poniedziałek, 1 lipca 2013

Polskie tytuły odcinków


Otrzymałem właśnie od Disney Channel Polska oficjalne tytuły odcinków 4 sezonu "Fineasza i Ferba". Okazuje się, że wiele z nich nie było zgodnych z moimi przewidywaniami, więc przepraszam za wprowadzenie was niekiedy w błąd.

Oto lista odcinków:
101 "Mucha / Moja bryka"
102 "Tylko dla twoich lodów / Szczęśliwego Nowego Roku!"
103 "Huncwot pilnuje / Ogródkowy miszmasz"
104 "Kinderlumper / Tylko desery"
105 "Dzień Pszczół / Pszczela Opowieść"
106 "Zmiana planu"
107 "Węzeł / Zamiana umysłów"
108 "Pierwotny Pepe"
109 "La Fretka-Cabra / Wszystkiego najlepszego, Izabelo"
110 "Wielkie kule wody / Gdzie jest Pimpuś?"
111/112 "Fineasz i Ferb: Misja Marvel"

Mam nadzieję, że miło spędzacie swoje wakacje. Jeśli chcecie podzielić się swoimi wrażeniami to zachęcam do pisania w komentarzach ;)

17 komentarzy:

  1. To już są na pewno prawdziwe polskie tytuły?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Jak już wspomniałem w poście jest to oficjalna lista przesłana mi przez Disney Channel Polska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imię Pinky'ego mogli zostawić bez tłumaczenia. W końcu w odcinku "Podróż do wnętrza Fretki" nawet w naszym dubbingu był Pinky a nie Pimpuś. Czasem mnie irytuje ta nasza tendencja do tłumaczenia wszystkiego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Markeros, mam do ciebie pytanie. Napisałem petycję do takiej jednej firmy tworzącej gry video, żeby stworzyli grę opartą o serial "Fineasz i Ferb". Oto link do niej:

    http://www.change.org/petitions/telltale-games-do-the-possibly-best-phineas-and-ferb-game-please

    Mółbyś rozpowszechnić moją petycję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, jeszcze dziś poświęcę tej akcji posta na stronie :)

      Usuń
  5. Do Admina:

    Zapewne znasz tę stronę: http://phineasandferbspoiled.tumblr.com/ ?

    Tutaj są zamieszczane screeny z nieemitowanych jeszcze odcinków, jest tam też wyraźne zdjęcie Buforda w stroju Izabeli, pochodzi ono z odcinka "La Fretkabra". Są też screeny z Urodzin Izy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, dzięki wielkie tuh :)

      Usuń
    2. O, nie wiedziałem o tej stronce. Wielkie dzięki ;)

      Usuń
    3. Strona nie działa od wczoraj :(. Znacie może podobną stronę, albo jakieś informacje dotyczące tej co przestała działać?

      Usuń
    4. Spokojnie, bez strony jakoś sobie poradzimy ;) Już dziś wieczorem kolejna porcja niesamowitych i poniekąd szokujących wieści :D

      Usuń
  6. Nie ma za co. Może posłużyć za źródło newsów i obrazków. Nie mogę się powstrzymać, by tam nie wejść. I teraz to już nie mogę się doczekać urodzin Izy, bo z tego epizodu pochodzi też to zdjęcie ze Stefą, która widzi Pepe-agenta.

    OdpowiedzUsuń
  7. A petycja podpisana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Petycja podpisana

    Ale ja tu znalazłem coś baaaardzo ciekawego. Radzę wejść na przytoczoną przeze mnie wyżej stronę, tym którzy jeszcze tego nie zrobili. Sekret Pepe zostanie chyba ujawniony! Potwierdza to amerykańska wiki w artykule o Urodzinach Izzy:

    "Second time someone discovers Perry's secret who doesn't work with the O.W.C.A. ("Phineas and Ferb The Movie: Across the 2nd Dimension")"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy agencja O.W.C.A wymaże to z pamięci Stefie. A może nie wymażą, bo np. Stefa uratuje Pepe z jakichś kłopotów i to będzie zaufanie do Stefy, że nikomu na pewno nie wygada. A to taka moja wizja, ale może się sprawdzi :P.

      Usuń
    2. Na tej wiki piszą też:"Stacy knows that Perry is an secret agent and her memory did not get erased." - pamięć Stefy nie będzie wymazana i prawdopodobnie szykuje się kilkuodcinkowy wątek Stefy znającej sekret Pepe ;)

      Usuń
    3. Nie zwróciłem uwagi, skupiłem się głównie na komentarzu od tuh. Dzięki bardzo :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.