piątek, 29 maja 2015

Projekty & Fanarty #5

Koniec serialu zbliża się wielkimi krokami, ale kto powiedział, że tym samym musimy kończyć nasz satyryczno-humorystyczny cykl "Projekty & Fanarty"? Otóż nie, drodzy Fani "Fineasza i Ferba"! Oświadczam, że dopóki ciekawe materiały dotyczące naszej ulubionej kreskówki będą wpadać mi w ręce, dopóty poniższa sekcja, a co za tym idzie, cały blog, będzie aktywna! Startujemy z piątą częścią!

Nie wiem jak inni, ale ja właśnie sobie przypomniałem, że w dzieciństwie zawsze chciałem być Alladynem...
 
 
Nie miałem pojęcia, jak to skomentować. Ferb mnie wyręczył.
 

Domyślna czcionka Worda...
 

Eee... tylko przymierzałem?
 
  
Trzy absurdy na obrazku: 1. Fineasz nie wie, że Izabela go kocha. 2. Fineasz nie odwzajemnia jej uczuć. 3. Fineasz nigdy nie pamiętałby o Walentynkach.

Pozdrawiam!

33 komentarze:

  1. Ooo, jakie słodziutkie to ostatnie zdjęcie! <3 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pełno na nim niedociągnięć :). Jak np.:

      4. Izabeli za bardzo świecą się oczy i włosy.

      Ktoś widzi jeszcze jakieś absurdy? Bo to już chyba będą wszystkie.

      Usuń
    2. 5. To co trzyma Fineasz jest największym absurdem. Fineasz ma przecież dziobaka

      Usuń
    3. 6. Izabela się nie poci podczas rozmów z Fineaszem

      Usuń
    4. Fineasz chyba jakiegoś Pokemona trzyma :D

      Usuń
    5. To Bulbasaur. :D

      Usuń
    6. Co Wy gadacie? Ten Bulbasaur jest bardziej normalny, niż szczegóły numer 1, 2, 3, 4 i 6 :D.

      @Drogi Anonimie - cała akcja miała charakter ironiczny. Nie dało się nie zauważyć tego Bulbasaura :d.

      Usuń
    7. Och, kurczę, pamiętam, jak ok. 2000 r. była wielka moda na Pokemony. Miałem wtedy ok. 6 lat, zbierałem kapsle z Pokemonami, miałem plakat z nimi, kasety VHS z nimi i nawet pluszowego Pikachu :D (Tego pluszaka to ciągle mam :P )
      Teraz, jak Anonimowy o tym powiedział, to sobie przypomniałem też tego Bulbasaura :D
      To może trochę offtop, ale mówię o tym dlatego, żeby pokazać, że "Fineasz i Ferb" jest dużo fajniejszy i podoba się też wielu dorosłym (w tym mnie xD ). Pokemony to już by były za dziecinne dla mnie, ale FiF jest w dechę :D
      Piotrze, możesz również zamieszczać trochę piosenek z FiF w innych językach, ale nie jestem pewien, czy będzie na to popyt :P Ja nawet trochę takich wstawiłem na Youtube'a (mam taką samą nazwę użytkownika, jak tu), ale jeszcze więcej wstawię w wakacje, bo teraz trochę brakuje czasu :P

      Usuń
  2. Czy wiesz Piotrze o której godzinie będzie premiera ODL w Polsce???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro ci powiem dokładnie ;)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Czekam.

      Usuń
    3. FINEASZ I FERB: 'OSTATNIE DNI LATA" 13 czerwca o 12:50

      Usuń
    4. 12:45 ;) powtórka o 20:50 :)

      Usuń
    5. A po ostatnim dniu lata będzie MM, NŻA, SW i ratujące lato.

      Usuń
  3. Tutaj jest najlepszy obrazek
    http://angelofmay.deviantart.com/art/Waggle-dance-411696489?q=favby%3Adivawolf%2F45762090&qo=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory mam dziwne skojarzenia z tą piosenką :D.

      Usuń
    2. Ooo, LOL, widziałem już ten obrazek :D (Prawdę mówiąc, widziałem mocniejsze, ale może lepiej to przemilczę :P )
      Tak, mnie też ta piosenka coś przywodzi na myśl 3:)

      Usuń
    3. Pokaż to "mocniejsze" :D

      Usuń
    4. Z "mocniejszymi" to na tym blogu radzę uważać, Patryku ;). Wszelakie niestosowne komentarze lub obrazy będą usuwane ;).

      Usuń
    5. To niech mi prześle na maila

      Usuń
    6. Och, przecież nie zamieszczałbym takich rzeczy na blogu nt. serialu dla dzieci, bo jakieś dzieci też mogą go odwiedzać :P
      A w razie czego łatwo znaleźć w sieci. W dzisiejszych czasach... 3:)

      Usuń
    7. Toooo... prześlesz mi na maila? O:)

      Usuń
    8. Ciekawość to pierwszy stopień wiesz dokąd ;)

      Usuń
    9. @Patryk

      Jeszcze jeden tego typu tekst na temat nieprzyzwoitych materiałów, albo jakaś inna tego typu akcja i pożegnamy się.

      I to nie żart.

      Usuń
    10. W sensie jakim? Zablokujesz i usuniesz mnie z fb? A na blogu nie będziesz ze mną rozmawiał?

      Usuń
    11. W sensie takim, że na blogu nie zamieszczamy żadnych nieprzyzwoitych materiałów ani nie zachęcamy innych użytkowników do rozprowadzania tego typu materiałów pod groźbą bana na IP na blogu.

      Usuń
    12. Miałbym bana?!? Czyli, że bym nie mógł głosować i komentować? Ale patrzeć tak?

      Usuń
    13. Nie zastanawiaj się nad uprawnieniami osoby zbanowanej, tylko po prostu się zachowuj ;).

      Usuń
    14. No ja nie zamieszczam ani nie zachęcam do rozprowadzania, tylko tak sobie żartowałem, ale w sumie sorry, bo może lepiej takich żartów też unikać :P

      Usuń
    15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.