poniedziałek, 31 marca 2014

Witam!


Miło mi poinformować, że z dniem dzisiejszym dołączam do ekipy bloga, by w miarę możliwości przekazywać najświeższe informacje dotyczące "Fineasza i Ferba"!

Mam na imię Piotr, mam 23 lata i serial oglądam od prawie dwóch lat. Polubiłem w nim jego niebanalną fabułę, ogrom akcji, wielowątkowość... No, i może jeszcze trochę Finbellę :). Na blogu zamierzam przynajmniej raz w tygodniu informować Was o tym, co czeka widzów FiF w najbliższym czasie - zarówno o polskich premierach, jak i światowych. Najbliższego newsa planuję na sobotę, o ile oczywiście zbierze się dość ciekawych informacji :).

Wiadomości czerpię z różnych źródeł. Wprawdzie nie mam tak dobrego kontaktu z twórcami, jaki miał mój poprzednik, jednak postaram się, by polscy fani dowiadywali się na bieżąco o najświeższych nowinkach ze świata "Fineasza i Ferba". Jako blogger praktycznie nie posiadam doświadczenia, więc liczę na wsparcie fanów :). Pozdrawiam,

Piotr (w komentarzach znany do tej pory jako Tuh).

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że przejąłeś po mnie rządy na tej stronie - zawsze widziałem w Tobie następcę :D Życzę powodzenia, będę obserwował Twoje działania i jak będziesz chciał wymieniał się wiedzą ;)

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.