niedziela, 29 grudnia 2013

Rocznica


Moi drodzy! Dzisiaj mija pierwsza rocznica odkąd założyłem tego bloga. Jak zapewne większość z was dobrze pamięta powstał on na życzenie fanów strony "Chcę mieć 104 dni wakacji jak Fineasz i Ferb" na Facebooku, której działalność musiała zostać zawieszona. Tylko dzięki waszej determinacji zdecydowałem się na dalsze prowadzenie strony w nieco odmiennej formie. Serdecznie chciałbym wam zatem podziękować w tym miejscu.

Minął rok, a wraz z nim trochę się zestarzałem i już chyba niestety powoli wyrastam z serialu "Fineasz i Ferb", który jednak nadal darzę ogromnym sentymentem i będę śledził jego losy do samego końca (czyli jeszcze jakiś czas). Niemniej jednak nie będę już chyba pisać na tym blogu z takim zapałem i chęcią jak niegdyś. Z tej okazji chciałbym ogłosić konkurs na przejęcie tego bloga. Osoby chętne do podjęcia się tego zadania proszę o umieszczenie w komentarzu informacji za co kochacie serial "Fineasz i Ferb" i w jakim kierunku zamierzacie tę stronę poprowadzić. Osobie z najciekawszym pomysłem 1 stycznia 2014 uroczyście przekażę kontrolę nad blogiem.

Od razu mówię, że z chęcią pomogę stawiać pierwsze kroki tutaj, więc jeśli ktoś ma problemy z pisaniem bądź dostępem do świeżych informacji to użyczę wam odpowiednich stron i udzielę wskazówek jak postępować. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za ten niesamowity rok! Na pożegnanie moja ulubiona piosenka z serialu - "Będziesz skończony" Fretki i Vanessy ;)

6 komentarzy:

  1. No nie... nie może tak być, żeby jedno z nielicznych polskich źródeł informacji o FiF zostało zamknięte... ale oczywiście szanuję Twoją decyzję. W sumie to ja chętnie bym się podjął kontynuacji bloga, jednak nie wiem, czy ogarnę, jak działa panel blogspota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamykam tej strony, tylko chcę oddać ją komuś kto poprowadzi ją z większą pasją. Ja nie mam zbyt wiele czasu i chęci i niestety zauważyłem, że ostatnio pisanie tu traktuję bardziej jak obowiązek niż przyjemność ;)

      Usuń
    2. Jeżeli chcesz mi pomóc w prowadzeniu bloga (nie zostawię Cię przecież od razu samego) to proszę, abyś podał mi swój adres mailowy wysyłając wiadomość na mój adres marekteler@gmail.com, ponieważ tylko tak mogę Ci przekazać uprawnienia ;)

      Usuń
  2. Marek, jesteś świetnym blogerem, masz bardzo dużą wiedzę o Fineaszu i Ferbie. Z ogromną chęcią śledzę tego bloga, zatem mam wielką nadzieję, że nie zaprzestaniesz informować nas o nowościach związanych z serialem? Wielka szkoda, że Twój zapał do bloga robi się mniejszy, ale nie odchodź!
    Jeżeli znajdziesz kogoś do pomocy, to Ty również Marek publikuj wpisy, współpracuj z tą drugą osobą :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym, żeby ten blog był nie tylko serwisem informacyjnym, ale też żeby ktoś zajął się opisywaniem wątków, par itp., aby nieco urozmaicić stronę i skierować ją na nowy tor. Ostatnio informacji nie ma zbyt wiele, a nie chcę żebyście czekali miesiąc na jednego newsa. Pomyślę jeszcze czy zostanę przy blogu, ale na pewno nie mam zamiaru dłużej działać w pojedynkę. I dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Wielka szkoda, że nie masz już chęci prowadzić tego bloga, bo odkąd go założyłeś było to moje główne źródło informacji o nowych odcinkach i wydarzeniach w serialu :( Mam nadzieję, że ktokolwiek przejmie tego bloga będzie z tobą współpracował, nie wprowadzi na nim jakiś kolokwialnych zmian i nadal w pewnym stopniu będzie on najlepszym "serwisem informacyjnym".

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.