niedziela, 14 lutego 2016

Wiek Fineasza i Ferba oraz przeszłość Pepe z drugiego wymiaru


Fineasz i Ferb - dwójka braci, którzy codziennie coś budują, ale od zawsze ktoś zadawał sobie pytanie: ile mają lat?

Odpowiedź na to pytanie było w komentarzu pod tym postem, że Fineasz i Ferb mają w czwartym sezonie 10 lat, czyli to oznacza, że wcześniej mieli 9 lat. (To by się zgadzało, ponieważ "Czas dojrzeć" dzieje się 10 lat później od głównej fabuły serialu, czyli od pierwszego sezonu. Mają wtedy 19 lat i szykują się na studia) Fineasz jest również starszy od Ferba o dwa miesiące, czyli Ferb się urodził jesienią. Tylko jedno nie daje mi spokoju.

Fineasz miał urodziny w trzecim sezonie i skończył 10 lat, ale Ferb potem też ma 10 lat w 4. sezonie i zadaję sobie pytanie: jak Ferb mógł mieć 10 lat skoro urodziny ma jesienią i jest młodszy od brata?

Mam na to dwie odpowiedzi.
1. Ferb miał od początku 10 lat, a Fineasz dopiero potem, ale to by się nie zgadzało, ponieważ Ferb nie jest starszy.
2. Ferb tak naprawdę ma w czwartym sezonie 9 lat i 10 lat skończy dopiero po czwartym sezonie.
A wy jak myślicie? Piszcie w komentarzach!

Pewnie wszyscy się zastanawiacie, jak Pepe stał się cyborgiem. Odpowiedzią jest ten komiks.

Dalszy ciąg komiksu znajduje się tutaj. Ten komiks jest oczywiście oficjalny i zgodny z prawdą przeszłego życia Pepe.

I jeszcze jedno: "Fineasz i Ferb" zostali dominowali do KCA 2016! Głosujcie tutaj. Można głosować tyle ile chcesz.

To tyle na dziś. Dziś są Walentynki, więc: Wesołych Walentynek! ;) I na ten dzień specjalnie posłuchajcie sobie piosenki:

11 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o ich wiek to cały czas myślałem że to bliźniaki i mają ze 12 lat. Oczywiście to było wtedy jak to pierwszy raz oglądałem na disney channel :P a ta piosenka mnie dołuje ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie mogą być bliźniętami bo sam fakt że Fineasz jest Amerykaninem a Ferb Anglikiem ( tylko mieszka w stanach) podważa teorię że są bliźniętami

      Usuń
    2. Teraz wiem o tym, ale nie miałem o tym kompletnie pojęcia póki nie wróciłem do oglądania (przez Fuzionka i jego teorię o Dundersztycu) Fif'a po latach. Cały czas uważałem że to "normalna" rodzinka a Lawrence to ojciec i Fineasz i Ferba i Fretki. Jak zgaduję w oryginale można było się kapnąć że Ferb i jego tata są Anglikami przez angielski akcent. No ale kto wtedy na to patrzył :P

      Usuń
    3. Masz rację ale w niektórych polskich odcinkach można się dowiedzieć że Ferb i jego ojciec są Anglikami i że tak właściwie nie są rodziną z Fineaszem ,Fretki i Lindą

      Usuń
    4. A w polskiej wersji żart "nauczyłeś się tego z internetu" nie jest zabawny jeśli nie wiesz o co chodzi.

      Usuń
    5. Jeśli ktoś nie wie i co chodzi to masz rację

      Usuń
  2. Ja też zawsze obstawiałam 10 lat na ich wiek, ale jakoś mało mnie obchodzi kto z nich jest starszy (obstawiałam, że Ferb jest starszy).

    Zresztą kiedyś gdzieś w wywiadzie czytałam, że twórcy sami nie chcieli im przyporządkować żadnego konkretnego wieku, gdyż chcieli aby jak największa liczba widzów mogła się z nimi utożsamiać.

    Kurczę nie wierzę, że jak była premiera tego serialu, byłam w ich wieku, a teraz jestem starsza od Fretki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komiks o Dzioborgu :). Widzę, że też pobierasz info z rosyjskich źródeł :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, i jeszcze chciałem poruszyć kwestię, jaką zaczął Agent P w komentach pod jednym z wcześniejszych newsów Krystiana.

    Uważam, że Krystian faktycznie powinien więcej przeszukiwać Internet i wynajdywać ciekawostki. Ja już od jakiegoś czasu nie śledzę nowości i nawet nie wiedziałem o postępach pracy nad serialem o Milo Murphy'm, ani tym bardziej o jego powiązaniach z FiF. Również co do ortografii uważam, że Agent P ma rację, wymagając od administratora, by przestrzegał zasad pisowni.

    Niemniej jednak ja bardzo doceniam starania Krystiana i jestem mu wdzięczny, że przejął po mnie bloga, gdyż ja już nie chciałem się tym zajmować.

    Agencie - co do Wiktora, to postaram się z nim porozmawiać niebawem i jak odpisze coś konkretnego, to przekażę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co napisać do trzech pierwszych akapitów, ale za to potrafię odpisać na ten ostatni - dziękuję :)

      /Agent P

      Usuń
    2. Mówi, że na razie nie może znaleźć sponsorów, ale jak coś ruszy do przodu, to mi napisze.

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.