chcę ją przeczytać, ale nie bardzo wiem jak, bo na stronie z częścią pierwszą wyświetla mi się tylko miniatura i nie wiem czy coś robię źle :(

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.