środa, 28 września 2016

Nowy wygląd bloga i trochę "moim zdaniem"

Dzień dobry, tu Wasz /ferb :P

Co u mnie? Generalnie to ja i Marta "oddaliśmy" bloga Patrykowi, bo sami robimy inne rzeczy... Wiecie, ja się uczę, poza tym mam jeszcze parę stron i tak to wyszło...

Ale w ramach przeprosin zmieniłem szablon :D Jak się podoba? :)

No i nie byłbym sobą, gdybym nie dodał coś o "następcy" Fineasza i Ferba - z tego co wyśledziłem wielu osobom serial się podoba, może bardziej ich zaciekawił. Wg mnie sama fabuła jest całkiem ciekawa, ale to wrażenie, że to będzie "zapchany czas" za FiFa, no... Moja ocena to 7/10 ;)

To ten, pewnie jeszcze kiedyś się odezwę :D

Pa,
/ferb ;)


7 komentarzy:

  1. Mam dwa pytania:1.Kiedy będzie ciąg dalszy opowiadania Marty?2Kiedy 7 część ,,Ciekawostek i komiksów"?Nie chcę się narzucać ale tak chciałem zapytać.
    Viktor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego to nie wiem... Ale przy najbliższej okazji się jej spytam :) "CiK" chyba zostały już dodane, tak mi się zdaje ;)

      Usuń
    2. Tak, ciekawostki i komiksy #7 już jest ;)

      Usuń
  2. OK, w najbliższym czasie to załatwię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pilotażowy odcinek nowej kreskówki twórców FiFa mi się podobał. Pod pewnymi względami kojarzy mi się z filmem "Oszukać Przeznaczenie". Mam nadzieję, że to jest słuszne porównanie.

    PS:Stworzyłem dwie fanowskie prace graficzne inspirowane Fifem. Tutaj macie linki:
    https://drive.google.com/file/d/0B5Ss0ijmJVg6TU1ES194QzRDN3M/view?usp=sharing
    https://drive.google.com/file/d/0B5Ss0ijmJVg6VlVpT1FGZEJJM3M/view?usp=sharing
    Zachęcam ich do wykorzystania w serii Projekty&Obrazki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, a psa Milo w polskiej wersji nazwałbym go Pieseł (od popularnego mema). Dajcie znać, czy wam się podoba.

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.