poniedziałek, 7 lipca 2014

FiF News


Na całe szczęście znalazłem chwilę, żeby wreszcie coś napisać :). Obrazek powyżej zamieszczał jakiś czas temu Dan Povemnire na swoim Twitterze. Szczerze mówiąc, nie wiem już, czy pochodzi on z któregoś odcinka. Może Wasza pamięć okaże się mniej zawodna :)?

Zacznijmy od crossoveru z Gwiezdnymi Wojnami. Mam dla Was kolejny spoiler, tym razem zawierający więcej konkretnych scen z odcinka:


Trzeba przyznać, że robi wrażenie, a więc i sam epizod zapewne okaże się wielkim hitem :). Również nowe screeny, które znalazłem, zachęcają do obejrzenia tego niezwykłego odcinka:


Jak Wam się podoba? Czy czekacie już na crossover FiF i GW? Pojawi się on w USA już 26. lipca! Jednak czy to na to czekamy z niecierpliwością? Jaaaasne, że nie :). Co nowego w przypadku "Act your age"? Otóż podpytałem ostatnio Wita Apostolakisa na Asku o rzekomą chorobę Izabeli, jednak jego odpowiedź "Izabela nie zachorowała" pozostawia w mojej głowie coraz więcej pytań... Co w takim razie przedstawia słynny już kadr z dwiema Izabelami i Bufordem-kupidynem? Jeszcze dziwniejsze jest to, że gdy spytałem Wita "Aaa, więc to było tylko jakieś wyobrażenie albo piosenka?", on odparł: "Nie, nie było takiej sytuacji, coś kręcisz, to w ogóle inaczej wyglądało". Analizę pozostawiam każdemu z osobna. Ja wciąż nie doszedłem do tego, co to wszystko może oznaczać... Mam dla Was jeszcze to:

W tym poście z fanowskiej Wikii użytkownik ten jest pewien, że odcinek pokaże się już niebawem. Możliwe, że ma na myśli premierę AYA na ukraińskim kanale PlusPlus, którą stacja obiecała rosyjskim fanom po wysłanej petycji. A może liczy na inną premierę?

Dowiedziałem się także, że finałem 4. sezonu FiF będzie czwarty 45-minutowy odcinek specjalny, natomiast piąty – będzie bonusem do sezonu. Brzmi ciekawie, zwłaszcza, że dodatek ten ma być poświęcony Pepe, Dundersztycowi i nowym agentom. Pojawiła się też plotka o braku 5. sezonu FiF, i umieszczeniu zamiast niego spin-offu, właśnie z dziobakiem i szalonym doktorem w rolach głównych. Zarówno finał sezonu, jak i bonus, zaplanowane są na styczeń 2015. roku. Do tego czasu jednak może wyjść na jaw, że piąty sezon "Fineasza i Ferba" jednak dojdzie do skutku. Aliki Grafft napisała o dodatkowym odcinku, że jest on przyjemny, i że twórcy są z niego dumni.

Na dzisiaj to tyle (rany, już prawie północ?), dziękuję bardzo za cierpliwość w oczekiwaniu na newsy, i zapraszam na bloga, na którym nadal będę zamieszczał informacje dotyczące FiF :). Trzymajcie się i dobrej nocy wszystkim fanom!

Piotr

EDIT: Dosłownie przed 30 minutami na Asku Wita pojawiło się pytanie:

"Co ma przedstawiać to zdjęcie Izabeli? Dlaczego Izabela klęczy przed sedesem?"

I odpowiedź aktora:

"W trakcie piosenki był ten kadr, nic ważnego".

 

2 komentarze:

  1. Dzieki za info. Juz nie moge sie doczekac tego odcinka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak my wszyscy :D. Liczę, że ukraiński kanał dotrzyma słowa.

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.