niedziela, 18 sierpnia 2013

Dobre i złe wieści


Drodzy fani "Fineasza i Ferba" niestety mam dla was niezbyt pomyślną wiadomość. 16 sierpnia nie był tylko datą premiery "Misji Marvel", lecz również datą ogłoszenia iż film "Fineasz i Ferb" z elementami live-action został wykreślony z listy filmów Disney Channel planowanych na najbliższe lata. Wiadomość jest niestety mocno wiarygodna, co w sumie dosyć mocno mnie zaskoczyło. Kilka dni temu twórca serialu Swampy Marsh napisał mi, że data premiery produkcji nie jest znana, lecz nie wspomniał słowem o jej odwołaniu. Jeszcze w kwietniu 2013 pisano scenariusz, a miesiąc później zawiadamiano mnie, że prace nad filmem idą pomyślnie. Postaram się wybadać sprawę i zawiadomić was najszybciej jak się da, czy wiadomość jest całkowicie pewna. Niemniej jednak cztery nadchodzące godzinne specjały powinny nam tę stratę jakoś wynagrodzić!

Tymczasem 13 i 14 sierpnia swoją premierę w Ameryce Łacińskiej miały dwa nowe odcinki "Fineasza i Ferba" - "Dziękuję, ale nie" oraz "Trojańska historia". Fabułę pierwszego już wcześniej przybliżałem. Dodam tylko informację, że pojawi się w nim wątek Monty'ego i Vanessy, co jest z pewnością miłą wiadomością dla fanów tej pary. W odcinku "Trojańska historia" Fineasz i Ferb odtwarzają scenę bitwy o Troję, a Fretka robi wszystko aby nie przeczytać książki opartej na faktach. W tym czasie Dundersztyc tworzy Komputer-Inator, aby zamówić na aukcji internetowej wszystkie rzeczy zebrane przez ostatnie 40 lat. Latynosi mają wielkie szczęście, gdyż premiera tych odcinków w USA będzie miała miejsce dopiero 13 i 20 września.

Tymczasem polecam wszystkim obejrzenie na Youtubie odcinka "Misja Marvel", gdyż zebrał on bardzo dobre recenzje i spodobał się amerykańskim widzom. Miłych wakacji!

25 komentarzy:

  1. Poniekąd to dobra informacja, że nie będzie tego filmu z live-action, bo szczerze to obawiałem się, że wyjdzie jakaś kaszana. Może zamiast tego wezmą się za normalną animację, bez aktorów...

    No, Latynosi mają szczęście, szkoda że u nas nie dają odcinków w przedpremierze...

    @Marekos - ktoś na oficjalnym kanale DXD na Youtube pytał o polską premierę Marvela i dostał odpowiedź:

    "Mamy nadzieję, że ucieszy Cię wiadomość, że "Fineasz i Ferb: Misja Marvel" pojawi się u nas 25 września. Pozdrawiamy!"

    To świetna wiadomość!!! Warto zaczekać na polski przekład i nie psuć sobie niespodzianki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, jak Rosjanie to zrobili, ale odcinki "Thanks but no thanks" i "Troy story" są już u nich po angielsku:

    http://vk.com/phineasferb

    Po prawej jest videos, aby oglądać, trzeba się zarejestrować, lub też połączyć poprzez FB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że znalazłeś linka. Ja oglądałem już po hiszpańsku, a jako że uczę się już tego języka 4 lata to większość fabuły w miarę ogarnąłem :)

      Usuń
    2. No widzisz, za to ja dzieki znajomosci rosyjskiego moge szperac po ich fandomie i wynajdywac nowosci, z ktorymi my z reguly jestesmy na bakier :-) .

      Usuń
  3. Marekos wiesz może kiedy za granicą będzie odcinek "Act your age" bo czekam na piosenkę o Phinbelli ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale chyba nieprędko zobaczysz ten odcinek, bo jak mi wiadomo jest on planowany dopiero na przyszły rok :( Ale w październiku czekają nas dwa 10-minutowe odcinki halloweenowe i prawdopodobnie również odcinek z podróżą do drugiego wymiaru. Zbliża się też odcinek "Żyj i pozwól jeździć" z gwiazdami Top Gear ;)

      Usuń
    2. Szkoda, że dopiero na przyszy rok:-( ponieważ czekam aż Fineasz odwzajemni uczucie Izabeli ;-). Myślałem, że to nastąpi w jej odcinku urodzinowym ale nie bo widziałem ten odcinek na YouTube po angielsku i tylko poszli na lody. Trudno trzeba poczekać na 2014.

      Usuń
    3. PS Marekos ja będziesz wiedział coś nowego o relacji Fineasza i Izabeli to przoszę powiedz.

      Usuń
  4. Marekos nie wiesz przypadkiem czy we wrześniu oprócz "Misji Marvel" będzie u nas jakaś premiera ?

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, coś u nas z tymi premierami wolno idzie ;/. Ja czekam teraz p.w. na polską premierę Urodzin Izabeli, bo Misja Marvel ma być już 25-go września. Ale co z pozostałymi ;/?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie Disney Channel Polska wkrótce ogłosi premiery planowane na wrzesień. Obawiam się jednak, że jak znam DC Polska to pewnie czeka nas tylko premiera "Misji Marvel" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę szkoda tego filmu ale mam nadzieję, że niedługo dodasz jakiegoś bardzo pozytywnego newsa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marekos, 5, 12 i 19 wreześnia nowe odcinki, a 26 września "Misja Marvel" o 18:00

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie :). A wiadomo, jakie to będą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 - Klipo-Odliczanie

      12 - Węzeł i Tylko desery

      19 - La Fretka-Cabra i Wszystkiego najlepszego, Izabelo!

      26 - Misja Marvel

      albo

      5 - Węzeł i Tylko desery

      12 - La Fretka-Cabra i Wszystkiego najlepszego, Izabelo!

      19 - Miłość od pierwszego bajta i Jeden dobry obrót

      26 - Misja Marvel

      Usuń
    2. Znając Disneya to trudno przewidzieć jakie będą premiery. Fajnie, że trochę mnie wyręczacie w szukaniu informacji, bo ostatnio niestety niewiele ich znajduję. Niedługo nowy post, jeszcze w tym miesiącu ;)

      Usuń
    3. Fajnie :) Ale odcinek "La Fretca-Cabra" i "Wszystkiego najlepszego, Izabelo!" na pewno będzie, ponieważ widziałem promo.

      Usuń
    4. Teraz znam prawdziwe premiery odcinków:

      5 - Węzeł i Tylko desery

      12 - La Fretka-Cabra i Wszystkiego najlepszego, Izabelo!

      19 - Miłość od pierwszego bajta i Jeden dobry obrót

      26 - Misja Marvel

      Usuń
    5. To fajnie, że Miłość od pierwszego bajta i Jeden dobry obrót będzie zamiast Klipo-odliczania bo dużo bardziej czekam na te właśnie odcinki.

      Usuń
  10. A kiedy dodasz posta? Dziś, jutro czy sobotę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dobre pytanie. Najlepiej jak najszybciej ;)

      Usuń
  11. Fajny blog, ja ogólnie nie jestem ogromną fanką tego serialu, ale czasami z nudów lubię sobie pooglądać :)
    Cały szablon fajny, tylko radziłabym powiększyć trochę nagłówek, żeby wyglądał efektowniej :)

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.