wtorek, 9 stycznia 2018

"Tęsknota za FiF'em"

Dzień dobry Państwu!

Od mojego powrotu do pisania obroty bloga mocno spadły. To się głównie wiąże prawdopodobnie z "końcem świata FiFa", no, bo, nie oszukujmy się, do końca życia pozostaną nam tylko powtórki.
Ale miło, że w ogóle ktoś czyta.
Niedawno skończyłem pracę na jednej stronie, więc tym bardziej mam czas,
Siedzę z katarem i bólem głowy w domu, więc Tym Bardziej mam czas,
Jest zima i jest zimno, więc TYM BARDZIEJ mam czas :D

Trend Fineasza i Ferba mógł trwać do skończenia świata i jeden dzień dłużej, ale komuś już się nie chciało, ktoś nie chciał sprzedać i de ent.
Każdy przyzna chyba, że był to serial godny zmarnowania czasu i psucia sobie wzroku od siedzenia przed TV. Mnóstwo ludzi powie, że ten serial, niczym zbożowa kaszka, poił ich dzieciństwo, a ja należę jeszcze do innej grupy.
Jestem tym człowiekiem, który budzi się w poniedziałek rano i jedząc masło z bułką zastanawia się:  "Co znaczy mein Leben bez FiF'a?", a popijając wyżej wymieniony posiłek soczkiem, ma nadzieję, że w rzeczywistości to cyjanek, który uwolni go od tego nędznego świata bez Króla Seriali.
I szczerze mówiąc to nie wiem jak to będzie za parę lat. Będę patrzył na dzieci moich kolegów i myślał sobie: "Eh, oni nie mają dzieciństwa".
Trochę mi tak sztywno, bo mijają dni, mijają lata, ja chcę zostać dzieckiem, a to, co mnie przy byciu dzieckiem trzymało tak sobie fju i ni-ma.


Tak sobie teraz smętnie pomyślałem:

Krystian Jastrzębski - "Tęsknota za FiF'em" 

Na dworze zimno, ciemno
Świat do przodu nawala
A do mnie się melancholia 
Tak jakoś przypi****ala.   /XD/ 

Na dworze zimno, ciemno 
W latarni żarówka nawala 
A moją głowę o FiF'ie 
Wspomnienie znowu zawala: 

Myślę sobie o Lecie 
W lecie to była zabawa! 
I myślę sobie o Ferbie - 
To była lata przyprawa. 

Myślę sobie o Lecie 
Me Serce boleść odczuwa 
"Izy już nie zobaczę!" 
I Serce me się zatruwa: 

Dzieciństwo me siedzi w puszcze 
Cóż, skoro powodu nie ma 
By się na zewnątrz wydostać 
Bierze już je cho*era.           /XD/ 

Dzieciństwo me w puszcze siedzi 
Siedzi, cierpliwie czeka 
Aż znowu; z powrotem ujrzy 
Fineasza - Trójkątnego Człowieka. 

Takie tam rozkminy emosia :D 
A możemy je posumować słowami Disco Polo: "To nie tak miało być". 
...albo może lepiej tego nie słuchać :D :P :D 


____
Eh, może to od przeziębienia ten nastrój, ale: czy Wam, drodzy, ostatni czytelnicy, też brakuje Fineasza i Ferba? 
Ktoś się wypowie? Chętnie posuch...przeczytam :D 

#ferb ;) 

A to piosenka właściwa: 

10 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc ja w tym roku skończę 24 lata, a mimo to nie potrafię zapomnieć o tej dwójce przyrodnich braci. Odczuwam tzw. Fineaszowy Ból (ang. The Phineas Pain, nazwa nawiązuje do podtytułu ostatniej odsłony serii Metal Gear Solid).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiersz genialny. Nic tak nie poprawia nastroju jak FiF. Mimo że mam już 21 lat, to wciąż pamiętam teksty piosenek i śpiewam sobie kiedy mam okazję.
    A jako kolejny etap w życiu polecam serial "Crazy Ex Girlfriend", trochę komedia, trochę dramat, trochę czarnego humoru, a najważniejsze że też mają tam genialne piosenki!
    https://www.youtube.com/watch?v=WHoopcEz_IU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, starałem się ;)

      Też to mam z tymi piosenkami. Są naprawdę mega!

      Dzięki też za linka, zobaczę se

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą w 100 procentach. Wiersz genialny, idealnie wszystko uchwyca. Fineasz i Ferb to całe moje dzieciństwo, choć w przeciwienstwie do autorów powyższych komentarzy, lat mam 14, a nie 20.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że można tu spotkać też starszych fanów.
      No i oczywiście dziękuję za pochwałę mej twórczości :D

      Usuń
  5. halo!!! Co to ma byc??? gdzie 5 sezon??? Chce fineasz i ferba na studiach gdzie Finesz sa z Izabela. Odpowiedzcie prosze czy wogule mam na co czekac czy to juz niewykonalne. Narazie to zobaczylem ze od 2015 niema nowych odcinkow. Z gory dzieki za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jesteś trochę do tyłu ;/
      Poczytaj sobie starsze posty na blogu, będziesz dokładnie wiedziała o co chodzi.
      A odpowiadając na pytanie - poza crossoverem z Milo na razie nie można na nic liczyć :(

      Usuń
  6. Kurde, strasznie mi brakuje Fineasza i Ferba... Niby już tyle lat od ostatniego odcinka, niby to koniec, ale wciąż chcę wracać.

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.