sobota, 5 marca 2016

Wyniki STAREJ sondy

Witajcie,
Jak wiecie mamy nowego admina bloga. Ja teraz zachowuję się jak Ferb i odzywam się bardzo rzadko. Nie obraźcie się, ale mam ważniejsze sprawy na głowie.
Przypomniało mi się, że kiedyś dałem tu ankietę :D Oto jej wyniki:
Może trochę nieczytelne, ale moja przeglądarka tnie kawałek i muszę samemu dopisywać :D

Więc może trochę o wynikach:
Wszystko od początku chce obejrzeć 18 osób, czyli prawie połowa głosujących.
17% głosujących obejrzy wybrane.
Na 2. miejscu są osoby niezdecydowane (29%)
Najmniej osób nie obejrzy żadnej powtórki.

Niedługo (a może i dziś) dodam nową ankietę ;)

No i rzecz jasna pochwalcie się, jakie powtórki już widzieliście :)

/ferb ;)

5 komentarzy:

  1. Nareszcie coś TY napisałeś! :) Myślałem, że już w ogóle nic nie będziesz pisał.

    Powtórki jakie widziałem? To bywa różnie. Na Disney Channel teraz leci sezon 2, a na Disney XD sezon 3,lecz niedługo pewnie sezon 4. Więc oglądam tu i tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się odzywał tak często jak Ferb ale będę :D
      Czyli moc powtórek ;)
      Ja się skupiam na tych 40min :)

      Usuń
  2. Mnie z racji kablówki został puls2 xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też oglądam powtórki na disney channel

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.