wtorek, 16 października 2018

Powrót startej adminki i... Zmiany na blogu

No hej mordeczki!  Co tam u was? Jak wam się  wiedzie w nowym roku szkolnym?  ;3

No bo u mnie jest całkiem całkiem więc pomyślałam że wpadnę tu na bloga i... no i przeraził mnie jego stan. Nie to że mam coś do zarzucenia pozostałym adminom czy coś, po prostu strasznie biednie to wygląda w kwestii wyświetleń i komentarzy. Przynajmniej w porównaniu do jego stanu zanim zniknęłam. (...) A kiedy mnie tu nie było, byłam zajęta aktywnością na Wattpadzie. Prowadzę tam książkę o teoriach i niusach z Ninjago, a także kilka innych książek z opowiadaniami. Jeśli to was zaciekawiło serdecznie zapraszam tutaj. Mam tam nick ElectricJaylee jakby co ^^

Tak więc postanowiłam, że trzeba skończyć z ninjowaniem (przepraszam, śledzeniem po cichu xd) bloga i zacząć działać. Tyle, że nie będę pisać o FiFie lub o Prawu Mila. To pozostawiam Weronice i Patrykowi ze względu na moje małe zainteresowanie nimi (a także dlatego by mieli o czym pisać 😅).

Po obgadaniu sprawy z resztą adminów, znaczy głównie z Krystianem bo Patryk tylko na wszystko się zgodził, do bloga oficjalnie dodaję nowe seriale. Wszystkich wyliczać nie będę bo znając życie i tak zapomnę kilku. 😂 Za jakiś czas zmieni się i nazwa strony i jej wygląd, ale to akurat załatwi Krystian.

Wracając... oto niektóre z seriali o których będę pisała teorie i niusy:

- Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu
- Rise of the TMNT
- Steven Universe
- Star Butterfly kontra siły zła
- Kacze opowieści (reboot oczywiście)
- Miraculum
- Legenda Trzech Caballeros

No to tyle z tego co na tą chwilę pamiętam. Czy jest coś jeszcze czy nie, to przekonamy się jak już będę dodawać części 😁 Ach no tak! O Miraculum będzie pisał Patryk nie ja. Tak tylko o tym wspomniałam, w końcu to nowość na blogu i w ogóle.

Jeśli macie jakiś ulubiony serial i chcecie bym i o nim pisała, dajcie znać w komentarzach 😉 Poza tym piszcie też czy w ogóle znacie i w jakim stopniu znacie kreskówki które podałam powyżej. W razie potrzeby z chęcią przybliżę wam postacie, streszczę fabułę lub nawet ostatnie wydarzenia jeśli zajdzie taka potrzeba. Więc proszę w żadnym razie się nie krępujcie!

Mam też pytanko na koniec. Chcecie bym kontynuowała pisanie jakichś krótkich opowiadań czy mam dać sobie spokój?  No chyba że ktoś z was jest chętny na to stanowisko 😉

Jaylee (dawniej Marta)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.