poniedziałek, 21 marca 2016

Ciekawostki i komiksy #1

W innym poście napisałem, ze utworze na blogu cykl, pt.: "Ciekawostki i komiksy". I to właśnie dzisiaj jest ten dzień. Postanowiłem, ze w każdym miesiącu pojawi się to przynajmniej raz. Zacznijmy od ciekawostek:

Po 104 dni wakacji "Fineasz i Ferb" na Disney Channel powiedzieli "do widzenia" fanom w ostatnim odcinku, pt: "Ostatni dzień lata". (...) Wszyscy otrzymali owacje na stojąco, gdyż wspólnie z twórcami serialu podnieśli swoje ulubione momenty. "Czuliśmy, że nadszedł czas, aby przejść dalej" - mówił Povenmire o serii, która zakończyła się w czerwcu. "Nigdy nie mów nigdy" - powiedział Marsh. Następny w kolejce duet stworzy nową kreskówkę Disneya "Milo Murphy's Law".

Najlepsza kreskówka w życiu? I co o tym sądzicie? Myślicie, że była to najlepsza kreskówka?

Teraz przejdźmy do drugiego działu tego cyklu, którym są komiksy. Chciałem tutaj przedstawić wam komiksy z serialu, które są po angielsku, lecz w ostatniej chwili pomyślałem, że wstawię tutaj komiksy wymyślone przez fanów - właściwie przez fankę - które są po polsku!

Pierwszy komiks zostanie podzielony na kilka części, bo jest ich wiele.

"Fineasz i Ferb Piżama Party" Część 1
Okładka komiksu

Zapraszam do czytania!
Ciąg dalszy nastąpi...

Biedna Izabela... chciała spędzić wieczór sam na sam z Fineaszem, Czy go na pewno spędzi? Czy na piżama party się coś wydarzy? Kolejne części komiksu już wkrótce! 

9 komentarzy:

  1. Hej. ja przetłumaczyłem dialogi do tego komiksu. Beta-dokument można znaleźć na chomikuj.pl. Tutaj macie link http://chomikuj.pl/MJ2010/Dokumenty/Fineasz+i+Ferb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyczam wam praw autorskich, jakby co.

      Usuń
    2. No dobra. Ale ja powiem tyle, że ja nie wiedziałem kto tłumaczył komiks, ale dziękuję za wiadomość, że to jednak ty :) Napisałem też, że komiks nie jest mój tylko jednej fanki FiF'a, więc nie naruszam praw autorskich mówiąc, że to "mój" komiks.
      I te dialogi, które wysłałeś to nie są całe. Jeszcze tam brakuje ;)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że to przyśpieszy waszą robotę.

      Usuń
    4. Przy okazji zauważyłem literówkę na pierwszej stronie. Horrorów, nie Horrów.

      Usuń
  2. Haha naprawdę super rysunki :D Ciekawy jestem co będzie dalej.
    Co do pytania czy była to najlepsza kreskówka? Według mnie tak :D (spoglądając na dzisiejsze kreskówki) Jest nie do zastąpienia. Oczywiście miała parę słabych stron ale "nic nie może być idealne". Zapamiętam ją naprawdę na dłuuugo i wspominać prze mile.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie to była jest i będzie najleprza kreskówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam, najlepsza kreskówka, jaką miałem przyjemność oglądać.

    Ze stajni Disneya polecam też Star Butterfly kontra siły zła oraz wyświetlany w kinach Zwierzogród. IMO Marvel>reszta. :)

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.