piątek, 29 kwietnia 2016

Ciekawostki i komiksy #2

Cześć. Bardzo was przepraszam, że w kwietniu nic nie pisałem (1 kwietnia napisałem, ale to był tylko primaaprilisowy post :D), ale nie miałem w ogóle dostępu na kompa, a na telefonie się kijowo pisze. A piszę ten post dlatego, że w każdym miesiącu mam napisać jakąś ciekawostkę i ciąg dalszy komiksu z marca. I jeszcze dziś zakończyły/zakończą się dwa ciekawe seriale, które naprawdę mocno polecam: Wodogrzmoty Małe i Szczury laboratoryjne. Aha i jeszcze jedno, nie tak dawno wstawiłem tutaj czat (nie wiem czy ktoś to w ogóle zauważył). Teraz czas na jakąś ciekawostkę o Fineaszu i Ferbie:

Oto takie podsumowanie serialu
  1. Zaśpiewali 329 piosenek (choć to jest chyba błąd, na angielskiej FiFWiki pisze 492; może dlatego, że liczyli też te krótkie piosenki)
  2. Zagrali w 222 odcinkach (to też jest błąd, bo powinno być 224)
  3. Wystąpili w 10 specjałach 
  4. Mieli 4 sezony
  5. Było 2 braci
  6. I to wszystko wydarzyło się w jednym ogródku
Można jeszcze dopisać inne podsumowania, lecz tego jest pewnie dużo. Czas na drugi dział tego cyklu, czyli komiksy!

"Fineasz i Ferb Piżama Party" Część 2 
Zapraszam do czytania!
Ciąg dalszy nastąpi...

4 komentarze:

  1. UWAGA!!! MAŁY SPOILER ODNOŚNIE NASTĘPNEJ CZĘŚCI TEGO KOMIKSU!!!





    Dr. Dundersztyc kupił sobie psa, którego nazwał Lord Spots. Piszę o tym, ponieważ kilka lat temu stworzyłem w znacznej większości tłumaczenie tego komiksu i imię tego psa przełożyłem na "Pan Łaciatek". Taka jest moja propozycja do tłumaczenia tego imienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh wreszcie :D Super komiks czekam na ciąg dalszy :)

    A jeśli chodzi o polecanie kreskówek (nie tych co się teraz kończą)... To ogromnie polecam obejrzeć OVER THE GARDEN WALL jedna z najlepszych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie komiks jest super

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.