sobota, 31 sierpnia 2013

Noc Wielkiej Latającej Głowy Niemowlaka

Już niedługo Disney Channel USA ogłosi, jakie nowe odcinki "Fineasza i Ferba" pojawią się w październiku. Wiem już jednak, że w I połowie października swoją premierę będzie miał specjalny halloweenowy odcinek "Inwazja złych dziobakowych klonów / Noc Wielkiej Latającej Głowy Niemowlaka". W dwóch 10-minutowych segmentach zostaną przedstawione dwie przerażające historie związane z nękającymi Danville potworami!

Myśleliście, że po nawiedzonym domu i wampirzych skłonnościach Fretki nic was już nie przerazi? Mylicie się! W odcinku "Noc Wielkiej Latającej Głowy Niemowlaka" Fineasz i Ferb odkryją mroczną tajemnicę Wielkiej Latającej Głowy Niemowlaka. Dlaczego pojawia się w najmniej oczekiwanych momentach? Czy rzeczywiście jest tak straszna, jak wszyscy w Danville dotychczas myśleli? Sytuacja skomplikuje się jeszcze bardziej, gdy Głową Niemowlaka zainteresuje się Doktor Dundersztyc i połączy z nią siły przeciwko Pepe Panu Dziobakowi. Z kolei w następnym segmencie "Inwazja złych dziobakowych klonów" Danville ponownie znajduje się w niebezpieczeństwie - tym razem zostaje zaatakowane przez armię dzikich i rozwydrzonych dziobaków. Fineasz i Ferb z pomocą przyjaciół zamierzają pokonać potwory i uratować swoje miasto. Szykują się odcinki pełne emocji! 

Tymczasem wakacje niestety dla nas dobiegają już końca. Chcecie żeby trwały dłużej? Oglądajcie zatem "Fineasza i Ferba" na Disney Channel i Disney XD!

30 komentarzy:

  1. WOW !!!!!!!!!!!! Ale myślałem, że w odcinku "Inwazja złych dziobakowych klonów" powrócą klony Pepe stworzone przez Dundersztyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałem tak samo

      Usuń
    2. Jak widać na załączonym obrazku to raczej nie będą te klony stworzone przed Dundersztyca. Swoją drogą Wiesiek Pan Dziobak (jeden z klonów) ma się pojawić w odcinku "Shikniemy się w St. Louis", który pewnie zobaczymy w przyszłym roku (chociaż jego istnienie nadal nie zostało oficjalnie potwierdzone) ;)

      Usuń
    3. A ja myślałem, że kolejny odcinek z Hikiem (i ten z Wieśkiem) będzie się nazywał "Czterej odźwierni i Hik".

      Usuń
    4. Tak powiedzieli w napisach końcowych, ale pewnie zmienią nazwę jak odcinek się pojawi. Zauważ, że w 1 odcinku z Hikiem mówili że kolejny będzie się zwał "Hiknik pod wiszącą skałą", a gdy się pojawił to zmieni tytuł na "BezHikność w Seattle".

      Usuń
    5. Myślałem, że Wiesiek Pan Dziobak zginął w odcinku Rozchmurz się Fretka, po tym jak wpadł z innymi klonami do maszyny i ona wybuchła. Czy to ten sam Wiesiek się pojawi, czy nowy? :P

      Usuń
    6. A momencik, coś mi się przypomniało. W napisach końcowych BezHikność w Seattle, Fretka mówi "Jurek Pan Dziobak". Może to nie będzie Wiesiek, czy może po prostu polski oddział Disney niechcący źle wypowiedział imię?

      Usuń
    7. Wydaje mi się jednak, że to będzie ten sam Wiesiek. Ale jak powróci to nie mam pojęcia :D

      Usuń
    8. Prawda jest taka, że różne osoby tłumaczą poszczególne odcinki i przez to często są takie błędy w nazwach (swoją drogą do ciekawy temat na posta). Dajmy na to Jenny była w 1 sezonie Dżudżą lub Żużą, a w jednym odcinku Stefa została nazwana Stachą(!). Tak więc nie mam pojęcia, jak nasi tłumacze przetłumaczą imię Wieśka/Jurka w tym nadchodzącym odcinku ;)

      Usuń
    9. No tak przypuszczałem, że to tylko potknięcie przy imieniu. Ale wciąż pozostaje pytanie, czy to będzie ten sam Wiesiek co w odcinku Rozchmurz się Fretka :P.

      Usuń
    10. Wydaje mi się, że raczej ten sam bo po tworzyć nową postać skoro można wykorzystać starą i zrobić ciekawy powrót.

      Usuń
    11. Przy okazji zapytania o film "Fineasz i Ferb" zadałem również pytanie o odcinek "Shikniemy się w St. Louis". Osoba najlepiej poinformowana, bo to ona stworzyła Hika odpowiedziała mi tak: "Nie ma na razie planów powstania Shikniemy się w St. Louis, ale nigdy nic nie wiadomo". Innymi słowy jeśli odcinek powstanie, to będzie częścią dopiero 5 sezonu serialu ;)

      Usuń
    12. Tego nie powiedziałem, ale wszystkie odcinki 4 sezonu są już w mniej lub bardziej zaawansowanej fazie produkcji, zatem "Shikniemy się w St. Louis" nie może być częścią obecnego sezonu.

      Usuń
  2. A wiadomo coś o odcinku urodzin Jeremiasza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałem twórcę serialu o tytuł, ale nie udzielono mi informacji. Pewnie będzie się zwał "Urodziny Jeremiasza", ale to tylko moje przypuszczenia. Swoją drogą Mitchel Musso nagrywał dialogi do tego odcinka w swoje urodziny 9 lipca, więc pewnie długo nie będziemy musieli na niego czekać ;)

      Usuń
  3. UWAGA! Otrzymałem oficjalne potwierdzenie od osoby blisko związanej z produkcją filmu "Fineasz i Ferb", iż rzeczywiście został on wycofany z produkcji :(

    Disney Channel chce się skupić na specjałach i crossoverach, więc one z pewnością wynagrodzą nam tę stratę. W dodatku wszystko wskazuje na to, że "Fineasz i Ferb" rozwija się w najlepsze i z pewnością jeszcze przez kilka lat będzie gościł na naszych ekranach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tego filmu ale fajnie, że będzie jeszcze przez kilka lat.

      Usuń
  4. Patrzcie co znalazłem na angieslkiej wiki Fineasza i Ferba!

    http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130829235325/phineasandferb/images/b/b8/Face_fear.JPG

    To jest zdjęcie z odcinka "Face Your Fear"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to powiedział Dundersztyc w odcinku Ogródkowy Miszmasz: "teraz już widzę, że nic nie widzę" :P

      Co jest na tym zdjęciu?

      Usuń
    2. Chyba Dundersztyc albo Fineasz

      Usuń
    3. To Fineasz. A zdjęcie doskonale znam, bo to ja je znalazłem na Twitterze jednego z twórców serialu, odczytałem tytuł i wstawiłem na Wiki ;)

      Usuń
  5. Dzięki Marekos za świetne informacje! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętasz gdy dodałeś zdjęcie gdzie Fretka i Stefa oglądają telewizor w pokoju Fretki? To chyba to zdjęcie będzie w odcinku "Watch It!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiadomo co będzie w tym odcinku i kiedy on będzie ?

      Usuń
    2. Premiera tego odcinka w Kanadzie ma być podobno dzisiaj. Jak tylko wyemitują odcinek to postaram się zamieścić na blogu odpowiednią notkę. Nie wiadomo, czy z tego odcinka jest zdjęcie Fretki i Stefy - może to tylko zbieg okoliczności, że odcinek ma taki tytuł ;)

      Usuń
  7. Marekos nie wiesz czy Fineasz i Izabela odzyskają pamięć w odcinku "Powrót do drugiego wymiaru" ?

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.