wtorek, 19 maja 2015

Dziękujemy za przybycie! [AKTUALIZACJA: SNEAK PEAK Z ODCINKA DOSTĘPNY W KOMENTARZACH!]


Chociaż w ostatnim newsie napisałem, że poczekam na polską premierę "Ostatniego dnia lata", ciężko się powstrzymać przed obejrzeniem od niedawna dostępnej w sieci hiszpańskiej wersji genialnej piosenki "Thank you for coming along". Tym bardziej, że są w niej nawiązania do pocałunku Finbelli z "Podróży w 2. wymiarze", czy też do "Act your age"!





Bez zbędnych słów. Piosenka podsumowująca nie tylko odcinek, ale i cztery sezony serialu. Oczywiście wnikliwsi fani już dawno wyłapali w utworze to, co najważniejsze:

Fineasz: W innym wymiarze spotkaliśmy nasze sobowtóry, a pocałunek Izabeli pamiętam niezbyt dobrze.
Izabela: Co?!
Fineasz: Czekaj 10 lat!

Po raz kolejny bohaterowie serialu w humorystyczny sposób łamią czwartą ścianę, tym razem nawiązując do najważniejszych dla fanów Finbelli momentów (gdy bohaterowie o nich śpiewają, widać je z tyłu na ekranie) :). Ogólnie piosenka jest niesamowita, i naprawdę czekam z niecierpliwością na odcinek w naszym języku! Oby tłumaczenie było na wysokim poziomie...



Czekamy do 13. czerwca ;). Pozdrawiam,

Piotr
 
AKTUALIZACJA: Dzięki aktywności jednego z fanów (Dzięki!) na blogu pojawiła się wideozapowiedź (sneak peak) z "Ostatniego dnia lata"! Link w komentarzach!

45 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka świetna, tylko denerwuje Mnie jak czasami w niej mówią. Wolałbym żeby leciał cały czas wyłącznie śpiew. Również Dundersztyca mogli nie dopuszczać do głosu, bo on kiepsko śpiewa, psuje on trochę tę piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty gadasz :D!?

      Dundersztyc świetnie śpiewa, przynajmniej w naszym dubbingu Pan Paszkowski robi genialną robotę! Jedyne, do czego się można przyczepić, to zbyt wiele piosenek dawanych akurat tej postaci przez autorów. W ostatnich odcinkach odniosłem takie wrażenie, że autorzy serialu faworyzują Heinza. A od jakiegoś czasu uważam, że wątek Pepe i Dundersztyca jest dla nich ważniejszy.

      Usuń
    2. Wątek Pepe i Dundersztyca jest super :P
      To prawda, że pan Paszkowski świetnie się sprawdza :) Również uważam, że oryginalny głos Heinza jest bardzo zabawny ;)

      Usuń
    3. Nie powiedziałem złego słowa o ich wątku, ale ja po prostu myślę, że jest on dla twórców ważniejszy od głównego.

      Usuń
    4. Też to zauważyłem, powinni odpuścić sobie ten wątek w ''Ostatnim dniu lata'', zwłaszcza, że czeka nas jeszcze odcinek ''Z akt OBFS''.Dundersztyc w ten piosence wydaje się wrzucony na siłę.

      Usuń
    5. Znaczy się wątek Dundersztyca jest ważny dla tego odcinka (nie pytajcie, skąd to wiem). A i w piosence musi zaśpiewać, bo ona podsumowuje cały serial, więc głupio by było, żeby jego tam nie dali.

      Ale to nie zmienia mojego odczucia, że twórcy wolą Heinza i Pepe od FiF.

      Usuń
    6. Każdy przecież woli co innego :P

      Usuń
  3. Zdaje się, że ta piosenka została oryginalnie wstawiona tu:
    https://www.youtube.com/watch?v=GAPiNawyEQU
    (to jest z latynoskiej hiszpańskiej wersji, a nie europejskiej - premiera była w Chile na Canal 13, zdaje się xD )
    Mnie np. ten link z bloga z jakichś powodów nie działał, ale ten, co tu daję, tak.
    Fajna piosenka i widzę, że jest dłuższa niż w tym fragmencie z wersji w tagalog. Aczkolwiek nadal chyba ucięta, sądząc po występujących niekiedy przeskokach. Jestem bardzo ciekawy pełnej wersji i będę wyczekiwał na polską premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już chciałem wstawić do komentarzy link do piosenki, ale ty byłeś szybszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż raz udowodniłem, kto tu jest adminem :D.

      Usuń
  5. Izabela robi fajne miny, gdy Fineasz wspomina o całowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obstawiam, że na końcu wbije matka krzycząc ''Boys you are sooo busted !'' :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się nigdy nie stanie :P To odwieczne prawo tej kreskówki, że ich się nie da przyłapać xD

      Usuń
    2. Chyba zostali przyłapani w odcinku "Burmistrz Fretka", o ile pamiętam. Tylko nie zostali ukarani.

      Usuń
    3. No to ciekawe na kogo spojrzeli na końcu piosenki, ewidentnie słychać dźwięk furtki xD

      Usuń
    4. Ja wiem, co tam jest. Ale nie mogę powiedzieć, bo obiecałem :(.

      Usuń
    5. Czyżby oglądałeś ten odcinek? :P Lepiej nic nie mów, bo chcę mieć niespodziankę ;)

      Usuń
  7. Może mi ktoś coś wyjaśnić? Otóż Fineasz śpiewa "a pocałunek Izabeli pamiętam niezbyt dobrze."
    Izabela: Co?!
    To co potem Fin jej powiedział i czemu puścił jej oczko? (To bylo słodkie :3 i ta mina Izy <3 )
    Wyjaśni mi to ktoś,bo ja zawsze za pierwszym razem nie rozumiem wszystkiego (nooo.. może nie wszystkiego ale większość)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest złamanie czwartej ściany, ponieważ Fineasz wspomina wydarzenia z filmu pod koniec którego wykasowano im pamięć, jeszcze wspomniał o odcinku Czas Dojrzeć którego akcja dzieje się 10 lat później.

      Usuń
    2. Przypominam, że FiF to serial w serialu, czyli jego bohaterowie są zarówno postaciami, jak i aktorami. Widzimy to dobrze np. w "Rodzinnych Świętach", gdy ekipa z planu ustawia dekoracje, by z odcinka letniego zrobić zimowy. Oczywiście liczne łamania 4. ściany też są tego dowodem. Piosenkę z ODL Fineasz i spółka śpiewają jako aktorzy.

      Usuń
    3. Ten serial, choć fajny, jest bez sensu, więc czego się spodziewać :P

      Usuń
    4. Hahahaha, to teraz rozwaliłeś :D.

      Ale co prawda to prawda :D.

      Usuń
  8. Patrzcie, co znalazłem :D
    https://www.youtube.com/watch?v=TshOyEkPoKM
    Ale uwaga, bo to spoiler :P I na marginesie, można tam włączyć sobie napisy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=nZLgGc5l0gA
      Tu jest to samo jeszcze raz, ale w lepszej jakości i również po angielsku, ale tu nie ma za to angielskich napisów, tylko hiszpańskie.

      Usuń
    2. Fretka rozmawia z Dundersztycem! :D

      Usuń
    3. Wooow ! Już mi się podoba :P

      Usuń
    4. Hah, mnie też ^^

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowe promo ;) https://www.youtube.com/watch?v=5w72z40Rnj8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, dzięki :) Jeszcze bardziej wzbudza ciekawość :P

      Usuń
  11. Nie chcę wam nic mówić, ale:
    1. To nadal nie jest pełna wersja piosenki
    2. Już wiem co jest po piosence, Piotr! :D
    3. Odcinek jest już w sieci, ale jakby ja nie obejrzałem odcinka, tylko napisy końcowe ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie zadebiutowało?

      Ja tam i tak nie oglądam, aż tak mnie nie ciągnie. Polska premiera niebawem.

      Co do punktu nr 2, to zamknij drzwi i nikomu nie mów ;).

      Usuń
    2. Jak na razie we Francji. Spoko, nie powiem ;)

      Usuń
    3. Na jakiej stronie jest francuska wersja ?

      Usuń
    4. http://vk.com/videos284150942

      Usuń
    5. Last Gay of Summer i wszystko jasne.

      Zobaczymy, może ja też się nie oprę, zwłaszcza, że jest po angielsku :D.

      Usuń
    6. Odcinek jest świetny i te piosenki... :D

      Usuń
    7. Wcale cię nie namawiam nie, nie xD

      Usuń
    8. Do namawiania i komentowania zapraszam w nowym newsie!

      Usuń
  12. Dzięki również :) No nie mogłem się powstrzymać ;c

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.