niedziela, 22 maja 2016

Serial się skończył, ale fanon wciąż trwa #1


W dniu dzisiejszym rozpoczynam na blogu nową seksję pod tytułem: "Serial się skończył, ale fanon wciąż trwa", w której będę co tydzień/co dwa tygodnie polecał jakieś opowiadanie. Przecież wkrótce będziemy obchodzić pierwszą rocznicę zakończenia serialu "Fineasz i Ferb". Pomimo, że mija już rok, od wyemitowania ostatniego odcinka, fani tak łatwo nie zamierzają rozstać się z serialem. Na "Fanowskiej Fineasz i Ferb Wiki" wciąż powstają nowe opowiadania o przygodach naszych braci. Jeśli podobnie jak inni fani, nie chcecie się jeszcze rozstawać z Fineaszem i Ferbem, zapraszam do czytania ;).

Na początek zacznę od swojego. Seria nazywa się Szalone przygody Fineasza i Ferba, podzielona jest na 5 sezonów po kilka odcinków, opis:

 Pierwszy i drugi sezon to po prostu drugie wakacje serialu "Fineasz i Ferb", gdy już skończyli szóstą klasę. Sezon trzeci to znowu do szkoły, ale tym razem idą już do gimnazjum, a Fretka do liceum. Potem oni mają znowu wakacje - ale ich kolejnych wakacji nie opisałem - i zaczyna się szkoła, czyli sezon czwarty. Sezon piąty to już ich kolejne wakacje, a Fretka musi zacząć pracować. 

Przedstawię wam jeszcze kilka fragmentów poszczególnych odcinków:

Baljeet: Wiesz dlaczego się spóźniłem?! Bo jakiś gruby idiota... 
Buford: Ej! Tylko nie idiota. 
Baljeet: ...przykleił mnie do deski klozetowej i musiałem dzwonić po mechanika, i on tym swoim śrubokrętem kręcił przy moim tyłku! Potem był u mnie lekarz i chciał mi tę deskę wyrwać, ale się nie udało. Później musiałem iść przez całe miasto z tą deską klozetową - autobusa nie było, bo była tam jakaś bomba - i każdy widział mój tyłek i mojego - wiecie co. A potem już wolę nie opowiadać. A u was działo się coś ciekawego?
Fragment odcinka "Poznaj mojego brata", sezon 1, odcinek 14a.


Izabela: (Szepcze do Ferba) I jak? Gotowy już?
Ferb: No to są moje amorskie strzały. A, poczekaj... (Odchodzi i przychodzi w samej pieluchie)
Izabela: A po co ci to?
Ferb: No co? Każdy amor ma pieluchę. (Ferb wiesza się do drzewa)
Izabela: Po co robisz tradycję amorów?
Ferb: No lubię robić każdą tradycję. Za chwilę Fineasz się w tobie zakocha. (Ferb przygotowuje się do wystrzelenia)
Fineasz: Ferb, co ty tam... (Strzała amora trafia go w tyłek) Ferb, już wiem w kim się zakochałem.
Fretka: (Przez okno) Co się tam ulicha dzieje?! (Zamyka okno)
Fineasz: Zakochałem się w Fretce Flynn.
Izabela: Co? Ferb, napraw to! (Ferb znów strzela i patrzy się na Izabelę)
Fineasz: A jednak się pomyliłem, bo teraz już na 100% wiem, że zakochałem się w Izabeli. Chodź, Iza! (Wychodzą)
Izabela: Dzięki Ferb! (Ferb pokazuje jej kciuka i od razu pada na ziemię)
Fragment odcinka "Finbela", sezon 2, odcinek 31b

Izabela: (Wchodzi do ogródka) Cześć skarbie, co dziś robimy?
Fineasz: Będziemy robić to co ty tylko chcesz. (Pocałował ją w policzek, a ona się rumieni)
Izabela: Ooooo..... Nie musiałeś.
Fretka: (Widzi ze swojego pokoju) Co?! Poczekajcie. (Przychodzi do ogródka) Czy ja dobrze słyszałam, że Izabela mówi do ciebie "skarbie", a ty ją całujesz w policzek? Wiedziałam, że Iza się w tobie podkochuje, ale nie wiedziałam, że już powiedziała. Od kiedy jesteście razem?!
Fineasz: Od kilku dni. Nie pamiętasz naszego pocałunku, gdzie mnie Iza pocałowała?
Fretka: Nie pamiętam. A ja przy tym byłam?
Fineasz: Byłaś. Aaa... przecież oni usunęli każdemu pamięć oprócz mi, Izabeli, Ferbowi, Baljeet'owi i Bufordowi.
Fretka: Czemu mieli nam usunąć pamięć?
Fineasz: Bo poznaliśmy sekret Pepe.
Fragment odcinka "Na zawsze razem", sezon 3, odcinek 80.

A, więc zapraszam do czytania, bo więcej odcinków przeczytasz tylko na tamtej wiki!

2 komentarze:

  1. em... okej? Bardzo hmm... odcinki...w jakiś sposób... oryginalne?..



    Ale ja podziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pateł stara się podążać w ślady twórców (chyba). Są też serie pisane prozą jak choćby o tym, że Iza okazuje się adoptowana, a jej siostrą - szkolna tyranka. Albo chociażby o losach takiej Hermiony z innego układu planetarnego :P Więcej już nie spoileruję :P Ja sam mam tam serie, pisane akurat dramatem, ale opowiadają o losach bohaterów w szkole xP

      /Agent P

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.