środa, 11 września 2013

Nowe odcinki

Właśnie dzisiaj otrzymałem od polskiego oddziału Disney Channel listę polskich tytułów nowych odcinków 4 sezonu serialu "Fineasz i Ferb". Większość moich przewidywań co do tłumaczeń się sprawdziła, jednak zamieszczam wszystko, abyście mi potem nie wypomnieli, że was wkręciłem. Oto lista polskich tytułów odcinków, które wkrótce do nas zawitają:
#413 "Nie, dziękuję / Trojańska opowieść"
#414 "Miłość od pierwszego bajtu / Właściwy obrót"
#415 "Strachy na lachy / Ja to mam szczęście"

Jak zapewne zauważyliście, tytuł ostatniego z odcinków nie był wcześniej znany i sugeruje on tematykę halloweenową tego epizodu. Informowałem was ostatnio o odcinku "Inwazja złych dziobakowych klonów / Noc Wielkiej Latającej Głowy Niemowlaka", który miał zostać wyemitowany w październiku i na podstawie którego powstała nawet książka w USA. Nie wiem zatem, czy "Strachy na lachy / Ja to mam szczęście" to alternatywny tytuł tego odcinka, czy też odcinek "Inwazja złych dziobakowych klonów / Noc Wielkiej Latającej Głowy Niemowlaka" jest całkiem innym epizodem, ale postaram się tego możliwie jak najszybciej dowiedzieć. Odcinek o Wielkiej Głowie Niemowlaka jest jak najbardziej prawdziwy. Doktor Dundersztyc dowie się w nim, że Głowa spełnia 3 życzenia i postanowi jej użyć w celu podbicia Okręgu Trzech Stanów. W drugim z segmentów Fineasz i Ferb postanawiają stworzyć klona Pepe. Tworzy się jednak fioletowy duplikat, który co gorsza okazuje się zły. Wkrótce podłe dziobaki mnożą się i Danville grozi śmiertelne niebezpieczeństwo.

U góry macie zdjęcie eleganckiego śpiewającego Ferba, które twórca serialu Dan Povenmire wstawił na swojego Twittera. Wkrótce postaram się zamieścić nowe informacje na temat kolejnych niesamowitych przygód Fineasza i Ferba. Zatem zaglądajcie tu, kiedy tylko możecie, gdyż nigdy nie wiadomo kiedy pojawi się kolejny wpis!

7 komentarzy:

  1. Odcinek "Strachy na lachy" to odcinek, który mówiłeś na początku, że ma się nazywać "Przelęknij swój strach".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma ku temu całkowitej pewności, ale podobieństwo tytułów na to wskazuje. To ja dodałem informację, że to są te same odcinki na Fineasz i Ferb Wiki ;)

      Usuń
  2. Dzieki za info. A dzis o 18 na DXD Urodziny Izabeli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marekos nie wiesz czy Fineasz i Izabela odzyskają pamięć w odcinku "Powrót do drugiego wymiaru" ?

    OdpowiedzUsuń
  4. @Anonimowy:

    A jest ku temu jakaś przesłanka? Bo to by oznaczało, że przypomnieli sobie pocałunek :).

    A u nas już są urodziny Izabeli - świetny odcinek, a Justyna Bojczuk, która mówi za Izabelę, ma cudny głos, zwłaszcza, gdy śpiewa.

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdjęcie pochodzi z odcinka "Druselsteinoween"

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.