piątek, 7 sierpnia 2015

Specjalna wiadomość od Swampy'ego Marsha


Jak zapewne wielu z was wie, udało mi się swego czasu nawiązać kontakt z twórcami "Fineasza i Ferba". Oczywiście niektórymi informacjami nie mogę się niestety z wami podzielić, ale mogę z kolei załatwić różne rzeczy, aby wam to chociaż w niewielkim stopniu zrekompensować.

Z pewnością wiecie kim jest Swampy Marsh. To właśnie on wraz z Danem Povenmire stworzył show, które przyciągnęło tak wielu ludzi z całego świata. Swampy prowadzi konto na Twitterze, na którym regularnie odpisuje na wiadomości fanów. Poprosiłem go zatem, aby napisał kilka miłych słów dla was - polskich wielbicieli serialu. Jest nas przecież całkiem sporo.

Oto specjalna wiadomość skierowana dla wszystkich fanów "Fineasza i Ferba" od Swampy'ego Marsha:

"Dzień dobry, Marek (and all the fans in Poland).

Can't thank you enough for all the support. Would love to come visit one day! Where do you recommend I go?

Dziękuję,
Swampy".

Pozwoliłem sobie zamieścić wiadomość w oryginale, bo jak widzicie Swampy zadbał nawet o to, aby napisać w naszym języku kilka słów. Oto polskie tłumaczenie dla nieznających angielskiego:

"Dzień dobry, Marek (i wszyscy fani z Polski).

Nie wiem jak wam podziękować za tak ogromne wsparcie. Chciałbym was kiedyś odwiedzić! Jakie miejsce w swoim kraju mi polecacie?

Dziękuję,
Swampy".

Gdzie chcecie, żeby przyjechał twórca "Fineasza i Ferba"? Wysyłajcie swoje propozycje w komentarzach, a na pewno je przekażę. Kto wie, może Swampy Marsh uświetni jakiś wielki zlot fanów serialu w naszym kraju. Wszystko jest możliwe - wystarczy tylko wasze ogromne wsparcie!

20 komentarzy:

  1. Tak, polskich fanów jest bardzo dużo. W Polsce fandom jest ogromny i wszystkie odcinki zdubbingowane na polski są dostępne w Internecie. A np. odcinków po fińsku w ogóle nie ma, tylko trochę klipów na Youtubie (szkoda :P ).

    Wow, to bardzo fajna wiadomość! ^^ Mógłby do Warszawy przyjechać, to największe miasto w Polsce. I ja tam mieszkam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa może i największa, a także bardzo piękna, ale największego parku miejskiego w kraju nie ma :D.

    A my owszem xD.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Le%C5%9Bny_Park_Kultury_i_Wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  3. Już musimy się pożegnać z FiF, ale polecam inną kreskówkę Disney'a, która może nam tę stratę zrekompensować (gdyż jest aktualnie w emisji i mam nadzieję, że jeszcze długo będzie). Chodzi o "Wodogrzmoty Małe" (ang. "Gravity Falls"). Tytuł może dosyć głupi (chociaż to "zasługa" tłumaczenia xD ), ale serial bardzo fajny, naprawdę :) Polski dubbing tego serialu jest zresztą świetny - głosy są naprawdę super (tylko ten tytuł głupio przetłumaczyli xD). Bohaterowie są ciekawi, nie brakuje humoru i fantastycznych przygód ^^

    Serial ten jest od 7 lat, a nie bez ograniczeń, tak jak FiF, gdyż jest bardziej "młodzieżowy" - dla mnie to fajnie, bo nie lubię bardzo dziecinnych produkcji (mam już wszak 20 lat xD ).

    I nie jest to jakiś bełkot pozbawiony sensu i głębszych wartości. Często znajdziemy tam różne morały, chociaż oczywiście nie brakuje świetnej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie brakuje też w niej kontrowersji i masońskich symboli.

      Usuń
    2. @ Piotr - Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli o.O Nawiązania do różnych kultur nie są chyba niczym złym? Nawet jeśli te masońskie symbole kłócą się z Twoimi przekonaniami religijnymi czy nwm jakimi, to nie znaczy, że od razu serial jest zły - choć Ty oczywiście nie musisz oglądać, jak nie chcesz ;)

      Ja chociaż nie mam nic ani do Halloweenu ani masońskich symboli nie uważam się za szatanistę - jestem dobrym człowiekiem, nie robię nikomu nic złego i nie sądzę, żeby bawienie się w Halloween czy interesowanie masońskimi symbolami komukolwiek szkodziło ;)

      I jakie niby są te kontrowersje? :P

      Usuń
    3. @ Klaudia - Nie mam pojęcia, kim jesteś :P Serio. Może jakieś wyjaśnienia? :)

      Usuń
    4. @Father

      Tylko bez spiny :D. Mam na myśli to, że całkiem nieźle zapowiadający się serial został z niewiadomych przyczyn zepsuty poprzez dodawanie niezrozumiałych dla przeciętnego widza, a dla wrażliwej duszy dość niebezpiecznych symboli. Pamiętajmy, że serial trafił na kanał z kreskówkami, co oznacza, że ogląda go właśnie dużo dzieci. Z tego, co pamiętam, to twórca serialu Alex Hirsch umieścił w serialu masońskie symbole jako wyraz żartu z tego typu klimatów. I czy to jest poważne? Nie, to jest głupie i niebezpieczne dla kogoś, kto nie orientuje się w tych sprawach, a dla osoby wierzącej, moim zdaniem, jest powodem, by unikać tego serialu. A szkoda, bo obejrzałem pierwszy odcinek (wtedy nie znałem prawdy o podtekstach tego serialu) i serial naprawdę świetnie się zapowiadał. Ale głupota (nie bójmy się tego tak nazywać) autora sprawiła, że serial jest kontrowersyjny i niektórych może odstraszać, np. mnie. Należę do osób podatnych na takie rzeczy, więc pewnie dlatego mnie to rusza, a innych nie.

      Wracając do halloween, to tutaj sprawa jest już chyba jasna. Nie przystoi osobie wierzącej uczestniczyć w zabawie, która swoje korzenie ma w satanizmie. Amerykanie mają to już zapisane w swojej kulturze, i choć na pewno jest tak, że zdecydowana większość z nich nie ma pojęcia, skąd to "święto" pochodzi, i że oni widzą tam tylko zabawę, to nie usprawiedliwia to moim zdaniem sytuacji, gdy ktoś świadom pochodzenia halloween, nadal się w to bawi.

      Oczywiście przedstawiłem tylko swój punkt widzenia :). Jeszcze raz bez spiny :D.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    6. OGARNIJCIE SIĘ! To nie jest forum o charakterze religijnym, politycznym czy społecznym. To jest strona/forum o serialu "Fineasz i Ferb" i dyskutujemy na nim tylko i wyłącznie na tematy związane z show.

      Piotr T: Na tę stronę wchodzą nie tylko radykalni katolicy, ale również osoby trochę różniące się poglądami od Twoich, jak również wyznawcy innych religii czy ateiści. Dlatego proszę unikaj wprowadzania tutaj tematów religijnych, które nie mają z "Fineaszem i Ferbem" nic wspólnego, a tylko prowokują dyskusję.

      The Father of the Bird: Chyba za mocno Cię poniosło i zupełnie niepotrzebny był ten komentarz. Wytykanie kogoś publicznie palcami za poglądy i pranie brudów publicznie jest wysoce niestosowne. Mogłeś tę wiadomość skierować do Piotra na Facebooku lub w innym miejscu, ale na pewno nie tutaj. Masz prawo do innego zdania, ale Twój tekst zupełnie odbiega od tematu serialu. Nikt nie chce żebyś odchodził, ale jak napisał Piotrek - bez spiny ;)

      Jeśli nadal będą się tutaj odbywały tego typu dyskusje i kłótnie to chyba trzeba będzie podjąć decyzję o zablokowaniu możliwości dodawania komentarzy - a chyba nie o to w tym wszystkim chodzi i nikt tego nie chce.

      Usuń
    7. A ja tak przy okazji zgodzę się z Fatherem, że Wodogrzmoty są fajne, i szkoda, że lecą już tylko na Disney Channel, bo na XD dawno ich nie widziałem.

      Usuń
    8. Marek ma rację. Ja ze swojej strony przegiąłem, zbyt nachalnie wypowiadając swoje zdanie. Aczkolwiek nie zamierzałem w ten sposób nikomu zrobić przykrości, dlatego przykro mi, że The Father tak zareagował, choć nie ukrywam, że ja do tego sprowokowałem.

      Mam nadzieję, że to jeszcze przemyślisz.

      Pozostałych użytkowników przepraszam za to, że mogliście się poczuć, jakbym narzucał swoje zdanie. Wybaczcie.

      Komentarz Fathera usunąłem z racji, iż znajdowało się w nim trochę osobistych wycieczek pod moim adresem. Nie oznacza to jednak, że chcę uciec od prawdy. Fakt, czasem mnie ponosi, za co raz jeszcze wszystkich przepraszam. Jeśli ktoś jeszcze poczuł się urażony, to jestem gotów przeprosić każdego z osobna.

      Jestem tu adminem i na pewno nie powinienem być powodem konfliktów. Dlatego też podwójnie mi przykro...

      Usuń
    9. Miałem odejść i tak też uczynię, ale jednak wpadłem na chwilę, gdyż również chciałbym przeprosić. Tak, to prawda, to było nie do końca w porządku z mojej strony. Przepraszam Cię, Piotrze i w ogóle wszystkich, którym się to nie spodobało.

      Ale nie zrozumcie mnie źle. Ja nie krytykuję samych tych poglądów, ale chęć ich narzucania. Poglądy każdy może mieć, jakie chce, ale nikomu nie wolno ich narzucać. Opisałem te poglądy, gdyż nie podziela ich większość młodych ludzi na świecie i chciałem, żeby wszyscy bardziej się strzegli, wiedząc, co im się próbuje narzucać. Czy po zastanowieniu ktokolwiek powie, że narzucanie jest właściwe?

      I również chyba dziwne jest zamieszczanie katolickich wpisów na tym blogu z okazji Bożego Narodzenia czy Wielkanocy. Osoby niewierzące lub innych wyznań nie są chyba z tego zadowolone, ponadto ten blog nie służy takim celom i należy go prowadzić w świecki sposób. Marek też pisał życzenia świąteczne swojego czasu, ale były one neutralne, a nie katolickie.

      Trochę zamętu pojawiło się w moim życiu przez 2 osoby z tego bloga (Patryk FiF i Piotr T) i dlatego nie jestem w stanie już tu przebywać. I proszę, pozwólcie mi uciec na zawsze od toksycznych relacji z tymi 2 osobami.

      Szerokiej drogi! Bez odbioru.

      Usuń
  4. Woow, super *O*
    Może przyjechałby nad morze? Do Gdańska, Sopotu albo gdzieś w pobliżu? Byłoby na prawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze może być :D. Jestem za.

      Usuń
    2. Mógłby do jakiegoś dużego lasu przyjechać, byłoby ładnie :D

      Usuń
    3. No to jak las, to moja propozycja jest najlepsza :D.

      Usuń
  5. Dwa powody do świętowania!

    1. Mamy 100 tysięcy odsłon!
    2. "Misja Marvel" ma już 2 głosy w sondzie, więc nie jestem sam!

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.