sobota, 22 marca 2014

B.A.B.E.C.Z.K.A. w akcji!



Pamiętacie może jak na początku lutego wstawiłem dwa zdjęcie, które opisałem jako pochodzące z odcinka "Ultimatum Klimpaloona"? (http://fineasziferb-blog.blogspot.com/2014/02/ultimatum-klimpaloona.html) Jak się okazuje byłem w błędzie, bowiem zdjęcia pochodzą z zupełnie innego odcinka. Jak opisuje Dan Povenmire na swoim koncie na Twitterze "to długa historia", zatem są to fotografie z jakiegoś godzinnego odcinka specjalnego! Wszystko wskazuje na to, że jest to epizod "Ocalić lato", bowiem jest to pierwszy godzinny specjał, który zobaczymy.

Jak się dowiedziałem fabuła tegoż odcinka ma nawiązywać do musicalu "West Side Story", opowiadającym o rywalizacji dwóch przeciwstawnych sobie obozów. W "Fineaszu i Ferbie" będą to B.A.B.E.C.Z.K.A. oraz O.B.F.S. Wszystko wskazuje na to, że doktor Dundersztyc z pomocą swoich złych kumpli będzie chciał, aby w Danville zapanowała wieczna zima, a ekipa Agencji będzie chciała za wszelką cenę powstrzymać jego szatańskie działania. Wszystkie te spekulacje są jednak mniej lub bardziej prawdopodobnymi przypuszczeniami, gdyż jak już pewnie zauważyliście twórcy serialu lubią nas zaskakiwać, a świecie "Fineasza i Ferba" nic nie jest nigdy pewne. Mimo pojawienia się w odcinku Monty'ego, nie będzie w tym epizodzie wątku Montessy - fani tej pary będą musieli poczekać na inną okazję do zobaczenia razem swych ulubieńców. Możliwe, że z tego odcinka pochodzą też ujęcia Rogera na dachu oraz tańczących członków B.A.B.E.C.Z.K.I.

Godzinny odcinek specjalny zobaczymy zapewne w ciągu najbliższych kilku miesięcy, a tymczasem już wkrótce powinna pojawić się informacja o kwietniowych nowościach w USA - mam nadzieję, że pojawi się chociaż jeden nowy odcinek, bo ostatnio słabo idzie emisja nowych epizodów. Czekam też z niecierpliwością na jakiś post od mojej asystentki, która mam nadzieję że będzie miłą odmianą na tym blogu. Przy okazji zapraszam na mojego bloga: http://marekos96.blogspot.com/, gdzie będę pisał gdy już mnie tutaj zabraknie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.