czwartek, 24 marca 2016

Nowości na blogu/dedykacje

Hej :)

Ferb postanowił się odezwać :D

Chciałbym Wam opowiedzieć co nieco o tym, co ciekawego wydarzy się na naszym blogu. Otóż postanowiłem przestać być 'najważniejszym' administratorem tej strony. Niech będzie nim Patryk, przecież on tu się najbardziej udziela ;)
Czym zajmę się ja? Jedyne co mnie tu czeka to chyba tylko sondy, na serio :D

I wiecie, przypomniało mi się coś - kiedyś tam na naszym logu był konkurs na dedykacje, prawda?
Po odbiór zgłosił się wtedy tylko jeden osobnik - Viktor.
Oto dedykacja dla Ciebie ;)
Odnosząc się do tego konkursu: jeśli ktoś wtedy nie zgłosił się po odbiór może i teraz. To będzie najciekawsze zadanie dla mnie na tym blogu ;)

Miałem napisać jakiegoś fanfika, nie? Obecnie górę biorą sprawy prywatne, ale jak tylko się z tego wyplączę, to coś stworzę :)

Nie pisząc za długo - Patryk, teraz Ty tu rządzisz ;)

Do następnego, ferb ;)

3 komentarze:

  1. Ja tu rządzę? :D No chyba bez przesady :P

    Mam nadzieję, że będziesz tutaj pisał więcej i napiszesz jakieś opko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, rządzisz :D

      Będę się starał więcej pisać ;)

      Usuń
    2. Tylko żeby ci ta władza do głowy nieuderzyła. :D

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.