czwartek, 30 sierpnia 2018

Cześć :D


 Tu Weronika, jestem kolejną administratorką tego bloga, o której kilka dni temu wspominał Krystian i... przyznam, że trochę się denerwuję pisząc pierwszy wpis. Dobra, lepiej coś o sobie opowiem. Mam prawie 15 lat, a przynajmniej na tyle się czuję, a to najważniejsze, co nie? Oglądam Fineasza I Ferba od pierwszej klasy podstawówki, czyli dobre osiem lat. Kiedy, jako siedmiolatka zobaczyłam ten serial, od razu mi się spodobał, a po kilku odcinkach byłam już nieźle uzależniona.
No i... to tyle :D
Życzę miłych ostatnich dni wakacji!
Weronika

1 komentarz:

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.