środa, 19 marca 2014

Nowa asystentka


Z przyjemnością zawiadamiam was, iż od dnia dzisiejszego nie jestem już jedyną osobą kierującą tym blogiem. Część moich obowiązków przejmie Marta Tkaczyk, fanka "Fineasza i Ferba", która zajmie się tą stroną pod kątem fan-fiction, rysunków o tematyce serialowej oraz ciekawostkami na temat tejże produkcji. Mam nadzieję, że pojawienie się nowej osoby w ekipie pozwoli skierować tego bloga na nowe tory i zdobyć jeszcze więcej czytelników. Oczekujcie więc, że wkrótce będzie pojawiało się tutaj więcej zróżnicowanych wiadomości!

Nadal czekam na wasze zgłoszenia, jeśli chodzi o pomoc w utrzymaniu tego miejsca. Chciałbym jeszcze zatrudnić do pomocy ze dwie osoby, w tym co najmniej jedną dobrze poinformowaną na temat nowości związanych ze światem "Fineasza i Ferba". Moja praca tutaj powoli dobiega końca i w połowie kwietnia mam zamiar opuścić bloga i być tylko jego obserwatorem. Mam więc nadzieję, że znajdę odpowiednią grupę osób, która nie przyniesie wstydu temu miejscu :D

6 komentarzy:

  1. Hym może mam jeden pomysł,który byście mogli naprzykład dać.
    http://pl.fiffan.wikia.com/wiki/Fanowska_Fineasz_i_Ferb_Wiki to jest wiki na której możesz pisać własne opowidania z wiązane z Fineaszem i Ferbem.
    Np: Byście mogli polecać do przeczytania ich.Lub naprzykład możecie dołączyć do tej wiki jeżeli macie naprzykład jakiś dobry pomysł z opkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez Truskaweczka(Tinka)

      Usuń
    2. To też się dopiszę ;). Ja również mam tam konto :D

      Usuń
    3. A jak się nazywasz bo może cię znam..?

      Usuń
  2. Ale mam nadzieję, że nawet po twoim odejściu ten blog będzie nadal najlepszym serwerem informacyjnym o Fineaszu i Ferbie i ciągle będą tu podewane różne newsy ;-)

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.