wtorek, 3 marca 2015

Projekty & Fanarty #2

Zgodnie z zapowiedzią, zamieszczę dziś kolejną porcję ciekawych i zabawnych materiałów związanych z naszym ukochanym serialem. Tak jak pisałem, sekcja ma na celu ukazanie FiF nieco w krzywym zwierciadle, przy czym nie urażając (miejmy nadzieję) niczyich uczuć :). Dziś zebrałem dla Was:

Nie pokazali tego w serialu, wydrukowali w książce dla dzieci...

"Upiór w operze" w lepszej wersji:

Fretka autorstwa 12-letniego fana. Szczerze powiedziawszy, ja nawet tak nie umiem (to nie żart):

Ej no Ferb, weź przestań...

Usunięta scena z "Act your age":

Macie coś fajnego? Podeślijcie na maila lub przez Facebooka!

5 komentarzy:

  1. Haha :D Jakby co, ja codziennie odwiedzam bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie umiem rysować nawet tak, jak ten dzieciak :P Ale bardzo uroczo xD Ja też często zaglądam na bloga :) I w ogóle to wstawiłem mnóstwo materiałów z FiF na swojego Facebooka, więc możesz stamtąd brać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cooooo? Usunieta scena z odcinka? ::O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żart :). Cały dział powstał w celach ironiczno-trollingowych :D. Przeczytaj poprzedni "odcinek".

      Usuń
    2. Aaa okey xD

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.