czwartek, 24 kwietnia 2014

Niespodzianka!


Pomyslałam sobie, że wstawię kilka fajnych fotek (nie będę mówić kto mnie do tego przekonał :3). Mam nadzieję że wam też się spodobają. :)


Ta scena jest jedną z moich ulubionych z filmu ,,Podróż w drugim wymiarze"












 




A ta znowu jest śmieszna :) Pamiętacie z którego to odcinka? ;p





Chciałabym mieć taką koszulkę a wy? :)















A to Pepe. Słodki nie?



















A oto tort marzeń!!! ;D




















Ciekawa jestem jak oni to zrobili. O.O
Strasznie podobni do oryginałow. :)



Może się teraz powtórzę ale mam nadzieję, że się podobało. Jak macie jakieś uwagi to piszcie śmialo. :)
Następna notka już niedługo. ;p

3 komentarze:

  1. Fajne gify i fotki :) Zdaje się, że ostatnia pojawiła się niedawno na Bestach. I gif z genialnym tańcem Ferba wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie mistrzowskie. Taniec Ferba to z odcinka "Konkurs tańca". Jestem za umieszczaniem większej liczby gifów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie mistrzowskie. Taniec Ferba to z odcinka "Konkurs tańca". Jestem za umieszczaniem większej liczby gifów!

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.