czwartek, 1 października 2015

Wyniki sondy

 

Wszystko już jest jasne. Miło mi poinformować, iż dla polskich fanów "Fineasza i Ferba" najważniejsza jest Finbella, i bez tego wątku nie ma dla Was (i dla mnie) serialu! I choć to mało obiektywne, ale co tam - podjęliśmy wspólnie najlepszą możliwą decyzję :).

Czy gdyby nie było postaci Izabeli/wątku Finbelli, polubiłbyś FiF i nadal byłbyś jego fanem?

Oczywiście! Istotą serialu jest co innego, niż związek pary 10-latków! 18 (8%)
Tak, ponieważ nie lubię Izabeli/Finbelli // Są ciekawsze wątki 2 (1%)
Tak, choć serial byłby przez to słabszy 37 (16%)
Nie umiem powiedzieć, co by było gdyby... 9 (4%)
Nie. Ta postać i ten wątek są zbyt ważne dla serialu i fanów 4 (1%)
Czy admin oszalał?! To dla Izy zacząłem to oglądać, a bez Finbelli serial praktycznie nie istnieje! 166 (70%)

Oddano 236 głosów

236 głosujących - z każdym miesiącem jest Was coraz więcej, nawet pomimo tego, że serial niedługo stanie się historią. Nie oznacza to jednak braku ciekawych tematów do głosowania, jak na przykład decyzja o tym, z kim Vanessa Dundersztyc stworzyłaby najlepszą parę... Zapraszam do wyrażania opinii!

Piotr

12 komentarzy:

  1. "z chłopcem o imieniu Johnny... wokół są serduszka, chyba wiem, co to znaczy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~Heinz Dundersztyc

      Ale widzę jednak, że nie zagłosowałeś na Johnny'ego.

      Usuń
    2. wczoraj nie zagłosowałam wcale, dopiero dzisiaj. ale owszem, nie głosuję na johnnego, po prostu lubię ten cytacik :)

      według mnie ferb wygrywa, poza tym rozbrajają mnie jego "wizje" vanessy

      Usuń
  2. I moja odpowiedź przegrała :P Co do tej październikowej sondy: uważam, że Vanessa powinna być z Ferbem nawet jeśli są 4-5 lat różnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasi nowi agenci opracowują jakiś plan tylko brakuje tu jednego agenta - Dundersztyca. http://vignette3.wikia.nocookie.net/phineasandferb/images/e/e5/O.W.C.A._ファイル.jpg/revision/latest?cb=20151001153845

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo pewnie opracowują plan jak uwolnić Dundersztyca xD

      Usuń
  4. Ciekawe czy w bonusowym ostatnim odcinku będzie jakieś wspomnie o zakończeniu serii czy może o jej prawdopodobniej kontynuacji .(na przykład jeszcze powrócimy albo coś takiego). Niestety chyba ta pierwsza opcja jest bardziej prawdopodobna:((((

    OdpowiedzUsuń
  5. Promo odcinka https://m.youtube.com/watch?v=GNn5U46NTNs

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały odcinek "Z akt O.B.F.S." https://cloud.mail.ru/public/NFJj/xq5CgFHpt

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybaczcie, że ostatnio mnie tu nie ma, ale nie mam ostatnio czasu i weny na prowadzenie bloga. Nie wiem, może trzeba będzie pomyśleć o zastępcy/następcy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rezygnuj, tylko pisz newsy o odcinku "Z akt O.B.F.S."

      Usuń
    2. Ale to nie jest kwestia końca serialu, czy braku tematów do pisania. Za długo, by tłumaczyć. Ale jeśli ktoś jest chętny, by dołączyć do redakcji, to proszę pisać.

      A odcinek ukazał się też na Ukrainie, tym razem po ukraińsku, a nie po rosyjsku. Ja jeszcze nie oglądałem.

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.