czwartek, 11 lutego 2016

Cześć!

Cześć! Jestem nowym (i kolejnym) administratorem bloga. Bardzo chętnie przyjąłem propozycję Krystiana na bycie adminem. A teraz może trochę o mnie opowiem.

Nazywam się Patryk, mam 13 lat (już w tym miesiącu 14 :D). Fineasza i Ferba poznałem w wieku 5 lat i pierwszym odcinkiem był "Kolejka". Gdy pierwszy raz ujrzałem pierwszy odcinek serialu uznałem, że będzie to kreskówka dla mnie obojętna. Lecz później obejrzałem parę odcinków i mi się spodobał. Moją ulubioną parą jest Finbela, a ulubionym odcinkiem jest "Noc żywych aptekarzy". Film też jest moim ulubionym, ale to nie odcinek, więc się nie wlicza do odcinków.

W komentarzach jestem tutaj jako Patryk FiF.

Pozdrawiam i życzę udanych ferii! (jeżeli w ogóle ktoś je teraz ma, mi się akurat skończyły)

10 komentarzy:

  1. Ja też mam 13 lat,wow.
    Viktor

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah nie spodziewałem się tego... chociaż...
    Wszystkiego Najlepszego Patryku :)
    No i oczywiście POWODZENIA w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci dobrego prowadzenia bloga i Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właściwie to dopiero za dwa tygodnie, ale i tak dziękuję :D

      Usuń
  4. Ahahahah... No nie wierzę xD Nie wierzę, że zostałeś adminem :D Powodzenia, Pati ;)

    A jak cię dobrze znam, to wiem, że poprowadzisz go świetnie :}

    /Agent P

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ( ja też niedługo będę miała 14 lat )

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż... Pozostaje tylko życzyć powodzenia.

    Krystian zrezygnował?

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.