środa, 26 marca 2014

Koniec


Miałem jeszcze poczekać z tą decyzją kilka dni, ale dowiedziawszy się że w kwietniu w USA nie pojawi się żaden nowy odcinek serialu "Fineasz i Ferb" myślę, że nie warto jej odwlekać. Z dniem dzisiejszym przestaję być redaktorem tegoż bloga, a pełnię moich obowiązków przejmie Marta Tkaczyk, która już się wam przedstawiła w poprzednim wpisie.

Pewnie większość z was pamięta jak zaczęła się moja przygoda z tym blogiem - powstał on dzięki waszej determinacji, gdy strona "Chcę mieć 104 dni wakacji jak Fineasz i Ferb" została zawieszona na Facebooku. Od grudnia 2012 wstawiałem tutaj świeże informacje z planu produkcji, plotki i zdjęcia zamieszczane przez twórców "Fineasza i Ferba". Sprawiało mi to ogromną radość, jednak minęło już półtora roku, jestem starszy i serial przestał już mnie tak fascynować jak dotychczas, o czym zresztą was jakiś czas temu informowałem. Mam nadzieję, że nowa redaktorka wprowadzi tutaj powiew świeżości i poszerzy nieco horyzonty tego miejsca, które było do tej pory głównie serwisem informacyjnym.

Dziękuję wszystkim czytelnikom za to, że śledziliście moją działalność, zostawialiście miłe komentarze i sami dorzucaliście informacje, które znaleźliście w sieci. Jestem wam bardzo wdzięczny i mam nadzieję, że nie porzucicie tego miejsca po przejęciu go w nowe ręce. Pozdrawiam i zapraszam wszystkich na mojego nowego bloga:http://marekos96.blogspot.com/ - już wkrótce pojawią się nowe wpisy!

10 komentarzy:

  1. A będziesz tu jeszcze pisał newsy czy nie? A to: "Już wkrótce pojawią się nowe wpisy!" to mówiłeś, że tutaj czy na twoim blogu, pt: "Marekos96"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim nowym blogu ;) Konto "Fineasza i Ferba" na Asku nadal należy do mnie, więc tam możecie kierować swoje pytania odnośnie serialu.

      Usuń
  2. Ale ja bym chciał żeby tu ciągle pojawiały się newsy !!!!!!! A bez Ciebie to już nie takie pewne :-( :'( !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda Marek, że odchodzisz oraz, że serial już nie fascynuje Cię tak bardzo :(. Dawałeś bardzo dobre newsy, z wielką chęcią się je czytało, oraz wyczekiwało na nie. Masz bardzo dużą wiedzę na temat serialu.
    Kurcze. No cóż, jedyne co chyba pozostaje, to liczyć na to, że Marta nie zawiedzie nas wiedzą o Fineaszu i Ferbie, oraz pisownią newsów :).

    Marek, a jeszcze pytanie: co będzie z kontem Fineasz i Ferb na ask? Czy porzucisz je tak jak bloga, czy jednak zostaniesz przy nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto na Asku zawsze będzie moje i tam nadal możecie pisać :D Rzeczywiście serial już mnie tak nie kręci, a w dodatku Disney zdaje się mieć już dosyć "Fineasza i Ferba", skoro wcale nie chce emitować nowych odcinków - uważam, że to beznadziejne ze strony stacji....

      Usuń
    2. Ale tylko w USA, bo w Polsce oni chcą.

      Usuń
    3. Ale wiesz to musi działać w dwie strony - Polska nie będzie emitowała, jak USA nie zacznie. Może 2 odcinki puścić przed Ameryką, ale nie więcej raczej...

      Usuń
    4. Szkoda, ale to możliwe.

      Usuń
    5. http://marekos96.blogspot.com/ - nowy wpis jest :D

      Usuń
  4. Dzięki za bloga i za newsy :).

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.