sobota, 18 stycznia 2014

Porwanie Dunda


Jak możecie zobaczyć na załączonym obrazku, w nadchodzącym odcinku "Fineasza i Ferba", którego tytuł nie jest jeszcze znany powróci dawno niewidziany Pupu Pan Panda, który niegdyś rywalizował z Pepe Panem Dziobakiem o stanowisko nemezis Doktora Dundersztyca. Jak się okazuje Pupu knuje z zamaskowanym mężczyzną pewną szatańską intrygę, która zakończy się porwaniem Doktora D. Czy Pepe uratuje swojego nemezis przed Pupu Panem Pandą i tajemniczym nieznajomym? Tego dowiemy się najpóźniej wiosną 2014, bowiem jak widzicie animacja do tego epizodu jest już gotowa. 

Jest całkiem możliwe, iż wyżej wymieniony wątek jest pobocznym tematem odcinka "Stosownie do wieku", który będzie poświęcony relacji Fineasza i Izabeli. Nagrywanie dialogów do tego epizodu miało bowiem miejsce tego samego dnia co do odcinka wyżej wymienionego. O odcinku "Stosownie do wieku" dowiedziałem się z kolei, że jest już prawie gotowy, zatem jego emisja powinna mieć miejsce w lutym lub marcu. Niedługo zatem usłyszymy długo oczekiwaną romantyczną piosenkę Finbelli! 

Zaglądajcie na tego bloga, bowiem mam zamiar na bieżąco informować was o wszystkich nowościach ze świata "Fineasza i Ferba". Na zakończenie nagranie z wyżej wymienionego odcinka, które twórca serialu podkładający głos pod Dundersztyca wstawił na swój profil na Youtube - spróbujcie zgadnąć co szalony doktor mówi, bo naprawdę ciężko go zrozumieć:


12 komentarzy:

  1. Ciekawie, ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  2. @Marekos - DXD na YT odpisali mi, że 1-go, 8-go i 15-go lutego będą nowe odcinki FiF! Mógłbyś się dowiedzieć, jakie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem jakie! W 1 lutego Klipowe Odliczanie, a 8 i 15 to: Strachy na lachy, Ja to mam szczęście, Zwrot i Paromaniacy

      Usuń
    2. Skąd masz tę informację?

      Usuń
    3. Właśnie skąd ?

      Usuń
    4. No, bo patrzyłem na stronę internetową Disney XD i było, że w 1 lutego 30-minutowy odcinek, a potem zostały jeszcze 4 nieemitowane odcinki

      Usuń
  3. Jakby w końcu dali klipowe odliczanie, to byłoby super! To jeden z najlepszych odcinków 4-j serii, bo przypomina piosenki z najlepszych czasów :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. A już się bałem, że w następnym miesiącu nie będzie nowych odcinków, a tutaj taka super niespodzianka :). Świetnie, że w lutym również będą, bardzo dobra wiadomość :).

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie obejrzałem "Trylogię Terroru". Rusty wymiata, musi pojawić się jeszcze kiedyś :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. I nie dali jednak tego odliczania. Za to poszło "Strachy na lachy" i "Ja to mam szczęście".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie domyślałem się, że "Klipowe odliczanie" tak prędko nie poleci ;) Dzisiaj będzie nowy wpis najpóźniej pod wieczór, więc radzę zaglądać :D

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.