środa, 25 marca 2015

Projekty & Fanarty #3

Podczas gdy w świecie "Fineasza i Ferba" dzieje się niewiele nowego, na naszym blogu powoli rozkwitać będzie cykl "Projekty & Fanarty" (P&F), który powstał, by ukazać w bardziej humorystyczny sposób nasz ulubiony serial, i którego trzeci "odcinek" prezentuję Wam poniżej. A oto dzisiejsze znaleziska:

Wiedziałem, że ona jest niebezpieczna...

W tę część jeszcze nie grałem...

Przykro mi, Fineasz. Z Windowsem nie wygrasz.

Jak nie, jak tak...

Każdy dałby się przekonać...

Pozdrawiam :). Komentujcie!

4 komentarze:

  1. Haha jak zwykle fajne i śmieszne :D
    Nie wiem, czy wiesz, ale ten pierwszy obrazek to przykład worarefilii - czyli przyjemności w wyobrażaniu sobie bycia pożeranym przez ukochanego/ukochaną. Osoby odczuwające takie pragnienia są niektórymi z twórców takich fanartów. Jest tego całkiem sporo w sieci :D
    Rozwalający jest też obrazek z Windowsem :D I ze "Zmierzchem" - każdy romans jest lepszy niż z tego badziewia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, pojęcia nie miałem o takim fetyszu :D. Obrazek wybrałem, bo mnie po prostu rozśmieszył :D.

      Usuń
    2. Haha ja znam więcej takich rzeczy, ale może nie piszmy o tym na blogu dot. serialu dla dzieci :P

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.