piątek, 1 kwietnia 2016

Wielki powrót!


Tytuł posta od razu wskazuje, że coś powróci. I nie to, że odcinek z FKF powróci. Tylko sami Fineasz i Ferb powrócą z nowymi odcinkami!

Nie wiem kiedy dokładnie, ale twórca odpowiedział komuś, że nastąpi to wkrótce. Oto screen:


Nie wiem jak wy, ale ja się nie mogę doczekać! Pewnie wyjdzie dopiero po nowym serialu twórców, tj. "Milo Murphy's Law", czyli jakoś pod koniec 2017 albo w 2018. Prawdopodobnie będzie to drugie lato Fineasza i Ferba, lecz nie jestem pewny, bo może też akcja odcinków się dziać w czasie roku szkolnego. Możliwe też, że mogą też stworzyć odcinki, które miały być, a nie zostały stworzone, np: kolejny odcinek z Hikiem, odcinek z powrotem FKF i jeszcze cała reszta odcinków! Tak jak wspomniałem wcześniej: nie mogę się już doczekać kiedy ponownie powrócą! 

10 komentarzy:

  1. Ta rozkmina, czy to żart primaaprilisowy, czy nie xD

    /Agent P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Chcę odcinki w czasie roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Szkoda, że sarkazm nie może być czcionką"
    Po tym jak ogłosili koniec przygód Fineasza i Ferba, ludzie i tak pytają czy wrócą z nowymi odcinkami. Dan mógł zwyczajnie sarkastycznie "Pewnie, już niedługo."
    Co nie znaczy, że wcale nie liczę na ciąg dalszy przygód Fif'a i okropnie bym się cieszył czasu szkolnego :D Ale rozważmy kilka opcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wy chyba wiecie, że to był żart na Prima Aprilis? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym bardziej, że mi wcześniej usunąłeś komentarz -,-

      /Agent P

      Usuń
    2. Bo napisałeś, że to że wiesz, że to żart w Prima Aprilis i dlatego usunąłem -,- Mogłeś go napisać dzień później :P

      Usuń
    3. Nieźle to wymyślismy, nie? :D

      Usuń
    4. Ja od początku wiedziałem...

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.