wtorek, 26 maja 2015

Czas pożegnania...


Tak jest, to właśnie o tej scenie, z której kadr widzimy powyżej, rozmawiałem z Wami w dyskusji do poprzedniego newsa, kiedy to wywiązała się rozmowa na temat "co jest po finałowej piosence". To, co widzimy, nie jest złudzeniem ani smutnym snem - Fineasz żegna się z widzami. To ostatni dzień lata. Serial dobiega końca.

Okazuje się, że odcinek jest do obejrzenia po angielsku, i to o wiele szybciej, niż się tego spodziewano. Wszystko za sprawą francuskiej premiery, która jest także dostępna z oryginalnym dubbingiem. I to właśnie ta angielska wersja trafiła do sieci. Bez zbędnych słów:


Jeśli mam być szczery, to odcinka jeszcze nie oglądałem, i, kto wie, czy nie powstrzymam się aż do polskiej premiery. Rozumiem jednak tych, którym nie udało się okiełznać swojej ciekawości :). Dodam również, że pomimo, iż nie włączałem nagrania, nie będę miał nic przeciwko wszelakim spoilerom w komentarzach, gdyż tak naprawdę wiem, jak kończy się odcinek.

"Skąd on to wie?" - być może zapytają niektórzy. Jeśli wnikliwie czytaliście ostatnie dyskusje, zauważyliście, że nie mogłem wszystkiego Wam wyjawić, np. wyjaśnić, skąd mam zdjęcie Izabeli w spodniach, lub też powiedzieć, co następuje po finałowej piosence. Odpowiedź na tę "zagadkę" jest prosta - jakiś czas temu przekazano mi nagranie z filipińskiej telewizji, gdzie znajdowała się druga połowa odcinka, z jego zakończeniem włącznie. Z racji, iż poproszono mnie, bym nie rozpowszechniał wideo, nie miałem możliwości się nim podzielić.

Zapraszam do oglądania "Ostatniego dnia lata" i aktywnego komentowania tego wzruszającego (jak mi powiedziano) odcinka. Kto wie, czy któryś z Waszych komentarzy nie zachęci mnie do złamania postanowienia, by premierę zobaczyć po polsku :D. Pozdrawiam,

Piotr

6 komentarzy:

  1. Ja nie oglądałem odcinka i nie zamierzam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak zawsze czekam do polskiej premiery- zdecydowanie wolę głos fineasza po polsku, uważam, ze nasi dubbingowcy robią naprawdę świetną robotę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już za 2 i pół tygodnia polska premiera, więc już sobie poczekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, myślałem, że sam zostanę z nieobejrzanym odcinkiem :D.

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.