niedziela, 27 stycznia 2013

Inwazja dziobakowych klonów i inne spoilery

Doszły do mnie różne nowe informacje o kolejnych ekscytujących odcinkach w przeciągu całego roku 2013! Wspominałem na facebookowej stronie o godzinnym odcinku "Fineasz i Ferb: Misja Marvel", który pojawi się już tego lata oraz o specjale w tegoroczne Halloween. Dowiedziałem się więcej o tym drugim odcinku, który dzieli się na dwie części: "Inwazja dziobakowych klonów" oraz "Noc Wielkiej Latającej Głowy Niemowlaka". Nie znam jeszcze fabuły, ale zapowiada się pierwszy odcinek, w którym Wielka Głowa Niemowlaka odegra znaczącą rolę.


Jeden z twórców serialu zamieścił to zdjęcie na swoim profilu na Twitterze. Widzimy tu doktora Dundersztyca ubranego w dość niekonwencjonalny sposób. Nie wiem niestety, o czym będzie ten odcinek, ale dam znać jak dowiem się więcej. 


Znalazłem również ten obrazek przedstawiający Fretkę i Stefę patrzące w telewizor. Jak myślicie, co dziewczyny mogą oglądać? Dowiecie się niestety dopiero za rok, bo odcinek jest w bardzo wczesnej fazie produkcji.

Poza wspomnianymi odcinkami znamy jeszcze kilka tytułów odcinków, o których nie wiemy kiedy się pojawią. Są to epizody: "To nie piknik", "Wielkie bańki z wodą" oraz "Pokonaj swój strach". I jak zwykle poinformuję was o ich fabule, gdy się czegoś dowiem.

9 komentarzy:

  1. Dziękuję - staram się znajdować jak najwięcej informacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że blog tak pięknie się rozwija :)

    A mam pytanie. Napisałeś, że :::Wspominałem na facebookowej stronie o godzinnym odcinku "Fineasz i Ferb: Misja Marvel":::
    Patrzyłem na twój fanpage: https://www.facebook.com/chcemiec104dniwakacji, jednakże nie widzę tam takowej informacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest kapitalny. Nareszcie coś się ruszyło w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Filipie, po raz pierwszy powiedziałem na fanpage'u o odcinku "Misja Marvel" już pod koniec lipca, więc nic dziwnego że mogło ci to umknąć. Bardzo dziękuję za miłe słowa i będę się starał o częstsze aktualizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Literówka ;) zamiast przestawiający powinno być chyba przedstawiający ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super robota, wreszcie jakieś miejsce, gdzie można regularnie porozmawiać na temat tego świetnego serialu, który oglądam pomimo 22 lat na karku :). Super blog, liczę na częste nowinki,widzę że Twoje poszukiwania i informacje wykraczają dalej niż moje, ja dowiaduję się o odcinkach i datach głównie z listy na wikipedii :).

    Raz jeszcze gratuluję świetnego bloga, będę zaglądał częściej.

    Fajnie by było, gdybyś od czasu do czasu zamieszczał jakieś fanarty, piosenki, screeny czy coś takiego :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. NOWE FORUM DLA FANÓW FINEASZA I FERBA www fineaszferb czo pl !!! Jesteśmy nowi, ale liczymy, że pomożesz nam się rozwinąć!

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.