piątek, 13 września 2013

Nowości na październik i nie tylko


Jak zapewne wiecie niektóre przekazywane przeze mnie informacje są tylko mniej lub bardziej prawdopodobnymi przypuszczeniami, które czas weryfikuje. Informowałem was ostatnio o odcinkach halloweenowych. Teraz uzupełnię brakujące informacje, gdyż pojawił się oficjalny komunikat dotyczący październikowych nowości.

4 października w USA pojawi się odcinek "Drusselsteinoween", a w nim:
Kiedy Vanessa odkrywa, że jej ojciec odziedziczył zamek w Drusselstein tuż obok jej mieszkania, wykorzystuje okazję by urządził największą imprezę halloweenową w Danville. Pojawia się całe miasto wraz z Fineaszem i Ferbem, którzy zajmują się planem imprezy oraz pełnią funkcję DJ-ów. W tym czasie Dundersztyc wykorzystuje Pepe w celu znalezienia wielkiego ukrytego skarbu, który jego ciotka umieściła gdzieś wewnątrz pałacu.

5 października to z kolei czas na wielki półgodzinny specjał "Przerażająca trylogia terroru Trzech Stanów". Wspominałem wam ostatnio o odcinkach "Inwazja złych dziobakowych klonów" i "Noc Wielkiej Latającej Głowy Niemowlaka". Jak się okazuje są one dwoma z trzech historii ujętych w przerażającej trylogii. W trzeciej opowieści Fretka przypadkowo rzuca zaklęcie na Kaczuszkę Momo, która ożywa i prześladuje swoją właścicielkę. Zapowiadają się straszliwe przygody!

11 października pojawi się ostatni epizod z halloweenowej serii - wspomniany wcześniej tylko z nazwy odcinek "Strachy na lachy". Jego fabuła jest następująca:
Po wielogodzinnym seansie horrorów, Dundersztyc dochodzi do wniosku, że zmieniając małe i urocze zwierzątka w gigantyczne bestie pomoże mu przejąć Okręg Trzech Stanów. Po wcieleniu planu w życie okazuje się, że gigantyczne bestie wymykają się spod kontroli. Tymczasem Fineasz i Ferb tworzą wielkie piankowe miasto, aby bezpiecznie wykonywać sztuczki na skateboardzie, a Fretka wybiera się do Kosmicznego Laboratorium, które ma szansę nauczyć ją najnowszej technologii przyłapywania.

Ponadto mogę wam podać kolejne dwa tytuły odcinków 4 sezonu serialu. Są to "Taktyka powrotu" i "Dund 101". Na razie nie mamy o nich wiele informacji, ale pierwszy z nich pojawi się już 24 października w Niemczech. Wiadomo już, że Fretka postanowi w tym odcinku nie rozmyślać o tym, co Jeremiasz myśli na jej temat, lecz po prostu cieszyć się jego towarzystwem, Baljeet będzie tłumaczył Bufordowi twierdzenie Pitagorasa, a chłopcy wraz z Zastępem Ogników zorganizują mecz baseballa. Z kolei "Dund 101" prawdopodobnie będzie dotyczył show, które doktor Dundersztyc postanowi stworzyć na swój temat. Czy okaże się sukcesem? Dowiemy się, gdy tylko odcinek zostanie wyemitowany!

37 komentarzy:

  1. Jeszcze raz dzięki za newsy. Jesteś niezastąpiony :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w odcinku "Dund 101" poznamy dalszą część retrospekcji Dundersztyca z dzieciństwa. O tym dlaczego jego ubrania strasznie śmierdziały chlebem, oraz dlaczego były mu potrzebne pieniądze, kiedy do jego wioski przyjechało wesołe miasteczko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marekos mugłbyś napisać post o piosience o Finbeli bo pojawiły się na angielskiej wiki pierwsze jej słowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marekos, mam smutną informację :(

    Dostałem od DisneyXD wiadomość, że w październiku nie będzie nowych odcinków Fineasza i Ferba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety Polska ma to do siebie że w kwestii "Fineasza i Ferba" jest zacofana. Na szczęścia ja oglądam po angielsku odcinki i od dłuższego czasu po polsku nie zdarza mi się, więc mnie ta wiadomość nie dotyczy xD

      Usuń
  5. Wielka szkoda :( Swoją drogą ciekawa jestem, czemu w październiku DisneyXD nie ma w planach emisji nowych odcinków...

    OdpowiedzUsuń
  6. Marekos, nie wiesz może czy planowana jest 5 seria Fineasza i Ferba?

    OdpowiedzUsuń
  7. W październiku odcinków nie będzie, bo cały wrzesień był zawalony i teraz nasi mają odpoczynek :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marekos, czy nie pora na nowego newsa? W końcu odbyła się huczna premiera Misji Marvel w Polsce :D. A do tego można by napisać o tej piosence Phinbelli itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Też to proponowałem wcześniej.
      PS Widziałem już Misję Marvel i jest super !!!

      Usuń
    2. Wiem, że opuściłem się nieco z blogiem, ale ostatnio nie mam w ogóle na nic czasu. Obiecuję, że na pewno w przyszłym tygodniu będzie news, a może nawet jeszcze w tym ;)

      Usuń
    3. Z niecierpliwością wyczekuję kolejnego świetnego newsa ;)

      Usuń
    4. Właśnie, już się nie mogę doczekać :) . Ale czy nie powinien już pojawić się ten news ;) ?

      Usuń
    5. O Misji Marvel już pisałem wcześniej, a polskiej premiery nie oglądałem, więc w sumie nie wiem co można o tym pisać. O piosence Finbelli pisałem już, a chyba lepiej jak już ją opublikuję jako całość ;)

      Nowy news będzie naprawdę na dniach - mam teraz mało czasu, a w sumie jakichś szokujących informacji jeszcze nie posiadam xD

      Usuń
    6. Nawet jak nie masz szokujących informacji, to te nie szokujące również wywołają szok pozytywny i mega zainteresowanie, przynajmniej w mojej osobie, hehe ;).
      To wciąż patrzymy i czekamy, na kolejnego newsa oczu i uszu nastawiamy :).

      Usuń
    7. W mojej osobie też ;-) . A ja na kolejnego newsa patrzę i czekam, oczu i uszu nadstawiam już od miesiąca :-( .

      Usuń
  9. Tak, Misja Marvel jest świetna, odcinek niewątpliwie ożywił 4-ty sezon.

    Marekos - spoko, my zaczekamy :).

    OdpowiedzUsuń
  10. @Marekos

    Czy wiadomo już coś więcej o tych odcinkach halloweenowych? Była już premiera?

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiadomo, kiedy te odcinki będą u nas? Bo nie wiem czemu, ale ja obawiam się, że podobnie jak ze świątecznymi, nie wyrobimy się z czasem i przeniesiemy na przyszły rok...

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, w środowisku FiF chyba zrobił się mały zastój. W listopadzie też nie będzie u nas żadnego odcinka??? Przydałby się news, tym bardziej, że w USA są zapowiadane kolejne odcinki, a nie znamy ich fabuły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno u nas ma być "Drusselsteinoween" .

      Usuń
  13. Ej, a kiedy będzie nowy news na listopad?

    OdpowiedzUsuń
  14. @Marekos

    Widze, że nie dajemy Ci spokoju :). Ale jest o czym pisać. Znane są bowiem szczegóły urodzinowego odcinka Jeremiasza:

    http://phineasandferb.wikia.com/wiki/Cheers_for_Fears

    http://cs425420.vk.me/v425420023/4d3f/up4hlI67F-Y.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za informację - już wstawiłem odpowiedniego posta ;)

      Usuń
  15. Aha, i jeszcze coś. Chyba muszę zwrócić honor co do "Ferba w krainie czarów", bo takiego kadru nie było jednak w piosence "Podróżując przez wymiary" z filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tak myślałem, że tego zdjęcia nie było w tej piosence.

      Usuń
    2. A to zdjęcie Ferb w krainie czarów pochodzi z odcinka "Cheers for Fears"

      Usuń
  16. Głosujecie na Fineasza i Ferba? ;)
    http://www.disney.pl/braterska-bitwa/tydzien-1/index.jsp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już głosowałem dwa razy i sprubuję też przez telefon oddać głos :-) .

      Usuń
    2. Postarajmy się aby Fineasz i Feb wygrali! :D

      Usuń
  17. Kiedy news? Mam nadzieję, że dziś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję bo czekam na news już miesiąc :-( .

      Usuń
    2. Tak jak chcieliście, macie nowego posta :D

      Usuń
  18. Dostałem właśnie wiadomość od DisneyXD, że nowe odcinki Fineasza i Ferba będą dopiero w styczniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja słyszałem, że jeden odcinek ma być u nas w listopadzie.

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.